handdator

Visa fullständig version : Hyfsad PWO?


NiHa
2010-01-22, 19:38
Undrar om det är någon mer som kör på samma kombo som jag kör nu, nämligen PlasmaJet och Supercharge. Tar PlasmaJet ca 2 tim före och Supercharge en halvtimme före, likaså med Xtra Energy shot, 4X strength. Under passet sipprar jag på en karboblandning utblandat med aminosyror. Vill gärna höra andras erfarenheter.

mtlca
2010-01-22, 19:56
Känns som overkill. Varför så många olika tillskott?

kjell33
2010-01-22, 20:02
Han har väl läst lite muskelblaskor.

SwedishBoi
2010-01-22, 20:09
Ta o testa Jet fule NOX har sj beställt det, återkommer efter första dosen med det;D

Rahf
2010-01-22, 20:11
Ragex2. That's it.

mangemani
2010-01-22, 20:27
lät väldigt omständigt att först ta det ena 2 timmar innan och det andra 30 min innan.
ragex2 rekomenderas,30-60 min innan,garanterat billigare än allt det där och minst lika bra om inte bättre.
sen rekomenderas EAA innan passet på tom mage och carbo före eller under.

NiHa
2010-01-22, 21:41
Självklart kör jag med EEA före passen. Har ju prövat en del de senaste åren o visst var ju Rage okey men inte som t ex Superpump. Har inte som någon skrev sett ens en liknande kombo i någon tidning, ingen tidning har väl skrivit om Supercharge (har ju i och för sig bara Body). Varför två timmar före, jo helt enkelt för att det tar den tiden INNAN det blir någon som helst effekt utav PlasmaJet (som jag märker utav). Gillar Supercharge då jag får hyffsad pump utav den. Gillar inte så mycket kosttillskott som man blir hypad av eller som ger stickningar. Är mest ute efter bra pump o som man behåller gnistan genom hela passet utan att vekna varav jag kompletterar med tex Vitargo och några aminosyror (läs EEA). Största nackdelen med kombon är absolut det hutlösa priset på PlasmaJet :(

Psyla
2010-01-22, 21:49
Varför överkomplicera det så mycket? Att sippa på aminosyror under passet ger ingen akut stimulans (vilket är själva poängen med aminosyror i fri form).

Rama in passet mellan två intag av aminosyror (10G).

stridis
2010-01-22, 21:50
Varför vill man ha pump? Något som är i vägen när skiten skall upp. Isåfall är det bara att träna Arne-style ifall man gillar känslan.