handdator

Visa fullständig version : Kolozzeum för iPhone


StarkeMats
2010-02-21, 21:37
Jag tänkte i dessa trändiga tider!
Finns det någon applikation för iPhone, som gör att man kan följa Kolozzeum forumet lite närmre? Safari är inte toppen på att hantera sidan..

Kimball
2010-02-21, 21:42
Finns olika phpbb-forumbrowsers, en är TouchBB Forum Browser, inte testat själv dock. Finns ngn dyrare också som jag inte kommer på namnet på. Jag tycket dock Safari fungerar alldeles ypperligt? Inte surfat allt för mkt på forum dock.

Allan
2010-02-21, 21:43
Arbetet med det pågår

StarkeMats
2010-02-21, 22:03
Arbetet med det pågår

Härligt! Ser fram emot publicering av den :)

snej
2010-02-21, 22:28
Surfar på min Htc Hero nu. Fungerar ypperligt faktiskt. Fast en strippad mob.web variant hade ju laddat snabbare såklart.

Adama
2010-02-21, 22:38
TouchBB kräver att forumet har installerat stöd för det på servern (inget av de jag besöker fungerade).

Surfa forum i Safari på iPhonen tycker jag suger, väldigt plottrigt och måste zooma ut/in hela tiden.

StarkeMats
2010-02-21, 22:43
TouchBB kräver att forumet har installerat stöd för det på servern (inget av de jag besöker fungerade).

Surfa forum i Safari på iPhonen tycker jag suger, väldigt plottrigt och måste zooma ut/in hela tiden.

det är precis det jag menar.
jag hade velat ha en app som skalade forumet och anpassade det för iphone, så vi söker nog samma sak :)

Kimball
2010-02-21, 22:46
TouchBB kräver att forumet har installerat stöd för det på servern (inget av de jag besöker fungerade).

Surfa forum i Safari på iPhonen tycker jag suger, väldigt plottrigt och måste zooma ut/in hela tiden.

Tapatalk då kanske? Kunde inte finna nåt om att de krävde att forumet hade något installerat stöd för att de skulle fungera, även om jag inte sökte allt för djupt i det.

Edit: Det krävde det nog ja. Aja :/