handdator

Visa fullständig version : Sommarform 2010


Loreal_Paris
2010-02-08, 22:08
Hej!

har gymmat i lite mer än en månad nu och blev utsparkat idag !!!

så nu jävlar har jag handlat 50 kg vikter o ska träna hemma !!

o samtidigt äta som en gris *drool*


här kommer lite bilder iaf :)

längd: 174-175
vikt: 56
ålder : 17

Mack10
2010-02-08, 22:08
ser inte en enda bild..

Loreal_Paris
2010-02-08, 22:11
Sorry fixat nu

Tobbe_91
2010-02-08, 22:12
Hur kommer de sig att du blev utsparkad från gymmet?:S

Loreal_Paris
2010-02-08, 22:17
För att göra en lång historia kort:
2 killar kmr fram e du klar snart ?
2 sett kvar
vi får köra sen kör du
ni får vänta tills jag e klar
han tar tag i mig
jag slår han slår tbx
mina kompisar hoppar på
7 personer blir utsparkat

dream_theater_
2010-02-08, 22:19
haha, det var det värsta.

Loreal_Paris
2010-02-08, 22:21
Haha ja men slutar inte träna för det, får ta o träna hemma

Loreal_Paris
2010-02-08, 22:23
Lite abs :

Spinkis
2010-02-08, 23:05
För att göra en lång historia kort:
2 killar kmr fram e du klar snart ?
2 sett kvar
vi får köra sen kör du
ni får vänta tills jag e klar
han tar tag i mig
jag slår han slår tbx
mina kompisar hoppar på
7 personer blir utsparkat

Bra att du står på dig även om slag var lite i överkant! :P Lycka till och ÄT!

tsp
2010-02-08, 23:09
Fjantigt sätt att lösa den där konflikten på. Vet inte vad du tränar(tränade) på för gym, men att det skulle bryta ut slagsmål på en sådan plats känns sjukt främmande för mig. Bra att du blev utslängd hur som helst, man börjar inte slåss när man är på en träningsanläggning, även om någon "tar tag" i en.

Loreal_Paris
2010-02-08, 23:16
Tränade på nautilus , ja sitter jag på bänkpressen och någon kommer fram o tar tag i mig hur ska jag då lösa det ?

är det ingen som vill säga något om min fysik ? vad jag behöver lägga mer tid på *popcorn*

tsp
2010-02-08, 23:21
Ta försiktigt bort personens hand, vänligt men bestämt. Du kan även säga, "ta inte på dig tack."

Ang. fysiken så ser det bra ut, fortsätt bara kötta på. Är för tidigt att säga om något släpar. Förutom benen som vi inte har fått se alls dock?

LoTiX
2010-02-08, 23:22
Tränade på nautilus , ja sitter jag på bänkpressen och någon kommer fram o tar tag i mig hur ska jag då lösa det ?

är det ingen som vill säga något om min fysik ? vad jag behöver lägga mer tid på *popcorn*

Ät mer mat så du växer. Efter ett tag kan dock magrutorna du verkar gilla en hel del bli lite suddiga. :)

joasimo
2010-02-08, 23:24
Fjantigt sätt att lösa den där konflikten på. Vet inte vad du tränar(tränade) på för gym, men att det skulle bryta ut slagsmål på en sådan plats känns sjukt främmande för mig. Bra att du blev utslängd hur som helst, man börjar inte slåss när man är på en träningsanläggning, även om någon "tar tag" i en.

+1

Sjukt töntigt och omoget, från båda parter. Varför kunde dom inte få köra emellan? På gymmet skall man vara vänner :)

Annars är det bara träna på, och äta en hel del mat för dig som gäller, så du får lite massa!

Loreal_Paris
2010-02-08, 23:31
Ja nu när 2000 slängdes i havet har jag nog lärt mej en läxa, saknar fan mitt gym redan haha:P ..

ja benen e nog inget att hurra över slänger upp en bild om nårra mån på den :)

Rex
2010-02-09, 00:03
Skitsak samma angående konflikten.. har inget med tråden att göra. Att folk ska vara moralkärringar och predika efteråt är ganska onödigt. Tror att han själv fattar att det var rätt / fel. Det blev konsekvenser.. han fick ta att och dom andra också. Inget mer med de.

Ontopic: Riktigt bra grund.. Fast väldigt svårt och se vad som släpar. Bygg ett tag så märker du nog själv, rent spontant skulle jag säga lats & axlar? Kör allt.. Glöm inte benen.

Lycka till! =)

Salus
2010-02-09, 02:21
Var glad att du fick lämna Nautilus. Där byggs inga muskler.

Skivstänger och hantlar behöver du :)

Börja köra böj+marklyft så ska du nog få styr på din fysik - grunden har du redan!

Sparven från Minsk
2010-02-09, 08:41
Tränade på nautilus , ja sitter jag på bänkpressen och någon kommer fram o tar tag i mig hur ska jag då lösa det ?

är det ingen som vill säga något om min fysik ? vad jag behöver lägga mer tid på *popcorn*

Kan komma på minst 20 andra sätt att lösa det på än att börja veva med nävarna.

Curls
2010-02-09, 10:46
kommer det nån och börjar ta på en på gymmet så att man får försvara sig med våld så kan en ordentlig bulk kunna ligga fast gjuten i agendan! hehe

nämen det ser bra ut men lite mer kött så blir de där nog bra fram över! :)

Loreal_Paris
2010-02-09, 12:01
Rex : Tack tycker jag me, ska nog tänkte mej innan jag gör nått sånt igen, man lär sej av sina mistag!

Salus: ja nautilus e nog en käring gym enligt mig me, men valde det för att det va billigast, men nu ska det trännas hemma med fria vikter ;)

Curls: haha. ja lite mer kött ska det bli

har inte tilgång till en stång denna månaden vet någon hur man kör marklyft+knäböj me hantlar ? en youtube länk skulle uppskattas :)

NDLR
2010-02-09, 12:48
OnT: Träna hårt och ät mycket som kommer resultaten komma på löpande band.

teal
2010-02-09, 13:42
Fortsätt att träna hårt och äta mer mat. Du är hård nu men ser lite benig ut kan jag tänka mig.

Ang. konflikten kanske det kan vara så att du inte förstod vad han sa (med tanke på stavningen i denna tråd) och tog till med nävarna.

Rex
2010-02-10, 00:08
j8YJ_tfLPJQ

24PeqytTtq4

Sunt förnuft egentligen, kan göra som du vill =) Googla bara > Dumbell * (* = övning)

Loreal_Paris
2010-02-10, 22:22
teal : Exakt så ser jag på saken med jag har formen men för "spinkig" blir att äta som en gris.

och ja kan kanske vara det, och min dåliga svenska beror på att jag bott i Sverige i 2 år :)


Rex : Tack! har sett de innan men när jag testade kändes det lite fell, men får nog träna på övningen lite mera tack igen :)

TehSaxo
2010-02-11, 15:12
Fortsätt bygga, själv så rekommenderar jag att du börjar på ett annat gym :D Hemmaträning brukar inte funka så bra om inte man är rik och har allt man behöver :P

Jag tränar själv på Nautilus, antar att det inte hände i Örebro? :D

AdamK
2010-02-12, 23:06
Ät bra och mycket och träna, det enda rätta

carl0
2010-03-02, 00:29
Var glad att du fick lämna Nautilus. Där byggs inga muskler.

Skivstänger och hantlar behöver du :)

Börja köra böj+marklyft så ska du nog få styr på din fysik - grunden har du redan!

skivstänger,hantlar,en bänk, och en jävla massa vikter, samt en dörrtrapets, its all you need :) + att du blir förbannad diciplinerad under träningen, för du blir extra taggad på att köra strikt och verkligen sköta allt. :)

Scratch89
2010-03-02, 01:20
j8YJ_tfLPJQ


Wa wa we wa...

Vildarawk
2010-03-02, 11:49
Wa wa we wa...

+1

Tacka vet jag smittydiesels youtube-kanal, då är det bra mycket lättare att ta in vad han faktiskt säger :p

deffadKille87
2010-03-02, 16:23
lite övning i konflikthantering kanske....

annars är det mat mat mat som gäller i kombi med massa träning.

Kappman
2010-03-02, 16:35
Kan ju inte vara sant att man börjar veva på gymmet?

TehSaxo
2010-03-14, 17:54
Kan ju inte vara sant att man börjar veva på gymmet?

jorå, smågrabbarna göre alltid för att verka större :D

Mist
2010-03-14, 18:06
Jävlar vad mycket moralkärringar det finns här då. :S

Sjoba
2010-03-14, 18:21
Låter lite som plastgangstrar på båda sidor tycker jag. Hör det inte till gymmets vett och etikett att man låter varandra köra mellan varandras set?
Man har ju utan problem tid att köra både två och tre personer på en bänk utan att behöva lida.
Veva på gymmet, dummaste jag hört.

Angående formen så håller jag med tidigare skribenter, en riktig bulk låter finfint :)
Börja gärna på ett nytt gym, blir inte samma sak att träna hemma riktigt.

Methone
2010-03-14, 18:43
Jag tycker definitivt inte du skulle gett efter i den sitationen, men inte heller slå till någon (innan denne slått till dig). Dumt.

Vad gäller din form ser du rippad ut, men det behövs mer massa! ÄT!

DannyN
2010-03-16, 13:55
Bra gjort säger jag. Är det nån som tar tag i en så är det rätt att nita killen.
Vad förväntade han sig? Omoget? Nej. Det hade bara lett till att Loreal hade fått en smäll först. Uppenbarligen vad jag förstår av texten så var killen ute efter bråk.
Inte för jag uppmuntrar våld men jag väntar fan me inte på att få en smäll först.

Jaja Finns det inga andra gym i närheten?

Henkezd
2010-03-16, 15:52
Bra gjort säger jag. Är det nån som tar tag i en så är det rätt att nita killen.
Vad förväntade han sig? Omoget? Nej. Det hade bara lett till att Loreal hade fått en smäll först.

Hade han inte nekat killen att använda utrustningen mellan seten hade det aldrig hänt heller, på gymmet jag tränar är det en regel att man inte får sitta och "passa" utrustningen mellan seten.
Dock var det ju helt fel av den andre att ta tag i honom.

Men egentligen, vad är det för jäkla attityd att inte låta någon köra mellan seten om de frågar? Är det mycket folk på gymmet får man samsas om utrustningen svårare är det inte.

Däremot misstänker jag att historien är en aning vinklad och vissa detaljer har uteblivit :P

DannyN
2010-03-16, 15:57
Hade han inte nekat killen att använda utrustningen mellan seten hade det aldrig hänt heller, på gymmet jag tränar är det en regel att man inte får sitta och "passa" utrustningen mellan seten.
Dock var det ju helt fel av den andre att ta tag i honom.

Men egentligen, vad är det för jäkla attityd att inte låta någon köra mellan seten om de frågar? Är det mycket folk på gymmet får man samsas om utrustningen svårare är det inte.

Däremot misstänker jag att historien är en aning vinklad och vissa detaljer har uteblivit :P

Sant. Båda gjorde fel. Inte smällen men att killen inte fick gå emellan och den andra som tog tag i han.
Man är tvungen att samsas om det är mycket folk. Det påverkar ju inte ens träning om man går emellan. Om inte annat så blir ens träning mer effektiv då man alltid känner sig lite stressad och på så sätt får bra pump å lite vila. Bra att köra igen medans man har flåset uppe :-)

Men men.. detta e riktigt OT sorry :Virro

SteveMiller
2010-03-25, 11:13
Unga grabbar med mkt testo, antar att sånthär händer?, visst riktigt onödigt men det är lätt att vara efterklok ;)

Folke50
2010-03-25, 11:20
Måste vara giganternas kamp som pågick in i gymmet!!

Du behöver äta. Och sen äta. Och så kan du äta. Och träna. Du väger väldigt lite :)