handdator

Visa fullständig version : Uppehåll vid prestationshöjande kosttillskott


karlingen
2010-02-14, 13:56
Jag brukar inta NO-Xplode innan varje träningspass och har gjort det i snart 8 veckor. Dock intar jag det ej vid vilodagar. Tränar 4 ggr i veckan.
Tycker ni att jag borde ta en 4 veckors paus och sedan fortsätta med prestationshöjaren?
Hur brukar ni göra, om ni endast intar det på träningsdagar?

Jorgen
2010-02-14, 15:20
Tycker ni att jag borde ta en 4 veckors paus och sedan fortsätta med prestationshöjaren?
Hur brukar ni göra, om ni endast intar det på träningsdagar?

Nej.

Jag har kört med Rage/X2/Ltd nonstop sen det kom ut och får fortfarande samma goda effekt.

robztr14
2010-02-14, 17:00
Nej.

Jag har kört med Rage/X2/Ltd nonstop sen det kom ut och får fortfarande samma goda effekt.

vad är det för effekt du får utav det som du inte får utav koffein och kreatin?

Grotesk
2010-02-14, 17:01
Jag brukar inta NO-Xplode innan varje träningspass och har gjort det i snart 8 veckor. Dock intar jag det ej vid vilodagar. Tränar 4 ggr i veckan.
Tycker ni att jag borde ta en 4 veckors paus och sedan fortsätta med prestationshöjaren?
Hur brukar ni göra, om ni endast intar det på träningsdagar?

Jag brukade köra kurer med 4veckor kreatin/N.O.-Xplode och sedan 4 veckor utan, nu kör jag däremot 8veckor "användande."
Om detta sen är rätt eller ej är ju diskutabelt bortom stjärnorna, men jag har fått lära mig utav den gamla skolan att man ska ha uppehåll från sitt kreatinintag och upplever även att det blir en viss "boost" varje gång jag börjar igen. Men detta är bara personliga åsikter osv.