handdator

Visa fullständig version : SuperPump 250


Megalodon
2010-01-19, 18:02
Har provat en hel del Pre-Workout genom åren. SuperPump 250 är nog det bästa jag har provat hittills:thumbup:. Finns det någon Pre-Workout som är snäppet bättre som ni känner till eller har provat?:naughty:

Morty
2010-01-19, 19:29
Roligt, såg en sådan burk i papperskorgen på gymmet nyss!

Rage(x2, LE) är omtyckt på forumet. De som får i sig trück säger även att den är bra.

AdamK
2010-01-19, 19:37
Jag har inte testat SuperPump 250 men jag har testar Rage, RageX2, Trück och NO-Xplode.

Den bästa av alla dom tycker jag är Rage, sjukt!

toto2009
2010-01-19, 19:54
Har testat Animal Pump och Rage 2 och måste säga att Animal är snäppet vassare (är heller inga stickningar)

Fordon
2010-01-19, 21:37
Har provat en hel del Pre-Workout genom åren. SuperPump 250 är nog det bästa jag har provat hittills:thumbup:. Finns det någon Pre-Workout som är snäppet bättre som ni känner till eller har provat?:naughty:

Det är utan tvekan det mest effektiva lavemanget jag har testat iaf! Rekommenderar det varmt för folk som knaprar för mycket fibrer.

Sundqvist
2010-01-19, 21:39
jag prövade superpump 250 i 2 veckor, kände absolut INGEN skillnad, utan att jag mådde väldigt illa efter varje drink och fått finnar... :(

herrståtlig
2010-01-19, 21:49
Kul att den funkar för dig.. Den brukar annars kallas för ''Superdump''. Även jag mådde illa av superpump.

Annars fungerar Fairing KCG R2 väldigt fint på mig. Kanske inte den vassaste, men det bästa jag testat iaf.

vicarious
2010-01-20, 09:53
Har bara provat Superpump 250 litegrann.. Den smakar riktigt bra faktiskt och kände mig piggare och alert på passet. Inget stim och inga stickningar.

För att prova mina gränser tog jag tredubbel dos (3 skopor). Klarade passet utan problem, men när jag kom hem satt jag på toan en stund :D

Ska prova mer i veckan!

Fredson
2010-11-28, 17:10
Beställde nyss en burk Superpump.
Står på GG att man även ska dricka på vilodagar för maximal effekt.
Nån som använt som vet nåt om det? När på vilodagar man bäst tar det? Samma mängd som innan träning? Eller kanske rentav onödigt på vilodagar?

Albin Eriksson
2010-11-28, 17:26
Beställde nyss en burk Superpump.
Står på GG att man även ska dricka på vilodagar för maximal effekt.
Nån som använt som vet nåt om det? När på vilodagar man bäst tar det? Samma mängd som innan träning? Eller kanske rentav onödigt på vilodagar?

Det är nog bara för kreatin och beta alaninnivåerna då, föreslår att du kör kreatin rent eller köper Massbuilder som innehåller just den kombinationen. Så slipper du stressa kroppen med stim varje dag...

Chaliza
2010-11-28, 19:11
Jag har provat Mass Pump, Rage Extreme och No-Xplode.

Av dessa är No-Xploden favoriten med Rage Extreme efter.

Sitter även hemma med en Shotgun burk och lite Crack som jag aldrig provat :) När jag testat de 2 så blir det att dra en recension på alla pwos här på kolo! Så håll utkik!

Edit: Har velat testa Superpump men inte så säker då man hört dess ökennamn.

Fredson
2010-11-28, 19:27
Okej, tack för tipset Albin :).

Rage x2 gav mig inget speciellt faktiskt. Lite stickningar i ansiktet innan passet som försvann på en gång när man började träna. Kände ingen direkt skillnad i pigghet heller för den delen. Höll på att skita i byxan när jag en gång valde att åka och handla efter gymet. Mindre trevligt.

Stod mellan Jack3d och SuperPump men tog SuperPump denna gång iaf.

hertzman
2010-11-29, 12:25
Känns jävligt tveksamt med en PWO som innehåller salicylsyra, en NSAID. Jag antar att man använder salicylsyra istället för acetylsalicylsyra då den senare är läkemedelsklassad. Dock så ska ju salicylsyra vara snäppet otrevligare mot kroppen...

Fishbone
2010-11-29, 19:47
Superpump gav mig i princip ingen effekt alls. Rage x2, vip-x och fierce klassar jag ungefär som jämnlika men den som har gett mig absolut mest är NO-Shotgun. Galen, nästan skrämmande, pump ger den mig.
Sitter dock i valet och ska pröva en ny. Står imellan "White Flood", "Jack3d" och "Creafusion Massacra". Några tankar/förslag?

Cerberus
2010-11-29, 20:02
har för mig den innehåller glycerin som är dopingklassat?

hertzman
2010-11-29, 20:05
har för mig den innehåller glycerin som är dopingklassat?

Superpump? Jepp. Kan användas för att maskera bloddoping. Vet dock inte om det testas för inom styrkesporter.

Fairing
2010-11-29, 20:30
har för mig den innehåller glycerin som är dopingklassat?

Glycerol är dopingklassat men man måste i princip ta det intravenöst för att komma upp till dom värden som krävs för att det skall ge utslag i dopingtest.

KniveN
2010-11-30, 01:24
Glycerol är dopingklassat men man måste i princip ta det intravenöst för att komma upp till dom värden som krävs för att det skall ge utslag i dopingtest.

Ger det bara utslag vid blodprov? Står iaf inte på WADAs lista att det bara gäller vid intravenös tillförsel.
Frågade dopingkontrollaterna angående detta, visste inte vad det var men trodde att det även skulle vara klassat om man käkade det, slutade med att jag blev testad.. :)

Fairing
2010-11-30, 08:07
Ger det bara utslag vid blodprov? Står iaf inte på WADAs lista att det bara gäller vid intravenös tillförsel.
Frågade dopingkontrollaterna angående detta, visste inte vad det var men trodde att det även skulle vara klassat om man käkade det, slutade med att jag blev testad.. :)

Vi var i kontakt med dopinglabbet angående detta tidigt i år och dom sa att gränsvärdet är så högt satt så att man kan ej äta sig till dom nivåerna.

Saxat från Anna Pauli:
Hej
Förbudet på dopinglistan gällande glycerol gäller endast intravenös tillförsel och inte för oralt bruk.
Du hittar glycerol på dopinglistans under rubriken Diuretika och andra maskerande substanser. Det handlar då endast om intravenös tillförsel som är förbjuden. Jag antar att kosttillskott normalt intas oralt och då är det inget problem om det ingår glycerol. Samma sak gäller t ex också mannitol som också finns på dopinglistan under samma rubrik och som finns i många livsmedel.

Dina hockey atleter kan alltså ta Super Pump utan problem!

Med vänlig hälsning/
Anna Paulie
Leg. dietist

frong
2010-11-30, 08:36
hockey atleter

:smash:

KniveN
2010-11-30, 14:28
Vi var i kontakt med dopinglabbet angående detta tidigt i år och dom sa att gränsvärdet är så högt satt så att man kan ej äta sig till dom nivåerna.

Saxat från Anna Pauli:
Hej
Förbudet på dopinglistan gällande glycerol gäller endast intravenös tillförsel och inte för oralt bruk.
Du hittar glycerol på dopinglistans under rubriken Diuretika och andra maskerande substanser. Det handlar då endast om intravenös tillförsel som är förbjuden. Jag antar att kosttillskott normalt intas oralt och då är det inget problem om det ingår glycerol. Samma sak gäller t ex också mannitol som också finns på dopinglistan under samma rubrik och som finns i många livsmedel.

Dina hockey atleter kan alltså ta Super Pump utan problem!

Med vänlig hälsning/
Anna Paulie
Leg. dietist

Ok, men det hon säger stämmer inte enligt WADAs lista då det står:
plasmaexpanderande (t ex glycerol, intravenös tillförsel av albumin, dextran, hydroxietylstärkelse och mannitol)

Står inte att det är intravenös tillförsel av glycerol som är klassad. Men det dopinglabbet sa låter ju bra.

JesperL
2010-12-02, 23:07
Superpump 250 var inge vidare enligt mig.. Har testat en del olika pwo's och Jack3d ligger högst upp på listan. Ingenting passar alla, men testa No-Xplode! :)

Fredhdastar
2010-12-06, 11:06
Jag har bara testat Vip-X och den gav fan ingenting.

Ganymedes
2010-12-06, 18:22
Sp250 är en av de (mycket) få PWO som jag ständigt återkommer till. Mycket bra produkt.