handdator

Visa fullständig version : eiselt blåbär provsmak


Antoni
2003-09-23, 09:53
tjenare fick mitt provsmak idag och det verkar dunder! :hbang:
men en snabb fråga ska träna lite senare och jag vet inte hur mycke jag ska blanda i av pulvret? det är bara ett provsmak så kanske jag borde hälla i allt pulver?

Prankie
2003-09-23, 10:01
Antar det är en portion. Alltså allt med 400ml vatten eller mjölk. Men då det är protec vi snacka om så lite extra vätska skada inte. ;)

EiseltUK
2003-09-23, 14:47
Tänk på att smakenämnena kommer fram lite bättre om du låter drinken stå ett tag innan du dricker den. Det är ganska stor skillnad jämfört med att dricka den direkt.

/ Henrik

Spike
2003-09-23, 15:29
Hur får man en provsmak? Funderade på att köpa mig en säck förut men vågade inte då allt för många klagade på att den smakade för lite :em:

EiseltUK
2003-09-23, 15:54
Du får maila till staff@eiselt.se och skriva namn och adress och det du vill ha smakprov på. Observera att Blåbär bara är en limited edition och att lagret snart är slut.

/ Henrik

FUn-tex SSwinger
2003-09-23, 16:38
Mr Eiselt

Hur många gram är ett smakprov?? tex hiway neutrall? kan man få smakprover på alla eiselt´s produkter samtidigt? är allt helt kostnadsfritt?

EiseltUK
2003-09-23, 16:45
Originally posted by Funtex swinger
Mr Eiselt

Hur många gram är ett smakprov?? tex hiway neutrall? kan man få smakprover på alla eiselt´s produkter samtidigt? är allt helt kostnadsfritt?


Vanligen är det ca 30 gram/ prov. Vi har f n inte färdiga prover utan gör dem "manuellt" därför kan mängden skilja sig lite.

Vi skickar ogärna en massa prover eftersom portot snabbt kommer upp i stora belopp. Tanken med proverna är att våra kunder ska kunna kolla om de tål produkten och konsistensen osv.

Alltså, beställ inte ett prov på en av varje smak och produkt. :nono:

/ Henrik

William
2003-09-23, 16:47
Henrik: Hur stort lager av Blåbär har ni kvar? På ett ungefär...
Finns det risk att det tar slut nu i veckan eller?

Mvh William

EiseltUK
2003-09-23, 16:57
Originally posted by William
Henrik: Hur stort lager av Blåbär har ni kvar? På ett ungefär...
Finns det risk att det tar slut nu i veckan eller?

Mvh William

Det finns ju en del ute hos olika återförsäljare och det är svårt att säga hur mycket de har kvar och när de vill ha mer. Vi har kanske 1 ton kvar i lager som det ser ut just nu.

/ Henrik

William
2003-09-23, 16:59
Originally posted by EiseltUK


Det finns ju en del ute hos olika återförsäljare och det är svårt att säga hur mycket de har kvar och när de vill ha mer. Vi har kanske 1 ton kvar i lager som det ser ut just nu.

/ Henrik

Okej, tack, det verkar relativt lungt iaf.

Mvh William

Mony
2003-09-24, 11:22
Kan man inte gå in till sin återförsäljare och fråga om en smakis då? Så slipper man porto och man får smaka direkt (eller ta hem och blanda)

Prankie
2003-09-24, 11:24
Jag fick ju smaka av Jocke i budo shopen. Iofs var det hans shaker och det var inte ett smak prov men men. :D

shirunai
2003-09-24, 11:53
Originally posted by Mony
Kan man inte gå in till sin återförsäljare och fråga om en smakis då? Så slipper man porto och man får smaka direkt (eller ta hem och blanda)

det är ju upp till återförsäljaren !

EiseltUK
2003-09-24, 15:38
Vissa återförsäljare har fått smakprov från oss tidigare. Man kan ju alltid kolla.

/ Henrik

Mony
2003-09-24, 19:19
Var blåbärsmaken någe god då? Betyg 1-10?
Och vad ger du choklad, vanilj och jordgubb för betyg?

Själv gillar jag jordgubb bäst, då denna passar bäst tillsammans med frusna bär och juice, som jag brukar mixa med 8)