handdator

Visa fullständig version : Jet Fuse NOX


SwedishBoi
2010-01-26, 11:54
http://i45.tinypic.com/119b0px.jpg
Ska testa denna produkt, återkommer med svar senare. BTW detta är översatt från googletranslator, inte så bra men de går och läsa iaf:)

Info om denna produkt:
Gör dig redo, och tänd stubinen. Nya JetFUSE av GAT är bomben! Den mest kraftfulla och kompletta N.O. produkten, någonsin! Snabbare anabola, överlägsen, övermänsklig styrka, nu! Vetenskapligt och noggrant formulerade för de mest ökad intensitet, styrka, energi, kör, vakenhet och fokusering du verkligen kan känna. JetFUSE kraftfulla byggstenar förstärker ditt blod under träning. Snabbt pack på allvar tätare, kvalitet muskler under träning. Denna helt nya muscle sparing, super-katalysator signaler den mest effektiva muskeltillväxt samtidigt som man skapar det mest fantastiska muskel pumpar du någonsin haft. JetFUSE levererar verkligen ... och smakar sjukt gott.


* Massiv Pump.
* Dramatic vascularity
* Bygg muskler medan du tränar.
* Styrka & storlek
* Energi & Intensitet
* Fokus & Kondition
* Återhämtning

Den mest kraftfulla och kompletta N.O. produkten, någonsin! Snabbare, anabola, överlägsen, övermänsklig styrka! Vetenskapligt noggrant formulerade, är JetFUSE designad för att ge dig maximal ökad intensitet, styrka, energi, vakenhet och fokus du verkligen kommer att känna. JetFUSE kraftfulla byggstenar förstärker ditt blod under träning. Sparar tid när du packar på allvar tätare, kvalitet muskler under träning. Denna helt nya muscle sparing super-katalysator signaler den mest effektiva muskeltillväxt och skapar dina mest grymma muskel pumpar någonsin.

Direktion:

Träningsdagar:
När din tolerans är etablerad, blanda 1-3 skopor med 5-18 oz av kallt vatten och konsumera 30-45 minuter innan och under träning. Använd cirka 5-6 oz av kallt vatten per 1 skopa pulver. Variera mängden vatten för att nå önskad smak och sötma nivå.

ICKE-Träningsdar:
Blanda 1-3 skopor med 5-6 oz kallt vatten och konsumera på tom mage.

Ta 1-3 skopor JETFUSE:

* Före och under utbildning
* Först på morgonen istället för kaffe
* För kampsporter
* Innan du gör sport
* Före fysisk aktivitet kräver energi, uthållighet, fokus, eller intensitet

http://i48.tinypic.com/2nak0sj.jpg

Langster
2010-01-26, 12:12
Lycka till?

Ean
2010-01-26, 12:50
Inte för att vara sån men det låter som vilken produkt som helst.

944RS
2010-01-26, 12:51
Vad har du för förväntningar?

Själv så funderar jag på att äta en snickers idag. De smakar oxå sjukt gott!

Kischen
2010-01-26, 13:10
Inte för att vara sån men det låter som vilken produkt som helst.

+1.

Lär kosta mer dock.

panic
2010-01-26, 13:32
övermänsklig styrka gillade jag :D

Nitrometan
2010-01-26, 13:48
Lycka till!

Mina favoriter:
Nya JetFUSE av GAT är bomben!
övermänsklig styrka, nu! ...förstärker ditt blod under träning.
Snabbt pack på allvar tätare.
* Före och under utbildning


Om det är bomben, förstärker mitt blod med övermänsklig styrka och snabbt pack på allvar tätare både före och under utbildning då måste det bara vara bra!

Faajteer
2010-01-28, 19:56
Lycka till!

Mina favoriter:


Om det är bomben, förstärker mitt blod med övermänsklig styrka och snabbt pack på allvar tätare både före och under utbildning då måste det bara vara bra!


Google translator översätter som min lillebror. Den här produkten har iaf fått bra respons på opti. :) Vad tyckte du ts?


Mvh

mtlca
2010-01-28, 20:05
Måste nog vara det där som Kålman och gänget pratar om....