handdator

Visa fullständig version : Gyno operation - TIPS!?


Karlo
2010-02-07, 13:04
Tänkte kolla med er om ni visste någon bra klinik runt Kronobergsområdet.

Vill inte göra genom landstinget då jag hört att man får fula ärr.

Haft skiten sen tidiga ungdomen. Var rätt fet då.
Just nu tränar jag som aldrig förr och de har blivit bättre, dock vill jag ha bort dem helt.

Kan nog åka en bit för att få det gjort också.. Vill få det gjort innan sommarn.
Så billigt som möjligt, men med bra resultat :)

Degpekka
2010-02-07, 13:07
Tror du verkligen det ryktet stämmer? det är många som gärna hade gjort gratis-OP istället för att betala själv.

bigtraps
2010-02-07, 14:33
Gjorde operationen tidigt 80 tal. Mina ärr är inte så snygga. Jag har iofs väldigt dåligt läkhull, får alltid fula ärr. Men jag har faktiskt aldrig brytt mej.

Ingrosso
2010-02-07, 15:07
Gjorde operationen tidigt 80 tal. Mina ärr är inte så snygga. Jag har iofs väldigt dåligt läkhull, får alltid fula ärr. Men jag har faktiskt aldrig brytt mej.

Vart skär dem upp?

Raggis
2010-02-07, 15:38
Vart skär dem upp?

Nedre halvan av vårdgården.

tsp
2010-02-07, 15:57
Tja, min åsikt är i alla fall att om man har så pass lite gyno att man oroar sig över att operationsärren ska synas och dra till sig blickar tycker jag att man borde fundera över om man verkligen behöver operationen..

Karlo
2010-02-07, 16:27
Tror du verkligen det ryktet stämmer? det är många som gärna hade gjort gratis-OP istället för att betala själv.

Jag kan nog göra det gratis. Vill inte ha fula ärr.
Har länge kollat runt och nästan alla rekommenderar kliniker istället.

Ingen som vet någon klinik nära kronoberg?

Det syns, vill ha normala bröst.
Flickvännen tycker dock hellre att vi borde resa för pengarna.

Ingrosso
2010-02-07, 19:49
Jag kan nog göra det gratis. Vill inte ha fula ärr.
Har länge kollat runt och nästan alla rekommenderar kliniker istället.

Ingen som vet någon klinik nära kronoberg?

Det syns, vill ha normala bröst.
Flickvännen tycker dock hellre att vi borde resa för pengarna.

Mår du dåligt utav det? Jag hade hellre mått bra än att resa, jag har också gynekonmasti.

bigtraps
2010-02-07, 20:29
Hur mycket kostar en operation? Enligt vad jag hört så ska ärren bli riktigt bra även om man opererar sig hos landstinget. Det är ju snart 30 år sedan jag gjorde min operation. Utvecklingen har väl gått framåt

fat_joe
2010-02-07, 20:45
Skulle rekommendera att göra operationen på någon klinik med bra rykte.

Jag gjorde min gyno-operation via lanstinget för ca 4år sedan och har fortfarande kvar fula ärr och en del gyno. Även om det handlar om mycket pengar, så är ett bra resultat värt så mycket mer.