handdator

Visa fullständig version : Skillnad mellan RageX2, Rage, NO-Xplode och NO-Shotgun?


swecool
2010-02-09, 19:58
Hejsan!
tänkte börja en fyra månaders monster bulk ;) och vill ha lite extra pump i träningen :)
Så jag undrar bara vad är det för skillnad mellan RageX2, Rage, NO-Xplode och NO-shotgun? vilken ger bäst effekt? och blir man "pluffsig" av dem som man kan bli av kreatin?

kalllee
2010-02-09, 21:02
Tycker dom är ganska lika i sig men Rage är snäppet bättre enligt mig. Tror heller inte du kommer känna av att du bli "pluffsig" men om du ändå ska köra en monsterbulk lär du ändå inte märka någon skillnad.

swecool
2010-02-09, 21:08
ok ;) nej sant. så du har testat båda?

sweaberg
2010-02-09, 21:54
Lite olika ingredienser, olika smaker, olika effekter.

Smaken på rage är väl inget att hänga i granen enligt mig, där föredrar jag hellre VIP-X med smaken apple / pear , så sjukt goooood =)

swecool
2010-02-09, 21:55
Lite olika ingredienser, olika smaker, olika effekter.

Smaken på rage är väl inget att hänga i granen enligt mig, där föredrar jag hellre VIP-X med smaken apple / pear , så sjukt goooood =)

vad blir skillnaden på effekten?

Mineur
2010-02-09, 21:55
Lite olika ingredienser, olika smaker, olika effekter.

Smaken på rage är väl inget att hänga i granen enligt mig, där föredrar jag hellre VIP-X med smaken apple / pear , så sjukt goooood =)

rage apelsin smakar som saft ;)?


och det är i grunden lika men med lite olika innehåll, xplode innehåller inte lika mkt beståndsdelar av kreatin elr koffein om jag minns rätt ex

sweaberg
2010-02-09, 22:28
vad blir skillnaden på effekten?

Du får väl inte exakt likadan effekt av alla produkter? Isåfall skulle väl alla ha identiskt innehåll?

auermaa
2010-02-10, 16:19
Effekten verkar ju helt olika på i stort sett alla, alltså är effekten av dessa produkter individuell. Du får testa dig fram helt enkelt om du vill ha det optimala för just dig. Jag anser iallafall Rage som den bästa PWO'n jag har testat.

swecool
2010-02-10, 17:22
Du får väl inte exakt likadan effekt av alla produkter? Isåfall skulle väl alla ha identiskt innehåll?

jo det vet jag. men undrade vad för fysisk skillnad effekterna hade?