handdator

Visa fullständig version : Koloträff på fysiken?


tsp
2010-01-23, 00:13
Som många säkert vet är det öppet hus på Fysiken i Göteborg fram till 31 januari. Varför inte dra ihop en koloträff på fysiken vid chalmers och visa vart skåpet ska stå? Vilka är med mig!


Det vore käckt om vi kan lägga träffen på dagtid, då det är rätt fullt på kvällarna i och med gratis inträde osv, men jag förstår om det inte funkar eftersom de flesta antagligen har jobb/skola att sysselsätta sig med.

Scratch89
2010-01-23, 00:23
Det är därför man lägger koloträffar på helgerna. Nästa lördag?

tsp
2010-01-23, 00:39
Dåligt intresse.. Varför är inte kolos samlade skara online klockan 00:30 en fredagkväll undrar jag!!? :D

Scratch89
2010-01-23, 00:43
Vi/De spelar Tekken 5/Borderlands/Guitar Hero 5/Mass Effect 2.

Contribute
2010-01-23, 00:47
Dåligt intresse.. Varför är inte kolos samlade skara online klockan 00:30 en fredagkväll undrar jag!!? :D

Precis! Kololiter ska fokuserar på träningen och inte vara ute och ränna på krogen och förstöra veckans träning. :D

tsp
2010-01-23, 00:59
Precis! Kololiter ska fokuserar på träningen och inte vara ute och ränna på krogen och förstöra veckans träning. :D

Exakt! haha bara järngänget online ser jag! ^^

Rickard
2010-01-24, 00:24
Att arrangera en träff på ett gym som har öppet hus är ju som att arrangera en träff där resten av världen befinner sig.

Men jag snubblade över det här guldgymmet, Slobos gym. http://www.slobos.se/bilder.htm
Om det ser som på bilderna så är det ju helgrymt.

shadowfire
2010-01-24, 00:29
lol, otippat att tsp vill träna 12:00 en vardag :p
jag är nog på annars, även om fysiken kanske är sämsta gymet i stan, mffffrrrrrrgggggh!!!!!!111

slobos har jag gått förbi, men inte tränat på ännu.. stod ett par mkt suspekta människor utanför, lol, men gymet i sig är säkert kanoners för övrigt

tsp
2010-01-24, 00:38
Min far och hans bror började sina byggarkarriärer på slobos gym, riktigt fint gym det där med anor från förr! :) Har själv varit med min farfar och tränat där när jag var en riktigt liten valp. Men tror inte att det är riktigt rätt ställe att kasta vikter omkring sig på och vråla i marklyften.

shadowfire
2010-01-24, 00:43
Min far och hans bror började sina byggarkarriärer på slobos gym, riktigt fint gym det där med anor från förr! :) Har själv varit med min farfar och tränat där när jag var en riktigt liten valp. Men tror inte att det är riktigt rätt ställe att kasta vikter omkring sig på och vråla i marklyften.

lol, då är fysiken fel gym också, kastar du en hantel där så träffar du random cardiotjej... det går liksom inte o missa med det avståndet mellan bänkpress och löpband.

Martin Löwgren
2010-01-24, 00:50
Som många säkert vet är det öppet hus på Fysiken i Göteborg fram till 31 januari. Varför inte dra ihop en koloträff på fysiken vid chalmers och visa vart skåpet ska stå? Vilka är med mig!


Det vore käckt om vi kan lägga träffen på dagtid, då det är rätt fullt på kvällarna i och med gratis inträde osv, men jag förstår om det inte funkar eftersom de flesta antagligen har jobb/skola att sysselsätta sig med.

Ja de tycker jag så vi kan få se lite bilder av alla gööteborgare träna och posera som under den senaste koloträffen i sthlm :thumbup:

Gigabyte
2010-01-24, 02:47
lol, då är fysiken fel gym också, kastar du en hantel där så träffar du random cardiotjej... det går liksom inte o missa med det avståndet mellan bänkpress och löpband.
Det är faktiskt ommöblerat nu så bänkpressarna står för sig själva :)

Blir det träning och träff på Fysiken är jag helt klart sugen.

shadowfire
2010-01-24, 10:12
Det är faktiskt ommöblerat nu så bänkpressarna står för sig själva :)

Blir det träning och träff på Fysiken är jag helt klart sugen.

Jasså har de äntligen tagit tag i det? Sist jag bänkade där så tittade jag upp i skrevet på en dam i tights som flåsade mig i örat.

944RS
2010-01-24, 12:30
Jasså har de äntligen tagit tag i det? Sist jag bänkade där så tittade jag upp i skrevet på en dam i tights som flåsade mig i örat.

Det är ju inte varje dag man får göra sånt!!!

Själv har jag aldrig besökt fysiken så det skulle faktist vara kul.

944RS
2010-01-24, 12:31
Ja de tycker jag så vi kan få se lite bilder av alla gööteborgare träna och posera som under den senaste koloträffen i sthlm :thumbup:

Självklart! Det är bara därför som jag vill vara med:D

feyin
2010-01-24, 12:35
Kan ni inte ordna en koloträff lite högre upp i sverige?! :D

Typ i shadowfires hemort? :n00b

Fordon
2010-01-24, 13:10
Vi/De spelar Tekken 5/Borderlands/Guitar Hero Metallica/Mass Effect 2.

sådärja.

Sebbe_H
2010-01-25, 07:09
Jobbar som vanligt då :/

shadowfire
2010-01-25, 08:04
Kan ni inte ordna en koloträff lite högre upp i sverige?! :D

Typ i shadowfires hemort? :n00b

hahahaha, ja det vore något det! Halva kolo hamnar i Åre istället ;)

Trapper Buzz
2010-01-25, 09:22
Jasså har de äntligen tagit tag i det? Sist jag bänkade där så tittade jag upp i skrevet på en dam i tights som flåsade mig i örat.

Var anmäler man sig? *drool*