handdator

Visa fullständig version : mina vader!


spann
2010-02-03, 20:41
I förrigår körde jag ett ben pass plus vader. Första gången på skitlänge jag körde vader, men det blev bara 4 set. Efter passet när ja skulle stretcha fick ja ingen "kontakt" i vaderna, så strunta i dom å tänkte ja skulle göra de efter duschen typ. självklart glömde jag detta..

iaf, till problemet. Igår kände jag knappt att ja hade tränat vaderna, inte alls mkt träningsverk. När jag gick å la mig kände ja att det kändes som att de va spända, inte kramp men nått va de iaf. Tänkte inte mer på de utan somna. Idag när ja vakna kunde ja inte räta ut mina ben helt, jävla va stel jag va! Har vart likadant under dagen, har kunnat räta ut bena efter jag har stått å stretchat en liten stund (alltså tvingat mig själv å ha raka ben), men så fort jag sätter mig ner så måste ja göra om samma jävla procedur! :(

får panik, får springa runt med mina ben i typ 70 grader! inte för sexigt. men va e detta? nått ja kan göra åt nu, eller e de försent?

och sry, har försökt å söka men hittade inget!<3

King Grub
2010-02-03, 20:44
men va e detta?

Träningsvärk. Och det låter som om den kommer att sitta i ett bra tag.

spann
2010-02-03, 20:56
Träningsvärk. Och det låter som om den kommer att sitta i ett bra tag.

okai tack.. nice å höra! får la ge stretchen som fan nu ikväll så kanske ja kan gå någolunda normalt imorn?

kjell33
2010-02-03, 21:01
okai tack.. nice å höra! får la ge stretchen som fan nu ikväll så kanske ja kan gå någolunda normalt imorn?

Det går inte att påskynda det hela. Bara att bita ihop och inte göra om samma misstag nästa gång!:thumbup:

spann
2010-02-03, 21:13
Det går inte att påskynda det hela. Bara att bita ihop och inte göra om samma misstag nästa gång!:thumbup:

haha ja pallar inte! å nedå, kommer aldrig göra om de misstaget då vaderna kan dra åt helvete.. ska aldrig mer träna dom! ;

kjell33
2010-02-03, 21:14
Alvedon el liknande brukar ta bort den värsta värken.

z_bumbi
2010-02-04, 12:13
haha ja pallar inte! å nedå, kommer aldrig göra om de misstaget då vaderna kan dra åt helvete.. ska aldrig mer träna dom! ;

Det går att träna smart också dvs kör inte lika mycket/tungt nästa pass.