handdator

Visa fullständig version : EISELT® KP3.V2 eller KCG R2?


Karlastrid
2010-02-11, 13:09
Hej , tänkte kolla om någon har testat både EISELT® KP3.V2 och KCG R2?

Funderar på vilken jag ska köpa nästa gång, tränar styrka 3ggr i veckan nästan alltid på kvällen och vill därför undvika koffein.

Ge gärna feedback om ni har testat dessa tillskott, effekt, smak och vilket ni tycket funkade bäst eller om ni är nöjda.

KA

EiseltUK
2010-02-11, 14:55
Hej , tänkte kolla om någon har testat både EISELT® KP3.V2 och KCG R2?

Funderar på vilken jag ska köpa nästa gång, tränar styrka 3ggr i veckan nästan alltid på kvällen och vill därför undvika koffein.

Ge gärna feedback om ni har testat dessa tillskott, effekt, smak och vilket ni tycket funkade bäst eller om ni är nöjda.

KA


Kp3.v2 innehåller koffein (150 mg per dos).

ligne
2010-02-11, 18:44
kcg r2 tycker jag är riktigt bra.
dessutom så smakar den saft *drool*

Karlastrid
2010-02-11, 20:37
kcg r2 tycker jag är riktigt bra.
dessutom så smakar den saft *drool*

Vad är det som du tycker är bra? styrkeökningar, uthållighet, känsla?

ligne
2010-02-11, 22:33
Vad är det som du tycker är bra? styrkeökningar, uthållighet, känsla?

om jag normalt knäböjer en viss vikt ett visst antal reps så orkar jag böja fler reps på samma vikt om jag använder kcg r2.
det betyder att nästa pass jag kör så höjer jag vikten lite eftersom jag vill hålla mig till mina vanliga 6-8 reps.

Karlastrid
2010-02-16, 11:13
Kp3.v2 innehåller koffein (150 mg per dos).

Jag vet, var nog lite otydlig..:smash:

Ville bara kolla om det var någon som provat tillskotten och kunde ge lite info vilket som gav mest och vid vilken typ av träning

Johan.S
2010-02-17, 08:54
Har bara gott att säga om KP3v2. Den piggar upp bra trots att det inte är så mycket stims i den. Styrka och uthålligheten ges en rejäl boost.

Den ger inte pump i det avseendet man är van vid av en PWO. I mitt tycke behöver inte det vara nått dåligt däremot.

KCG R2 har jag inte provat själv men jag har några bekanta som testat den och tyckte den var helt ok

slimbo
2010-06-05, 13:28
det kan uppfattas som en dryg fråga men är helt seriös.

på kp3.v2 står det blandas med _kallt_ vatten, jag blandar alltid mina drycker med uppvärmt vatten. frågan är då om det sker något speciellt vid upphettning och att det skall ske inne i kroppen, eller vad är anledningen till att det står kallt vatten?

Miniräzer
2010-06-05, 14:51
det kan uppfattas som en dryg fråga men är helt seriös.

på kp3.v2 står det blandas med _kallt_ vatten, jag blandar alltid mina drycker med uppvärmt vatten. frågan är då om det sker något speciellt vid upphettning och att det skall ske inne i kroppen, eller vad är anledningen till att det står kallt vatten?

Varför blandar du med uppvärmt vatten? Men rent spontant så borde det inte spela någon roll om så länge temperaturen inte överstiger kroppstemperatur och du inte låter drycken stå för länge...