handdator

Visa fullständig version : Eiselt: Nya produkter i butiken?


Ozz
2003-09-19, 16:31
Eiselt, när kommer era nya produkter ut i butikerna? Försenas de ytterliggare?
-Protec?
-Maxgain?
-Fastway?
-Ultraway?

Funderar på köpa protec men man kanske ska vänta på den nya.
Är enda skillnaden att ni tagit bort den extra tillsatsen av glutamin eller?

-squat-
2003-09-19, 17:48
var tog FastGain vägen? skippar ni den produkten Eiselt? såg fram emot den.

EiseltUK
2003-09-19, 17:56
De nya produkterna började paketeras idag, men det är först bara de minsta förpackningarna som kommer. Successivt kommer fler förpackningar då kartongern blir klara i tryckeriet. Tror att det kommer in flera nästa vecka.

Protec utan glutaminet.

När vi har fåt t klart alla de nya förpackningarna och det snurrar påbörjar vi arbetet att ta fram FastGain som är en gainer som enbart är avsedd att tas efter träning.

/ Henrik

EiseltUK
2003-09-19, 17:58
På vår hemsida, under "nyheter" berättar vi ganska mycket om hur läget ser ut och om vad som är på G.

/ Henrik

Ozz
2003-09-19, 18:02
Kommer den nya Protec att bli billigare än föregångaren Protec+?
Eller hur mycket billgare kanske man ska fråga.

EiseltUK
2003-09-19, 18:11
Det är egentligen upp till återförsäljarna att bestämma utpriserna och därför ser du ganska varierande priser här och där.

Vårt rek. ut pris ligger strax under 800 kr för 3 kg vilket ger oss utrymme att ge bra återförsäljare lite bättre inklöpspriser (vilket behövs för att de ska bli nöjda och glada). Dessutom satsar vi på en mer avancerad tillverkningsmetod (NitroSphere) som minimerar syrehalten i förpackningarna.
/ Henrik

Ozz
2003-09-19, 20:29
Ok, tack då vet jag :)

Besserwisser
2003-09-19, 20:42
Originally posted by EiseltUK
Det är egentligen upp till återförsäljarna att bestämma utpriserna och därför ser du ganska varierande priser här och där.

Vårt rek. ut pris ligger strax under 800 kr för 3 kg vilket ger oss utrymme att ge bra återförsäljare lite bättre inklöpspriser (vilket behövs för att de ska bli nöjda och glada). Dessutom satsar vi på en mer avancerad tillverkningsmetod (NitroSphere) som minimerar syrehalten i förpackningarna.
/ Henrik

Så vad du egentligen säger är att ni tar bort en förhållandevis dyr tillsats (som, om jag inte missminner mig, en gång i tiden motiverade en prishöjning) i produkten men behåller det gamla priset?

Har inte sett Hej-sällt på forumet på ett tag men nu om någon gång kommer vi att få veta om han finns kvar.

EiseltUK
2003-09-19, 23:23
Originally posted by Besserwisser


Så vad du egentligen säger är att ni tar bort en förhållandevis dyr tillsats (som, om jag inte missminner mig, en gång i tiden motiverade en prishöjning) i produkten men behåller det gamla priset?

Har inte sett Hej-sällt på forumet på ett tag men nu om någon gång kommer vi att få veta om han finns kvar.


Nej, priset är sänkt. Och du kommer säkert finns Protec till bra priser hos många återförsäljare och i samband med olika kampanjer.

Hej-sällt har tydligen blivit avstängd från forumet. Jag har haft en del direkt korrespondens med honom därefter.

/ Henrik

Flygplan
2003-09-20, 01:24
När kommer liponsyran ut på marknaden?
Vad blir det för rekomenderat pris på den?

Nate
2003-09-21, 09:57
Probars - snabba eller långsamma? Dessutom, är det choklad eller kokossmak? står lite olika uppgifter varstans på sidan....

EiseltUK
2003-09-21, 11:27
Det ska vara Coconut, men med chokladöverdrag. GI bör ligga någonstans i mitten.

/ Henrik

Haggstar
2003-09-22, 11:17
Originally posted by Flygplan
När kommer liponsyran ut på marknaden?
Vad blir det för rekomenderat pris på den?
Undrar samma sak plus hur det kommer bli med HMB:n??

EiseltUK
2003-09-22, 11:56
Originally posted by Haggstar

Undrar samma sak plus hur det kommer bli med HMB:n??

Liponsyran är redo för leverans nu från vårt lager. Rikt-priset är 249 kr, men priserna kan givetvis variera hos olika återförsäljare.

HMB finns också inne och till samma priser som tidigare. Nytt är att det är vegetabiliska kapslar.

/ Henrik