handdator

Visa fullständig version : What doesnt kill you makes you stronger


Sidor : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Sundqvist
2010-01-18, 21:00
Tjena, och välkommen till min journal

Mitt namn är kevin sundqvist och jag har för närvarande tränat i ungefär 9 månader, inga seriösa, har inte skött kosten lr sömnen! men nu ska de ändras på!

Passen kommer redovisas med reps/sets och allt som ingår, även maten från varje dag

Mitt mål är att göra någon form av scen debut under 2011, men vi får se :) hitills får ni bara följa min utveckling med hård kost och träning, kommer även lägga upp bilder regelbundet, både från dagsfysiken och på passen!

Mina mål: vill få så bra fysik som möjligt & även lära mig kosten,kosttill skott, och allt som ingår, och kortsiktig blir väll luciapokalen 2011, men vi får se :),

De 3 stora
Bänkpress: 100kg med en dagsvikt på 69kg:hbang:
knäböj: 125kg.
marklyft: 125kg

Kosttillskott från start Måndag den 25e :)
Whey fx
gainer pro
creatine fuel
omega 3
B-vitamin
b12


Mitt schema

Måndag: Bröst Axlar
Tisdag: lår vader & underarmar
Onsdag: Biceps Triceps
torsdag: Rygg traps
Fredag: Löpning
lördag: löpning
söndag: löpning
trycker även in mage när de känns bra (:


54kg till 70kg på ungefär 8 månader (utan kosttillskott)

hoppas ni ni kommer tycka om och följa samt kommentera min journal, den kommer uppdateras dagligen!




NU KÖR VI:hbang:

Sundqvist
2010-01-18, 21:01
Före och 2 efter bilder alltså :)


samt min goodiehörna ;)

AlexEr
2010-01-19, 21:11
Jävlar vilken ökning du gjort.
Vi ses väl på sen då ;)

Hur gammal är du btw?

Sundqvist
2010-01-19, 21:13
Jävlar vilken ökning du gjort.
Vi ses väl på sen då ;)

Hur gammal är du btw?

tack, jag är 17,(1992a)

Petoria
2010-01-19, 21:14
Grym viktökning och stark i bänkpressen! :thumbup:

Sundqvist
2010-01-19, 21:17
Grym viktökning och stark i bänkpressen! :thumbup:

Tackar (: :bow:

Kocho
2010-01-19, 21:18
Du köttar på. Bra jobbat

Sundqvist
2010-01-19, 21:20
Du köttar på. Bra jobbat

Tackar (: har en vilovecka nu, så alla pass börjar redovisas från och med måndag! :):hbang:

emilanderen
2010-01-19, 21:27
Ser att du kör med "whey fx" och "gainer pro". Tror det blir för högt protein intag, räcker att göra med en utav det nämna produkterna. Sen angående upplägget på schemat så skulle jag personlig lagt upp det följande

Måndag: Bröst&Triceps
Tisdag: Lår&Vader
Onsdag: Biceps&Rygg
Torsdag: Löpning
Fredag: Axlar&Traps
Lördag: Löpning
Söndag: Löpning

Kroppen ser bra ut, KÖTTTA!!

Sundqvist
2010-01-19, 21:29
Ser att du kör med "whey fx" och "gainer pro". Tror det blir för högt protein intag, räcker att göra med en utav det nämna produkterna. Sen angående upplägget på schemat så skulle jag personlig lagt upp det följande

Måndag: Bröst&Triceps
Tisdag: Lår&Vader
Onsdag: Biceps&Rygg
Torsdag: Löpning
Fredag: Axlar&Traps
Lördag: Löpning
Söndag: Löpning

Kroppen ser bra ut, KÖTTTA!!

nej de blir inte för mkt, kroppen tar endå upp bara 20g ungefär er dag, menbehöver mycket kolhydrater, snackat med en PT om detta och de lät bra :) schemat följs osm de är :) jag hatar att träna bröst med triceps..

tack endå (Y)

Petoria
2010-01-19, 21:34
nej de blir inte för mkt, kroppen tar endå upp bara 20g ungefär er dag, menbehöver mycket kolhydrater, snackat med en PT om detta och de lät bra :) schemat följs osm de är :) jag hatar att träna bröst med triceps..

tack endå (Y)

Vad menar du med att kroppen bara tar upp 20g protein per dag? Det stämmer ju inte *rolleyes*

Sundqvist
2010-01-19, 21:37
Vad menar du med att kroppen bara tar upp 20g protein per dag? Det stämmer ju inte *rolleyes*

jo kroppen kan ungefär bara ta upp så mycket protein per dag? nästan helt säker på det iaf :o

emilanderen
2010-01-19, 21:39
Tror du har fått det lite om bakfoten, protein intaget är gram/kroppsvikt. Samt att kosttillskotten har fått det namnet, tillskott. Bästa tipset är att du är rätt och mycket, sen tar du det som ett tillskott.

Sundqvist
2010-01-19, 21:41
Tror du har fått det lite om bakfoten, protein intaget är gram/kroppsvikt. Samt att kosttillskotten har fått det namnet, tillskott. Bästa tipset är att du är rätt och mycket, sen tar du det som ett tillskott.

aja nvm, inte helt insatt i det :) men iaf så kommer de läggas upp :) 4 shakes per dag 2 protein 2 gainer och en massa mat, under bulkandet:)


nu ska jag i säng med frugan, godnatt kolozzeum!:Virro*gah!*

emilanderen
2010-01-19, 21:45
Massa mat instämmer jag helt och hållet med, men det räcker absolut med 2shakes per dag, protein och kolhydrater får du också ifrån maten, dvs att du äter rätt :). Lycka till!!

Sundqvist
2010-01-19, 22:46
Massa mat instämmer jag helt och hållet med, men det räcker absolut med 2shakes per dag, protein och kolhydrater får du också ifrån maten, dvs att du äter rätt :). Lycka till!!

säg det till alla hård tränade som dricker upp mot 6-7 shakes per dag. detta kommer bli så ;> och vi märker hur de kommer funka :)

mSAARI
2010-01-19, 23:07
Jag dricker en whey100 shake på morgon till frukost och en efter träningspass eller ett tag efter middag på vilodagar. sedan kör jag även hmb före&efter träning men jag vet inte om det gjort nån skillnad eller inte.
I vilket fall så lycka till med träningen!

Sundqvist
2010-01-19, 23:10
Jag dricker en whey100 shake på morgon till frukost och en efter träningspass eller ett tag efter middag på vilodagar. sedan kör jag även hmb före&efter träning men jag vet inte om det gjort nån skillnad eller inte.
I vilket fall så lycka till med träningen!

tack!:smash:

emilanderen
2010-01-20, 10:05
säg det till alla hård tränade som dricker upp mot 6-7 shakes per dag. detta kommer bli så ;> och vi märker hur de kommer funka :)

När du dricker såpass mycket, så kommer det gå rakt igenom blodet och det genererar sedan till urin som du bara pissar ut. Du ska också ligga på kcal antal över det du ska ha, annars lägger du bara på dig en massa onödig fett. Och fett som du säkert vet gör ingen nytta, det blir inga muskler heller. Så det du kommer göra mot dig själv genom att dricka dom stora mängderna är att du lägger på dig fett som du sedan tränar bort för att vara tillbaks på ruta 1 igen. Om du inte vill ta del utav mina tips så rekommenderar jag dig i alla fall kolla runt på lite trådar just om kosttillskott innan du kör igång :).

Lycka till!

Sundqvist
2010-01-20, 10:10
När du dricker såpass mycket, så kommer det gå rakt igenom blodet och det genererar sedan till urin som du bara pissar ut. Du ska också ligga på kcal antal över det du ska ha, annars lägger du bara på dig en massa onödig fett. Och fett som du säkert vet gör ingen nytta, det blir inga muskler heller. Så det du kommer göra mot dig själv genom att dricka dom stora mängderna är att du lägger på dig fett som du sedan tränar bort för att vara tillbaks på ruta 1 igen. Om du inte vill ta del utav mina tips så rekommenderar jag dig i alla fall kolla runt på lite trådar just om kosttillskott innan du kör igång :).

Lycka till!


ännu en gång, jag har redan pratat om mitt bulkschema med en PT och allt med kosttillskotten :)

tack endå!

Sundqvist
2010-01-20, 10:14
Kommer äta 3-5k kalorier per dag, sen 1.5h gympass + springing varje dag:) Lågreps alltså byggfasen.

emilanderen
2010-01-20, 18:57
Kommer äta 3-5k kalorier per dag, sen 1.5h gympass + springing varje dag:) Lågreps alltså byggfasen.

Oj de va mycket kcal, lycka till.

Mr.Sjöborg
2010-01-20, 21:58
´ser ut som att du ahr en bra grund att köra på:)

dock måste jag fråga ang kost upplägget, vraför så stort kcal spann? 3-5k de är ju liksom 2-3 mål mat i skillnad?
sen om du ska bulka känns spinning pas väldigt onödigt, om du inte vill bli bättre på att cykla dvs

Att vara PT betyder inte att man kan något...

Sundqvist
2010-01-20, 23:20
´ser ut som att du ahr en bra grund att köra på:)

dock måste jag fråga ang kost upplägget, vraför så stort kcal spann? 3-5k de är ju liksom 2-3 mål mat i skillnad?
sen om du ska bulka känns spinning pas väldigt onödigt, om du inte vill bli bättre på att cykla dvs

Att vara PT betyder inte att man kan något...

jag ska försöka bulka upp mig så mycket som möjligt (:, därför så mkt kcal
jojo, men inte spinning pass? jogga varje dag för att få upp konditionen bara :)

Mr.Sjöborg
2010-01-21, 07:38
jag ska försöka bulka upp mig så mycket som möjligt (:, därför så mkt kcal
jojo, men inte spinning pass? jogga varje dag för att få upp konditionen bara :)

jaja gör som du vill, du kommre ångra dig;)

oj där läste jag allt fel:P

Sundqvist
2010-01-21, 08:28
jaja gör som du vill, du kommre ångra dig;)

oj där läste jag allt fel:P

varför kommer jag det?

Troikha
2010-01-21, 15:38
Jag håller med de andra. Jag käkade 5000 kcal per dag i våras, 5 pass i veckan och dagliga promenader med hunden. Jag blev en fettklump! Aldrig mer grisbulk på det sättet. 3500 kcal är maxgränsen för mig nu när jag väger 83kg. Oavsett vilken nytta den där PT´n sagt att 5000 kcal skulle göra, så har han/hon fel.

Jäkla starka bänkar - kämpa på!

EDIT: Det du nämner om 20g protein per dag. Det är att strax under 20g vassleprotein räcker för optimal proteinsyntes per intag, inte per dag. Tror det är under några timmars tid.

Sundqvist
2010-01-21, 15:42
Jag håller med de andra. Jag käkade 5000 kcal per dag i våras, 5 pass i veckan och dagliga promenader med hunden. Jag blev en fettklump! Aldrig mer grisbulk på det sättet. 3500 kcal är maxgränsen för mig nu när jag väger 83kg. Oavsett vilken nytta den där PT´n sagt att 5000 kcal skulle göra, så har han/hon fel.

Jäkla starka bänkar - kämpa på!

3000 TILL 5000, beroende på (: inte 5k varje dag klart fan man blir fet då :)

ett väldigt HÖGT kalorieöverskott iaf :)

men tack! (: de ska jag, same 2 u :)

Mr.Sjöborg
2010-01-21, 17:20
varför kommer jag det?

För att du kommer med största sannolikhet bli tjock, sen fattar jag fortf inte varför du ahr så stort kcal spann? liksom varför inte lägga dig på ett jämnt överskott istället för att ena dagen tokgrisa och nästa dag ligga på lagom bulkintag?

dream_theater_
2010-01-21, 17:21
När du dricker såpass mycket, så kommer det gå rakt igenom blodet och det genererar sedan till urin som du bara pissar ut. Du ska också ligga på kcal antal över det du ska ha, annars lägger du bara på dig en massa onödig fett. Och fett som du säkert vet gör ingen nytta, det blir inga muskler heller. Så det du kommer göra mot dig själv genom att dricka dom stora mängderna är att du lägger på dig fett som du sedan tränar bort för att vara tillbaks på ruta 1 igen. Om du inte vill ta del utav mina tips så rekommenderar jag dig i alla fall kolla runt på lite trådar just om kosttillskott innan du kör igång :).

Lycka till!
Har du verkligen koll på vad du häver ur dig? Jag håller verkligen med dig om att 6-7 gainers eller prottedrinkar är för mycket, men protein pissar du inte ut.

Inte heller kan man bara lägga på sig fett och inte få några muskler. Det du sedan kallar "lägga på sig fett som man sedan tränar bort", är precis hur alla BB's jobbar. Så snälla länka mig några trådar eller vad som helst som backar upp det du säger.

emilanderen
2010-01-21, 18:07
Har du verkligen koll på vad du häver ur dig? Jag håller verkligen med dig om att 6-7 gainers eller prottedrinkar är för mycket, men protein pissar du inte ut.

Inte heller kan man bara lägga på sig fett och inte få några muskler. Det du sedan kallar "lägga på sig fett som man sedan tränar bort", är precis hur alla BB's jobbar. Så snälla länka mig några trådar eller vad som helst som backar upp det du säger.

Jag vet att det var en överdrift. Jag ville få fram att kcal intaget var för mycket. Jag vet också att alla BB jobbar så. Saken var den att jag tyckte att han inte tog åt sig. Som du också håller med om är 6-7 shakes för mycket :).

Sundqvist
2010-01-21, 20:37
Har du verkligen koll på vad du häver ur dig? Jag håller verkligen med dig om att 6-7 gainers eller prottedrinkar är för mycket, men protein pissar du inte ut.

Inte heller kan man bara lägga på sig fett och inte få några muskler. Det du sedan kallar "lägga på sig fett som man sedan tränar bort", är precis hur alla BB's jobbar. Så snälla länka mig några trådar eller vad som helst som backar upp det du säger.

+1, ska ju även köra lågreps och bygga så mycket som möjligt (: sen deffa och börja på MMA samtidigt som deffen börjar, så de är nog ganska lugnt (:

Sundqvist
2010-01-21, 20:38
Jag vet att det var en överdrift. Jag ville få fram att kcal intaget var för mycket. Jag vet också att alla BB jobbar så. Saken var den att jag tyckte att han inte tog åt sig. Som du också håller med om är 6-7 shakes för mycket :).

vart har jag skrivit 6-7 shakes? ska dricka 2 protein shakes (morgon + kväll) och 2 gainers (före + efter träning) nothing else :)

dream_theater_
2010-01-21, 20:42
vart har jag skrivit 6-7 shakes? ska dricka 2 protein shakes (morgon + kväll) och 2 gainers (före + efter träning) nothing else :)

Nej jag kom på det nu att du "bara" ska hälla i dig fyra..;)

Sundqvist
2010-01-21, 20:43
För att du kommer med största sannolikhet bli tjock, sen fattar jag fortf inte varför du ahr så stort kcal spann? liksom varför inte lägga dig på ett jämnt överskott istället för att ena dagen tokgrisa och nästa dag ligga på lagom bulkintag?

ska göra bulk i ungefär 2 månader, beroende på hur mycket vikt ökning, ska ligga på ungefär samma kcal överskott hela tiden (: så inte ändra till lagom ibland som du nämner .)
blir deff efter detta, och iomed det, så börjar jag på MMA också :)

Sundqvist
2010-01-21, 20:43
Nej jag kom på det nu att du "bara" ska hälla i dig fyra..;)

haha ja ;)

Sundqvist
2010-01-21, 20:50
Ne nu släpper vi dehär, detta är trots allt en träningsjournal, inte massa småtjaffande :) fortsätt gärna kolla in journalen, pass+bilder osv ska börja redovisas på måndag! (:

emilanderen
2010-01-21, 21:07
Ne nu släpper vi dehär, detta är trots allt en träningsjournal, inte massa småtjaffande :) fortsätt gärna kolla in journalen, pass+bilder osv ska börja redovisas på måndag! (:

Ville bara dela med mig utav min åsikter :). Men lycka till, ska följa din resa! *flex*

Sundqvist
2010-01-21, 21:07
Ville bara dela med mig utav min åsikter :). Men lycka till, ska följa din resa! *flex*

jaja, de uppskattas alltid, all kritik är bra kritik enligt mig!
trevligt att höra, ska följa din med!:hbang:

Mr.Sjöborg
2010-01-21, 21:17
ska göra bulk i ungefär 2 månader, beroende på hur mycket vikt ökning, ska ligga på ungefär samma kcal överskott hela tiden (: så inte ändra till lagom ibland som du nämner .)
blir deff efter detta, och iomed det, så börjar jag på MMA också :)

men varför vill du så gärna gå upp i vikt? fett verkar de även som.
så du komemr ligga på 5000 för de mesta alltså?
om jag va du skulle jag satsa på att gå upp 1-1,5kg under denna period, i långsam takt.

Sundqvist
2010-01-21, 22:10
men varför vill du så gärna gå upp i vikt? fett verkar de även som.
så du komemr ligga på 5000 för de mesta alltså?
om jag va du skulle jag satsa på att gå upp 1-1,5kg under denna period, i långsam takt.


jag ska bulka upp mig, fett kmr de självklart också bli, men måste upp i vikten :)

nej kmr inte ligga på 5000? 3000-5000kcal per dag, 5000 blir utterssällan :) men högt kcal överskott :)
jag ska bulka upp mig så mkt så snabbt som möjligt till komma upp till 80-85 inom 2-3 månader iaf :) sedan deff + mma till sommarn ;)

Mr.Sjöborg
2010-01-21, 22:18
jag ska bulka upp mig, fett kmr de självklart också bli, men måste upp i vikten :)

nej kmr inte ligga på 5000? 3000-5000kcal per dag, 5000 blir utterssällan :) men högt kcal överskott :)
jag ska bulka upp mig så mkt så snabbt som möjligt till komma upp till 80-85 inom 2-3 månader iaf :) sedan deff + mma till sommarn ;)

tänker inte argumentera med dig längre, men du kommer förmodligen inte ha kvar nämnvärt mkt muskelmassa om du ska bulka upp dig 15kg för att sedan lika snabbt gå ner ca 15kg igen.

men gör som du vill, du kommer förmodligen lära dig något

Sundqvist
2010-01-21, 22:19
tänker inte argumentera med dig längre, men du kommer förmodligen inte ha kvar nämnvärt mkt muskelmassa om du ska bulka upp dig 15kg för att sedan lika snabbt gå ner ca 15kg igen.

men gör som du vill, du kommer förmodligen lära dig något

haha? blir hård gym träning med lågreps också, ska inte deffa ner 15kg igen? :S vart har du fått de ifrån ? så kmr inte alls tappa så mkt massa :)

Sundqvist
2010-01-21, 22:24
Ne nu släpper vi dehär, detta är trots allt en träningsjournal, inte massa småtjaffande fortsätt gärna kolla in journalen, pass+bilder osv ska börja redovisas på måndag! (:

Mr.Sjöborg
2010-01-21, 22:26
haha? blir hård gym träning med lågreps också, ska inte deffa ner 15kg igen? :S vart har du fått de ifrån ? så kmr inte alls tappa så mkt massa :)

vad spelar de för roll om du hårt med lågreps?
Du väger 70kg på dina bilder aight? verkar vara okej beachform(förmodar att de är en sjysst becahform du är ute efter till sommaren).
Så för att komma till form till sommaren kommer du då behöva deffa ner ca10-15kg för att få en sjysst form(förutsatt att de jag nämnde ovan stämmer).
Din deff kommer börja i april? kan väll vara snäll så säger att sommaren börjar i juni, då har du alltså 2mån att ta dig ner till en bra form igen, om du ligger på ett så stort underskott att du går ner säg 5kg bara under dessa 2 mån så kommer du ha förlorat en del massa

Birkharju
2010-01-21, 22:28
Väldigt stark med tanke på din KV.

"Skynda långsamt"

Mr.Sjöborg
2010-01-21, 22:28
Ne nu släpper vi dehär, detta är trots allt en träningsjournal, inte massa småtjaffande fortsätt gärna kolla in journalen, pass+bilder osv ska börja redovisas på måndag! (:

vill inte tjaffsa med dig försöker bara hjälpa dig, för att kunna lägga på dig och tappa på ett effektivare sätt

Sundqvist
2010-01-21, 22:29
Väldigt stark med tanke på din KV.

"Skynda långsamt"

tack!

jo!

Sundqvist
2010-01-21, 22:30
vill inte tjaffsa med dig försöker bara hjälpa dig, för att kunna lägga på dig och tappa på ett effektivare sätt

jojo, all kritik och hjälp uppskattas! :) men redan pratat igenom allt med en PT och fitness tränare från skolan, och en som jobbar som PT :)
menfortsätt gärna följa journalen när jag börjar redovisa!

Troikha
2010-01-22, 10:22
Härligt att du ska börja med MMA också, skriv när du gör det:)

Sundqvist
2010-01-22, 10:25
Härligt att du ska börja med MMA också, skriv när du gör det:)

de gör jag! kommer komma bilder/filmer från det med :) blir när deffen börjar!

mtlca
2010-01-22, 10:27
Haha jävlar vad tjaffs det va här, jag som ville läsa lite träningsrapporter :) Mycket bra ökningar du gjort, bra jobbat!

Sundqvist
2010-01-22, 10:28
Haha jävlar vad tjaffs det va här, jag som ville läsa lite träningsrapporter :) Mycket bra ökningar du gjort, bra jobbat!

haha jo sorry ;) har en vilovecka nu! börjar redovisa allt på måndag!
så håll koll!!

tack som fan :hbang:

chrilledude
2010-01-22, 13:38
Ska följas, sen efter din vilovecka! Kul att du börjar med MMA också :D
Längtar tills bilderna kommer ;)

Lycka till!

tj_fmx
2010-01-22, 13:38
starka pbn du har i dom tre stora, särskilt i förhållande till din vikt :D men jag hittar inga pass? :O

Sundqvist
2010-01-22, 13:42
starka pbn du har i dom tre stora, särskilt i förhållande till din vikt :D men jag hittar inga pass? :O


tack. ska börja köra mer mark och knäböj nu, vart dåligt med det! :(
om du läser lite i journalen så skulle du se det :) har en vilovecka, börjar redovisa alla pass från och med måndag! :)

Sundqvist
2010-01-23, 13:05
Verkar som min axleinflammation börjar komma tillbaka! JÄVLA skit :(

chrilledude
2010-01-24, 23:17
Verkar som min axleinflammation börjar komma tillbaka! JÄVLA skit :(

Ajaj :( Och du som precis skulle börja med träningen igen!

Sundqvist
2010-01-25, 08:44
Ajaj Och du som precis skulle börja med träningen igen!

de va nog ingenting ;) börjar idag! igen! :D





Bulkandet börjar idag!, frukosten blev en proteinshake 2 rågknäckebörd och 2 kokta ägg, och ett glas juice! snart blir det mellanmål #1 :):hbang:

mtlca
2010-01-25, 11:19
Bulkandet börjar idag!

Kör hårt *flex*

Sundqvist
2010-01-25, 11:19
Kör hårt *flex*

tack! =D

Sundqvist
2010-01-25, 11:22
Frukost 06:30

Proteinshake 1.5dl
2 rågknäckebröd
1 glas juice
2 kokta ägg

Mål #1 09:00
2xMctoast
McMuffin
kyckling baguette

snart äre lunch!

Rabi
2010-01-25, 14:51
Fan vad nice det borde kännas att ta 100kg i bänd XD.

Hur gammal är du om man får fråga. (sorry om jag missat)

Niklas W
2010-01-25, 16:27
Du är riktigt stark i bänken, speciellt om man tänker på din kroppsvikt och på hur länge du tränat. Riktigt bra! :) Keep it up!

Sundqvist
2010-01-25, 17:50
Fan vad nice det borde kännas att ta 100kg i bänd XD.

Hur gammal är du om man får fråga. (sorry om jag missat)

haha jafan! =D
jag är 17, fyller 18 om några månader! :)

Sundqvist
2010-01-25, 17:56
Du är riktigt stark i bänken, speciellt om man tänker på din kroppsvikt och på hur länge du tränat. Riktigt bra! :) Keep it up!

tack som fan! =D

Sundqvist
2010-01-25, 18:35
Måndag 25/1 2010
Dagens mat tills nu
Frukost 06:00 2 kokta ägg, 2 rågknäckebröd, 1 proteinshake 1 glas juice
mellanmål #1 09:00 : 2xMctoast 1 mcmuffin, 1 kycklingbaguette
Lunch 12:00 Panerad torskfilé, med potatis och 2 glas mjölk. + en snabb cheese.
Företräningen 14:30 1dlgainer
Efter träningen 16:00 2dl gainer + kreatin

om nån timme blir det fisk och ris!

Dagens Pass: Bröst & Axlar

Tid: 14:40 till 16:00

Bänkpress
70kg5
80kgx4
70kgx5

SnedBänkpress
50kgx5
60kgx4
50kgx5



neråt flyes i CC
25kgx5 AJJJ, MIN AXEL :(
15kgx5
20kgx5

uppåt flyes i CC
25kgx5
25kgx5
20kgx5

axlen gjorde riktigt jävla ont !


frammåt lyft med hantel
10kgx5
12.5kgx5
15kgx5

sidolyft med hantel
12.5kgx5
12.5kgx5
12.5kgx5

sittande militärpress
40kgx5
40kgx5
50kgx4 PB

bakre axlar i CC a lá axon

10kgx5
15kgx5
20kgx5

Bröstpressmaskin
75kgx5
80kgx5 PB
80kgx5


Kommentar:
Axlen cepade ju, så får se hur de blir med det, ska snacka med en doktor igen!

annars skönt pass efter vilan. blir hård träning frammöver !


nu ska jag vila en stund CIAO!

Joakim pettersen
2010-01-25, 18:44
varför kör du tungt om du har ont i axeln?

mtlca
2010-01-25, 18:53
Tycker du ska ta det lugnt med axeln tills efter du har träffat någon doktor eller sjukgymnast. Kör du som du gör nu kommer det garanterat bli värre.... Axelskador är inte roliga.

Rabi
2010-01-25, 19:14
Nice pass, men om du har ont i axeln(?) så vore det inte bättre att ta det lungt lite?


Keep up the good work! :thumbup:

Sundqvist
2010-01-25, 20:57
varför kör du tungt om du har ont i axeln?

bänkarna gjorde inte ont, där jag körde tungt :) bara I CC, därav sänkandet

Tycker du ska ta det lugnt med axeln tills efter du har träffat någon doktor eller sjukgymnast. Kör du som du gör nu kommer det garanterat bli värre.... Axelskador är inte roliga.

jo jag vet, har redan haft kontakt med en läkare, ska fixa TRADICAL igen, inga axelpass på 10 dagar bara, så träningspass kommer det fortfarande! så titta gärna in :)*flex*

Nice pass, men om du har ont i axeln(?) så vore det inte bättre att ta det lungt lite?



Keep up the good work! :thumbup:

som över, gjorde inte ont i några andra övningar, bara i CC, så de är nog ingenfara, ska kontakta läkare ifall imon! :)

Sundqvist
2010-01-25, 20:58
blev Fiskgratäng till middag, vääääldigt gott! :) nu ska jag mysa med frugan en stund, sen äta kvällsmat och en proteinshake! imon blir det beeeeen!

Joakim pettersen
2010-01-25, 22:50
Tänkte mer på att du kör lågreps när du har ont i axeln, men känns det bra så är det ju bara köra :thumbup:

Sundqvist
2010-01-26, 08:23
Tänkte mer på att du kör lågreps när du har ont i axeln, men känns det bra så är det ju bara köra :thumbup:

jafan! :)

Sundqvist
2010-01-26, 11:21
frukost: blev bara en snabb proteinshake, försov mig, ATTANS :(

nu ska jag snart äta lunch, blir grekiskfärsbiff med ris och annat, väääldigt gott!
har en lektion sen blir det en benpass på gymmet! (cant wait) (A) :)

Sundqvist
2010-01-26, 19:10
Tisdag 26/01 2010
Frukost: blev bara en snabb proteinshake då jag försov mig *GAH!*
Lunch: Grekisk färsbiff med stek potatis MYCKET mat och MYCKET GOTT :) samt 2 glas mjölk
Innan träning: gainer 1dl + kreatin
efter träning: gainer 1.5dl + kreatin
1h efter träningen makaroner och köttbullar, snabbt och enkelt som morsan fixade! :)

nu dricker jag en BRÄMHULTS nypressade apelsinjuice 100% SÅ JÄVLA GOTT! :)
blir en stor kvällsmat sen + en protein shake!

Dagens pass! QUADS & vader

tid: 60 min, 30-60 sec vila!


Knäböj ASS TO THE GRASS
stångx10
60kgx5
60kgx5
80kgx5
60kgx5


Frontböj, första gången jag prövade
40kgx5pb
60kgx5pb =D
40kgx5
40kgx5

detta va sjukt enkelt, måste lägga något mellan sången och axlarna bara. gör ont som fan, men lätt höjning till nästa gång!

Benspark
70kgx5
95kgx5
120kgx5 FULLT MAGG PB
120kgx5

bencurl
45x5
65x5
80x3+1 FULLT MAGG PB

Stående vadpress
100kgx5
150kgx5FULLT MAGG :P
lägger till vikter nu.
190kgx5
210kgx5PB
260kgx5 PB igen
290kgx5 PB igen =D *gah!*
300kgx5 PB SOM FAN IGEN ;D :hbang:

tränat ben max 6 pass, så de blir annat med det nu, vilken jävla pump jag fick, nu blri det att kötta ben 1 gång i veckan! så dom kan växa lite!

Kommentar: SJUKT skönt pass, styrkan va helt okej i låren fast jag inte tränat dom alls mycket, och vaderna OUF, 110kg ökning sen jag prövade sist =D sjukt glad :P blir att höjja nästa gång, de va nästan för lätt!

tj_fmx
2010-01-26, 19:46
hah, grym ökning i den stående vadpressen ;) haha, tänk om man ändå kunde göra samma ökning i bänk :D

Sundqvist
2010-01-26, 19:53
hah, grym ökning i den stående vadpressen ;) haha, tänk om man ändå kunde göra samma ökning i bänk :D
tack!:)
90kg ökning i bänkpress vore ju något =D, går nog, dock inte via laglig väg!

chrilledude
2010-01-26, 20:26
Nice pass ;)

Träningen går bra antar jag? :thumbup:

Rabi
2010-01-26, 20:26
Är kommer nästa pass? Vad skall tränas då?

Sundqvist
2010-01-26, 20:26
Nice pass ;)

Träningen går bra antar jag? :thumbup:

yes! allt går finemang :!
sj? (:

Sundqvist
2010-01-26, 20:27
Är kommer nästa pass? Vad skall tränas då?

imon! Rygg traps!

Sundqvist
2010-01-26, 21:02
Nytt schema från och med måndag!


Träningsschema Volum&Massa #1

Måndag: Bröst & Triceps
Bänkpress: 4-6x4
Sned Hantelpress: 4-6x4
Flyes i CC: 4-6x4
Uppåt drag i CC: 4-6x4
Bänkpress maskin: 4-6x4

Smalbänk: 4-6x4
Pushdowns:4-6x4
Skullcrushers: 4-6x4
Pushdows med rep: 4-6x4
Dips: 4-6x4

Tisdag: Quads & Vader
Knäböj: 4-6x4
Frontböj: 4-6x4
Benpress: 4-6x4
Benspark: 4-6x4
Bencurl: 4-6x4

Stående vadpress: 4-6x4
Sittande vadpress: 4-6x4



Onsdag: Rygg & Biceps
Marklyft:4-6x4
Stångrodd: 4-6x4
Latsdrag:4-6x4
Sittande rodd lr rodd i CC: 4-6x4
CHINS4-6x4 EXPLOSIVA

Hantelcurl:4-6x4
Stångcurl 4-6x4
Curl a lá martin I CC: 4-6x4
Hammercurl: 4-6x4

Torsdag: Axlar & Mage & underarmar
Hantelpress: 4-6x4
Sidolyft med hantlar: 4-6x4
Bakre axlar i CC
Sittande frammåt huk sen sidolyft med hantlar: 4-6x4
Millitärpress:4-6x4

Reversed stångcurl: 4-6x4
Sittande handledscurl:4-6x4
Crunshes med rep: 4-6x4
Benlyft: 4-6x4
Fetknoppen(?)4-6x4
Sittups med vikt 4-6x4


ge gärna åsikter osv :) allt uppskattas!

Sundqvist
2010-01-26, 21:41
nu ska jag göra en OMELETT och några mackor till, sen blir det proteinshake innan jag går och lägger mig!

Ny dag ny träning, RYGG OCH TRAPS IMON! nu köttar vi!

Sundqvist
2010-01-26, 22:09
kvällens mat
salami/ost/chili omelet med 2 knäckebröd med ost och salami, 5dl mjölk och en morot! :)

Sundqvist
2010-01-27, 09:20
Dagens frukost blev. 1 protien shake, 2 knäckebröd med ost och ett glas mjölk!

nu vid halv 10 så åt jag 2 rågknäckebörd med ost! :)

Sundqvist
2010-01-27, 10:00
Beställa denna idag! YY ;):hbang::smash:

1684_
2010-01-27, 14:57
kul journal, vart tränar du?^^^haha jag kör brämhults juice ibland, bor ju i borås. så får ett antal flaskor gratis ^^ du kan ta några ^^

Sundqvist
2010-01-27, 15:13
kul journal, vart tränar du?^^^haha jag kör brämhults juice ibland, bor ju i borås. så får ett antal flaskor gratis ^^ du kan ta några ^^

jag bor i jönköping! :) jag tränar på sense i city :)

ah skicka :D:D

Sundqvist
2010-01-27, 15:17
Dagens pass onsdag 27/01 2010

plats: skolgymmet


Chins EXPLOSVIA
kvx5
kvx5
kvx5
kvx5

Marklyft

100kgx5
100kgx5
100kgx5
100kgx5

Latsdrag
65kgx5
65kgx5
65kgx5
65kgx5

Stångrodd

70kgx5
70kgx5
100kgx5 PB
100kgx5

Hantelshrugs:
32.5kgx5 (maxhantlar)
32.5kgx5
32.5kgx5
32.5kgx5


Kommentar: bra pass med polare, så blev inte så mycket mer :)

Tunroth
2010-01-27, 17:03
kvällens mat
salami/ost/chili omelet med 2 knäckebröd med ost och salami, 5dl mjölk och en morot! :)

Hahaa, du lägger oxå in en obligatorisk morot ser jag!
Äter man tillräckligt många per dag får man gratis "solbränna" :naughty:

tj_fmx
2010-01-27, 17:17
grattis till pb i stångrodden!

Sundqvist
2010-01-28, 08:49
Hahaa, du lägger oxå in en obligatorisk morot ser jag!
Äter man tillräckligt många per dag får man gratis "solbränna" :naughty:

Klart :DD!

Sundqvist
2010-01-28, 08:55
grattis till pb i stångrodden!

tackar :cool:

Sundqvist
2010-01-28, 09:28
Gårdagens lunch! ;)

Taggliatelli med kantareller och kyckling med gräddsås MUMS:)

Sundqvist
2010-01-28, 10:21
lite nya bilder på dagsformen, vet att brösten slackar :( måste jobba på det

Sundqvist
2010-01-28, 10:22
Första gången jag prövat denna posen

Sundqvist
2010-01-28, 15:24
kommer dagens pass senare! ;)

dagens mat efter träning, tagiatelli med kyckling & kantareller.

Sundqvist
2010-01-28, 16:11
Torsdag 28/10 2010

Plats
Sense

Muskelgrupp
Biceps Triceps

TID
70 min ca.


(¯`'•¤Hantelcurl
15kgx5
20kgx5 PB
22.5kgx5 PB
17.5kgx5


(¯`'•¤Stångcurl
20kgx5
40kgx5
50kgx4(5?) PB:hbang:
40kgx5


(¯`'•¤Hammercurl
20kgx5 PB
22.5kgx5 PB
22.5kgx5
25kgx5 PB!!:hbang:



(¯`'•¤Dips
kv+10kgx5
kv+10kgx5
kv+10kgx5
kv+10kgx5



(¯`'•¤Pushdows med /\
50kgx5
75kgx5
75kgx5
70kgx5



(¯`'•¤Pushdowns med rep
35kgx5
50kgx5
45kgx5
45kgx5

(¯`'•¤Skullcrushers
22.5kgx5
30kgx5
30kgx5
30kgx5


(¯`'•¤Bänkdips dJUPA
kv+25kgx5
kv+50kgx5
kv+25kgx5
kvx5

Kommentar
fett skönt pass!! sköna pb´s :) börjar komma upp igen!
dipsen börjar vänja sig, har dock bara tränat dips 2 pass :)

tj_fmx
2010-01-28, 18:39
finfint pass, grattis till alla pbn ;)

mtlca
2010-01-28, 19:23
Däääyyyum! Sjukt stark *flex*

Sundqvist
2010-01-29, 10:45
finfint pass, grattis till alla pbn ;)

taack :naughty:

Däääyyyum! Sjukt stark *flex*

tack fan! :hbang:

emilanderen
2010-01-29, 14:20
Kul att se bilder och att du kört igång :). Jävligt bra rygg :), du satte latsspreaden bättre än vad jag kunnat lyckas med iaf :D. Du har bra tryck!!

Sundqvist
2010-01-29, 14:23
Kul att se bilder och att du kört igång :). Jävligt bra rygg :), du satte latsspreaden bättre än vad jag kunnat lyckas med iaf :D. Du har bra tryck!!

taack! :)

Emil_Larsson
2010-01-29, 14:36
Strongt armpass. Måste vara den skönaste combon, biceps och triceps.
Du har mycket rygg att bjuda på. Med lite poseringsträning kommer du få fram en redan bra rygg till att se ännu bättre ut.

Kör hårt!

/Peace.

chrilledude
2010-01-29, 14:38
yes! allt går finemang :!
sj? (:

Jo då, fungerar bra :) Hörru, din länk i din signatur är lite knasig, sista 9an kommer inte med i länken. Bara så du vet ;)

Sundqvist
2010-01-29, 16:21
Jo då, fungerar bra :) Hörru, din länk i din signatur är lite knasig, sista 9an kommer inte med i länken. Bara så du vet ;)

ok tack! :D

Tompisch
2010-01-29, 17:28
Ser bra ut och stark är du också :)

Sundqvist
2010-01-29, 17:29
Ser bra ut och stark är du också :)

tack du med! :)

chrilledude
2010-01-29, 23:16
ok tack! :D

Inga problem ;)

Leeava
2010-01-30, 03:04
Marklyft

100kgx5
100kgx5
100kgx5
100kgx5

Stångrodd

70kgx5
70kgx5
100kgx5 PB
100kgx5

Hur kan du ro samma vikter som i marken?

panken
2010-01-30, 09:57
Jobba på! Riktigt stark i bänken, keep it up!

Sundqvist
2010-01-30, 10:54
Marklyft

100kgx5
100kgx5
100kgx5
100kgx5

Stångrodd

70kgx5
70kgx5
100kgx5 PB
100kgx5

Hur kan du ro samma vikter som i marken?

jag venne? :) tar nog mer i mark, men tar det lugnt med ryggen, har inte kört det så mycket så har INGEN teknik i det :)

Sundqvist
2010-01-30, 10:55
Jobba på! Riktigt stark i bänken, keep it up!

tackar :D

Rabi
2010-01-30, 13:08
När kommer nästa pass? :D

Sundqvist
2010-01-30, 13:50
När kommer nästa pass? :D

Måndag! :)

martikainen
2010-01-30, 17:34
Ser bra ut, men ta det försiktigt med maten, att käka 5k när man väger så lite kommer innebära en onödigt stort överskott, om du nu inte är elitidrottare (vilket jag inte läst någonstans.)

Ta till dig av tipsen som många redan postat, 3500, lägg dig där och du kommer märka att du ökar precis lagom i vikt :) Finns många klocka här på brädan, använd det till din fördel! :)

944RS
2010-01-30, 18:59
Skulle vara väldigt kul att få se någon liten filmsnutt på när du tränar. Du tränar ju riktigt tungt så jag är bara lite nyfiken på tekniken.

chrille87
2010-01-30, 19:10
Intressant journal och bra fysik! Ska följa denna

FetmaOnFire
2010-01-31, 01:13
lite nya bilder på dagsformen, vet att brösten slackar :( måste jobba på det

Tja kollade på bilderna och det är väll en kropp jag strävar efter :) Så bra jobbat hittils =) *flex**flex**flex*

AlexEr
2010-01-31, 12:02
Fan vad bra det ser ut asså!
Vi ses på scenen! ;)

Sundqvist
2010-02-01, 08:56
Skulle vara väldigt kul att få se någon liten filmsnutt på när du tränar. Du tränar ju riktigt tungt så jag är bara lite nyfiken på tekniken.

yes, de kommer komma upp!, måste setill att ta med mig kamera nån gång bara.

Intressant journal och bra fysik! Ska följa denna

tack!, alltid roligt med nya bevakare

Tja kollade på bilderna och det är väll en kropp jag strävar efter :) Så bra jobbat hittils *flex**flex**flex*

tack!
Fan vad bra det ser ut asså!
Vi ses på scenen! ;)

tack som fan.

att vi gör!

tj_fmx
2010-02-01, 10:19
galna stångroddar som vanligt ;)

Sundqvist
2010-02-01, 10:48
galna stångroddar som vanligt ;)

hehe tack*kissass*

Sundqvist
2010-02-01, 16:57
Måndag 01/10 2010

Plats
Sense

Muskelgrupp
Bröst triceps

TID
70 min ca.


(¯`'•¤Bänkpress
50kgx5
50kgx5
70kgx5
70kgx5


(¯`'•¤Sned hantelpress
32.5kgx5 PB
32.5kgx5
30kgx5
30kgx5

(¯`'•¤Flyes
15kgx5
25kgx5 axlen :E jävla knas asså
20kgx5
25kgx5



(¯`'•¤uppåtflyes i cc
20kgx5
20kgx5
25kgx5
25kgx5





(¯`'•¤Bröstpressmaskin
maskin+40kgx5
maskin+70kgx5 PB
maskin+60kgx5
maskin+60kgx5



(¯`'•¤Pushdowns
50kgx5
70kgx5
80kgx5
70kgx5


(¯`'•¤Skullcrushers
40kgx4 TUNGT :D
30kgx5
30kgx5
30kgx5


(¯`'•¤dips(kv 73kg)
kv+15kgx5 PB
kv+15kgx4
kvx5
kvx5
kv+25kgx5

(¯`'•¤Pushdowns med rep
40kgx5
40kgx5
55kgx5
45kgx5

Kommentar
bra pass, axlen är jävla knas, men annars så :)

Sundqvist
2010-02-01, 19:34
nu fick jag reda på att min flickvän kanske har bröst cancer :S :(

Sjoba
2010-02-01, 19:40
Grymt bra bänkar i förhållande till vikt :eek:
Ser riktigt fint ut!

EDIT: Inte så kul det där med flickvännen, hoppas verkligen att hon klarar sig!
Man får en riktig chock när man får höra dom orden, jag vet hur det är :(

Sundqvist
2010-02-01, 19:44
Grymt bra bänkar i förhållande till vikt :eek:
Ser riktigt fint ut!

EDIT: Inte så kul det där med flickvännen, hoppas verkligen att hon klarar sig!
Man får en riktig chock när man får höra dom orden, jag vet hur det är :(

tack fan!.


jo vi får se vad som händer, hon ska testas om 3 veckor :)

Dackesson
2010-02-01, 20:06
Det ser bra ut det här :) ökat mycket ser jag och stark som fan också :) .
Kul att se någon i samma ålder som jag träna bra, kommer följa :)

Sundqvist
2010-02-01, 20:16
Det ser bra ut det här :) ökat mycket ser jag och stark som fan också :) .
Kul att se någon i samma ålder som jag träna bra, kommer följa :)

tack! gör gärna det! :)

häftig
2010-02-01, 20:17
Ser kanon ut! Kör på!

Sundqvist
2010-02-01, 20:18
Ser kanon ut! Kör på!

yafaN! ;)

Mineur
2010-02-01, 21:08
härligt pass! galna hantelpressar ;)

å snittsikt med dina: (¯`'•¤ ^^

Sundqvist
2010-02-01, 21:16
härligt pass! galna hantelpressar ;)

å snittsikt med dina: (¯`'•¤ ^^


haha tackar =D:laugh::hbang:

FGK
2010-02-01, 21:31
[LEFT][LEFT][CENTER]Måndag 01/10
[B](¯`'•¤Pushdowns
50kgx5
70kgx5
80kgx5
70kgx5




jävlar alltså! *flex*

riktigt fint! Kör du i cablecross? =)

Sundqvist
2010-02-02, 07:04
jävlar alltså! *flex*

riktigt fint! Kör du i cablecross? =)

yes sir! :)

Sundqvist
2010-02-02, 14:41
Hon hade inte cancer!! fyfan vilken lättnad!

chrilledude
2010-02-02, 14:48
Hon hade inte cancer!! fyfan vilken lättnad!

Fy fan! Tur där! :)

Min morsa hittade en knöl nånstans med. Hon har inte kollat det än, men jag hoppas på att det är en fettknöl eller nåt!


Bra pass ;)

Sundqvist
2010-02-02, 14:51
Fy fan! Tur där! :)

Min morsa hittade en knöl nånstans med. Hon har inte kollat det än, men jag hoppas på att det är en fettknöl eller nåt!


Bra pass ;)

jofan!

asså dom har ju MASSA körtlar, så de kan ju vara det med =)
får hoppas det bästa för din mor också! :)

chrilledude
2010-02-02, 14:56
jofan!

asså dom har ju MASSA körtlar, så de kan ju vara det med =)
får hoppas det bästa för din mor också! :)

Tackar :) Jo precis, stod på internet att 2/3 kvinnor som besöker läkare angående cancer har det inte. ;P

Sundqvist
2010-02-02, 14:58
Tackar :) Jo precis, stod på internet att 2/3 kvinnor som besöker läkare angående cancer har det inte. ;P

jojo, men de är alltid värt att kolla upp det :) 33% är endå MYCKET

chrilledude
2010-02-02, 15:16
jojo, men de är alltid värt att kolla upp det :) 33% är endå MYCKET

Gör mig inte orolig! :'/

Gabriel174
2010-02-02, 16:33
Hon hade inte cancer!! fyfan vilken lättnad!

Good news är härligt :)

Niklas W
2010-02-02, 17:50
Grymt Bröst och tricepspass, på vilket gym i Jönköping tränar du?

FGK
2010-02-02, 17:53
Hon hade inte cancer!! fyfan vilken lättnad!

Satan vad skönt!

Sundqvist
2010-02-02, 18:08
Gör mig inte orolig!

förlåt mannen :(

Good news är härligt :)

jafan!, kan vara något annat dock, och de KAN fortf vara cancer, men vi får se!

Grymt Bröst och tricepspass, på vilket gym i Jönköping tränar du?

tackar :D jag tränar på sense, ska byta till atlantis när jag blir 18.

Satan vad skönt!

ahrå ! :)

Sundqvist
2010-02-02, 18:13
Tisdag 02/02/ 2010

Sense
¨
Muskelgrupp
quads & vader

ca 1h



(¯`'•¤Knäböj
70kgx5
70kgx5
90kgx5
60kgx5




(¯`'•¤Frontböj
40kgx5
40kgx5
50kgx5
50kgx5




(¯`'•¤Benspark
100kgx5
120kgx5
120kgx5
100kgx5





(¯`'•¤Bencurl
60kgx5
60kgx5
70kgx5
70kgx5





(¯`'•¤Stående vadpress
150kg (FULL MAGG)x5
Tilllägsvikter nu
200kgx5
300kgx5
350kgx5 PB!





Kommentar
Ben är ju trots allt mina sämsta muskelgrupper, har bara tränat ben 6-7 gånger ungefär :) men de funkade endå! :) ger passet 7/10 :)

Niklas W
2010-02-02, 18:15
tackar :D jag tränar på sense, ska byta till atlantis när jag blir 18.


ah okey. Chansen fanns ju att vi faktiskt tränade på samma gym men så var inte fallet nu. Jag tränar på Nordic Club mellan högskolan och Ica på torpa :)

Sundqvist
2010-02-02, 18:21
ah okey. Chansen fanns ju att vi faktiskt tränade på samma gym men så var inte fallet nu. Jag tränar på Nordic Club mellan högskolan och Ica på torpa :)

ska pröva på det nästa vecka :) har en polare som tränar där! :)

chrilledude
2010-02-02, 18:21
förlåt mannen :(

Inga problem, har för mig att den satt i nacken, så tror inte det är cancer då. :)

Sundqvist
2010-02-02, 18:23
Inga problem, har för mig att den satt i nacken, så tror inte det är cancer då. :)

De lär de inte vara då :D

Niklas W
2010-02-02, 18:40
ska pröva på det nästa vecka :) har en polare som tränar där! :)

Nice, om du ser någon halvfet snubbe som mest sitter och vilar och snackar skit så är det med största sannolikhet jag :)

Sundqvist
2010-02-02, 18:40
Nice, om du ser någon halvfet snubbe som mest sitter och vilar och snackar skit så är det med största sannolikhet jag :)

haha, ska hålla synen uppe :) jag är en halvsmal skitunge, med gym gross isten linne =D

Emil_Larsson
2010-02-02, 18:58
Du krigar på! kör hårt, bra böj senast!

/Peace.

carl0
2010-02-02, 21:33
jävlar du var mig en stark jävel, 100 kilo roddar haha va i helve, så kollar man på vad du markar. Ser bra ut iaf :)

chrilledude
2010-02-02, 21:46
De lär de inte vara då :D

Man kan ju hoppas. ;)

Damn vilka sjuka roddar!

Sundqvist
2010-02-02, 22:04
jävlar du var mig en stark jävel, 100 kilo roddar haha va i helve, så kollar man på vad du markar. Ser bra ut iaf :)

jag har usel teknik på marklyft :D
men man tackar! :D

Sundqvist
2010-02-03, 10:03
Morgonvikt 74.1kg VILKET ÄR PB! :D
bulken är på fullgång! :) ökat 3kg på typ 2-3 veckor :)
& mer blir det!

FetmaOnFire
2010-02-03, 10:53
Morgonvikt 74.1kg VILKET ÄR PB! :D
bulken är på fullgång! :) ökat 3kg på typ 2-3 veckor :)
& mer blir det!

Grattis till PB :P

Sundqvist
2010-02-03, 11:05
Grattis till PB :P

haha, tack fan! :)


Idag blir det RYGG & Biceps på schemat, blir nån utemåltid vid 12 sen måste jqwg vänta på min tränings m8*kissass* till kl 3 :) sen köttar vi!:hbang:

chrilledude
2010-02-03, 14:41
Lite väl snabbt du går upp, eller? onödigt att lägga på sig för mycket fett! ;)

robztr14
2010-02-03, 14:52
Ja lät lite väl snabbt :-) Men annars ser det bra ut!

Sundqvist
2010-02-03, 17:29
jag vill bli MASSIV :D skiter i om jag blir lite tjock :D kan deffa senare:D!

AlleL
2010-02-03, 18:56
sjukt bra!

Sundqvist
2010-02-03, 20:06
sjukt bra!
Tackar :>

Sundqvist
2010-02-03, 23:47
Onsdag 6?/02 2010

Plats
Sense

Muskelgrupp
Rygg Biceps

TID
70 min ca.


(¯`'•¤Marklyft
70kgx5
100kgx5
120kgx5
100kgx5




(¯`'•¤Stångrodd
70kgx5
70kgx5
90kgx5
70kgx5


(¯`'•¤Latsdrag
45kgx5
65kgx5
80kgx5
65kgx5


(¯`'•¤chins
kvx5
kvx5
kvx5
kvx5


(¯`'•¤Stående Hantelcurl
22.5kgx5
22.5kgx5
20kgx5
20kgx5



(¯`'•¤Stångcurl
20kgx5
40kgx5
40kgx5
40kgx5


(¯`'•¤Hammercurl
22.5kgx5
22.5kgx5
22.5x5
20kgx5


SET
28

Kommentar
VÄÄÄLDIGT seg idag? ingen kraft alls fan. tagga till nästa vecka.
3/10

FetmaOnFire
2010-02-04, 11:27
Onsdag 6?/02 2010

Plats
Sense

Muskelgrupp
Rygg Biceps

TID
70 min ca.


(¯`'•¤Marklyft
70kgx5
100kgx5
120kgx5
100kgx5




(¯`'•¤Stångrodd
70kgx5
70kgx5
90kgx5
70kgx5


(¯`'•¤Latsdrag
45kgx5
65kgx5
80kgx5
65kgx5


(¯`'•¤chins
kvx5
kvx5
kvx5
kvx5


(¯`'•¤Stående Hantelcurl
22.5kgx5
22.5kgx5
20kgx5
20kgx5



(¯`'•¤Stångcurl
20kgx5
40kgx5
40kgx5
40kgx5


(¯`'•¤Hammercurl
22.5kgx5
22.5kgx5
22.5x5
20kgx5


SET
28

Kommentar
VÄÄÄLDIGT seg idag? ingen kraft alls fan. tagga till nästa vecka.
3/10

Ehh vafan ser bra ut det där *flex*

Niklas W
2010-02-04, 14:17
Riktigt starka stångroddar :)

Sundqvist
2010-02-04, 14:55
TackaR! :D

Rabi
2010-02-04, 19:51
starka mark!

:D

Sundqvist
2010-02-04, 19:59
Torsdag 04/02 2010

Plats
Sense

Muskelgrupper
Axlar, Trapz, underarmar & mage =D

Tid
1.5-2h


(¯`'•¤hantellyft frammåt reversed grepp
10kgx5
12.5kgx5
15kgx5
17.5x5 PB


Ett par set sido delta!


(¯`'•¤Sittande militärpress
40kgx5
45kgx5
50kgx5
55kgx4+1 PB




(¯`'•¤Sittande Hantelpress
15kgx5
20kgx5
22.5kgx5
22.5kgx5




(¯`'•¤Bakre axlar i CC a lá axon
15kgx5,5,5,5



(¯`'•¤Hantelshrugs
40kgx5 PB
40kgx6 PB
45kgx5 PB
45kgx6 PB

Hade jävla massa problem med att spänna fast handledslinderna själv:E så greppet cpade.




(¯`'•¤Stångshrugs (samma här)
70kgx5
90kgx5
90kgx5
70kgx5

Ett par set mage

(¯`'•¤Underarmscurl "sittande"
27.5kgx5,5,5,5

(¯`'•¤Reversed stångcurl
20kgx5,5,5,5

Kommentar
Bra pass, greppet måste stärkas. annars så! :)

Gabriel174
2010-02-04, 20:07
Riktigt grymt pass!

Sundqvist
2010-02-04, 20:16
Riktigt grymt pass!


tackar! :D

Simo
2010-02-04, 21:04
Den bästa journalen ever! Bra upplägg och fina vikter! Lite filmer kanske?:D

grundis
2010-02-04, 22:47
Kul med fler 92or :).. Du verkar jävligt stark främst på bänken.. Ska bli kul o läsa.. Läs gärna min http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=4152508#post4152508

Sundqvist
2010-02-04, 23:06
Den bästa journalen ever! Bra upplägg och fina vikter! Lite filmer kanske?:D

haha man tackar och bugar! (: tackar!
har ju precis börjat på _FÖRSTA_ seriösa veckan nånsin så:) de kommer bli högre vikter! ::)

filmer kommer ! =)

Sundqvist
2010-02-04, 23:07
Kul med fler 92or :).. Du verkar jävligt stark främst på bänken.. Ska bli kul o läsa.. Läs gärna min http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?p=4152508#post4152508

tackar! de ska jag göra! :)

FetmaOnFire
2010-02-05, 00:22
haha man tackar och bugar! (: tackar!
har ju precis börjat på _FÖRSTA_ seriösa veckan nånsin så:) de kommer bli högre vikter! ::)

filmer kommer ! =)

Ja filmer vore rå nice

Sundqvist
2010-02-05, 08:10
Ja filmer vore rå nice


De kommer! :)

xOr
2010-02-05, 12:22
Det går framåt ser jag, brukar se dig på Sense emellanåt. *flex*

Sundqvist
2010-02-05, 12:25
Det går framåt ser jag, brukar se dig på Sense emellanåt. *flex*
jo, de börjar gå bra iaf! :)
jasså, tränar du på sense med? :)

xOr
2010-02-05, 12:28
Jodå, har tränat där något år nu.

Sundqvist
2010-02-05, 12:29
Jodå, har tränat där något år nu.

okej, visa bild? så lär jag känna igen! :)

xOr
2010-02-05, 12:37
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs170.snc3/19774_1303781524982_1543800193_750617_7447449_n.jp g

där har du en bild, träning ger.... besök hos akuten! :)

Sundqvist
2010-02-05, 12:37
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs170.snc3/19774_1303781524982_1543800193_750617_7447449_n.jp g

där har du en bild, träning ger.... besök hos akuten! :)

haha =) va heter du? (:

xOr
2010-02-05, 12:41
Hehe :P Robin heter jag.

Sundqvist
2010-02-05, 12:43
Hehe :P Robin heter jag.

hela namnet, så addar jag facebook :D

xOr
2010-02-05, 12:47
Robin Andrésen

Sundqvist
2010-02-05, 12:55
Robin Andrésen

nu vet jag ! :) du brukar vara vid knäböj/benpressen! :)

xOr
2010-02-05, 13:02
Haha, det händer väl att man är där. benen måste ju få sitt med =)

Sundqvist
2010-02-05, 13:05
Haha, det händer väl att man är där. benen måste ju få sitt med =)

sant!, jag har inte sätt dig på ett tag? sjukling? :D

xOr
2010-02-05, 13:07
Jo, har varit borta en del nu. drog av ledbanden i foten i onsdags med så blir väl ett par veckor ifrån till. Tränade oftast på kvällarna efter jobbet innan med. Du kör väl tidigare på dagen va?

Sundqvist
2010-02-05, 13:14
Jo, har varit borta en del nu. drog av ledbanden i foten i onsdags med så blir väl ett par veckor ifrån till. Tränade oftast på kvällarna efter jobbet innan med. Du kör väl tidigare på dagen va?


ÅÅH, JOBBIGT! :(
jag tränar mellan 12 och 4a varje vardag :)

Sundqvist
2010-02-05, 18:03
FREDAG 05/02 2010

Plats
Sense

Muskelgrupp
Blev ett impulsbröst pass idag då min polare ringde :)
TID
50min c.a


(¯`'•¤Hantelpress
15kgx10
37.5kgx5 PB
40kgx2+2 PB
37.5kgx5




(¯`'•¤Sned hantelpress
15kgx10
25kgx5
30kgx5
30kgx5



(¯`'•¤flyes(uppåt) i cc
15kgx5
20kgx5
30kgx5
30kgx5




(¯`'•¤Vanliga flyes i CC
20kgx5
25kgx5
25kgx5
25kgx5








Kommentar
SJUKT BRA PASS! :) har fan saknat hantelpressarna, blev väldigt förvånad över vikterna :o

Simo
2010-02-05, 18:06
Gött pass! Kan du förklara hur du menar med flyes uppåt? :P

Sundqvist
2010-02-05, 18:11
Gött pass! Kan du förklara hur du menar med flyes uppåt? :P

I CC duvet, spänner du handgrejerna där nere sen sätter dig på knäoch kör flyes :)

Simo
2010-02-05, 18:14
I CC duvet, spänner du handgrejerna där nere sen sätter dig på knäoch kör flyes :)

jaha, tack!:D

Sundqvist
2010-02-05, 18:16
jaha, tack!:D
Luuugna puckar!


TILL ALLA SOM KOLLAR DAGENS PASS FINNS PÅ FÖREGÅENDE SIDA! :)

Gabriel174
2010-02-05, 19:08
Grym hantelpress :D

Sundqvist
2010-02-05, 19:41
Grym hantelpress :D

Tackar! :D

Sundqvist
2010-02-05, 21:07
Dagens mat blev friterade räkor och karé bitar med ris! så jävla mums! :D

Rabi
2010-02-05, 22:18
Starka Hantelpressar!


haru bild på maten? *drool*

Sundqvist
2010-02-05, 22:49
Starka Hantelpressar!


haru bild på maten? *drool*

Hann bara ta bild på de friterade räkorna ;E de åts upp fort vill jag lova, så han inte fota mer :D

Sundqvist
2010-02-05, 23:34
Prövade en ny kvällsmat idag

en
Gainer,Protein,yogurt,mjölk,banan,oboy milkshake :D förjävla good asså! :D

Rabi
2010-02-06, 14:40
När kommer nästa pass? :D

Sundqvist
2010-02-06, 14:45
När kommer nästa pass? :D

Måndag! :) Bröst Triceps!

LightWeightBabyx
2010-02-07, 19:21
Mycket nice! Ska följas!
Kolla gärna in http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=143349 :)

holge
2010-02-07, 20:59
Du sköter dig bra biffen. Kul att se

Sundqvist
2010-02-08, 10:54
Mycket nice! Ska följas!
Kolla gärna in http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=143349 :)

tackar, ska se! :)

Du sköter dig bra biffen. Kul att se

Tack desamma biffen! ;)

Niklas W
2010-02-08, 11:09
Blir det Nordic idag? :)

Sundqvist
2010-02-08, 11:30
Blir det Nordic idag? :)

yes, ikv! :)

Niklas W
2010-02-08, 11:34
yes, ikv! :)

Jag har vilodag idag, blev hårdträning i helgen. Men imorgon kommer jag garanterat träna där. Vilka tider kör du på?

Sundqvist
2010-02-08, 11:45
Jag har vilodag idag, blev hårdträning i helgen. Men imorgon kommer jag garanterat träna där. Vilka tider kör du på?

jag vet inte, inga tider är satta, när vi känner för det lite senare på dagarna :)

Sundqvist
2010-02-08, 19:22
Snart bär det iväg till NORDIC CLUB för ett bröst & Triceps pass, dags att prövapå ett nytt gym! :D
uppdaterar ikv ! :)

Sundqvist
2010-02-09, 20:53
Tisdag 09/02 2010

Plats
Nordic Gym
Muskelgrupp
Bröst, Triceps

TID
en stund =D


(¯`'•¤Hantelpress
25kgx5
32.5x5 enkelt
polarn drog iväg mig:P



(¯`'•¤Bänkpress
70kgx7
70kgx6


(¯`'•¤Flyes I CC
25kgx5
30kgx5
40kgx5
40kgx5



(¯`'•¤SIttande flyes I cc
25kgx5
30kgx5
35kgx5
30kx5

(¯`'•¤Pushdowns
12plattorx5(fulltmag)
12plattorx5
12plattorx5
12plattorx5


(¯`'•¤Tyngre pushdows
?x5
?x5
?x5

(¯`'•¤Reppushdows
8plattorx5
9plattorx5
8plattorx5
8plattorx5

(¯`'•¤dips
kvx19
kvx10
kvx5

(¯`'•¤Pushdowns superset
12plattorx10
10plattorx10
8plattorx10
6plattorx10BRÄNNER
4plattorx10
2plattorxMåååånga

armarna BRÄNNER :D


(¯`'•¤Superset sned hantelpress
helt död efter allt
20kgx10
17kgx10
15kgx10
13.5kgx4 DÖD! :D


Kommentar
Pröva nytt gym är INTE min favoritgrejj, en helt annan grej :D
annars så.

Sundqvist
2010-02-09, 23:14
proteinshake sen sova! :) öppnar Gameheaven imon, så blir tidigt! :)
benpass snare på eftermiddagen också! :D

Niklas W
2010-02-10, 09:28
Maffigt pass, måste tagit en stund :) Tyckte du om Nordic annars?

Sundqvist
2010-02-10, 13:14
Maffigt pass, måste tagit en stund :) Tyckte du om Nordic annars?
nej, de gick rätt fort ;D, alltså skönt gym, men för mycket folk och jag HATAR att träna på nytt gym :)

blir RYGG & BICEPS imon :)

Niklas W
2010-02-10, 13:25
nej, de gick rätt fort ;D, alltså skönt gym, men för mycket folk och jag HATAR att träna på nytt gym :)

blir RYGG & BICEPS imon :)

Ja man ska undvika tiderna 17-19 då är det alltid mycket folk. Resten av dygnet bruka vara ok :)

Gabriel174
2010-02-10, 15:48
19 dips är nice :D

Rabi
2010-02-10, 16:36
Nice pass.
Hur var det nya gymmet?

Sundqvist
2010-02-10, 16:42
19 dips är nice :D
haha ne :P

Nice pass.
Hur var det nya gymmet?
asså ajg ska inte byta gym, prövar bara på lite! :) men de va okej! :)

mSAARI
2010-02-10, 17:38
Jäklar vad du matade triceps, och ändå 19dips efter så många set pushdowns...

Sundqvist
2010-02-10, 22:35
Jäklar vad du matade triceps, och ändå 19dips efter så många set pushdowns...

Tackar! :)

Sundqvist
2010-02-10, 22:38
Onsdag 10/02 2010

Plats
Nordic Gym
Muskelgrupp
Biceps rygg

TID
en stund =D


(¯`'•¤Sittande rodd
15plattorx5
15plattorx5
18plattorx5
20plattorx3 FULLT MAGG
15plattorx5

(¯`'•¤Latsdrag
10plattorx5
14plattorx5
17plattorx5
13plattorx5


(¯`'•¤Chins
kvx6
kvx6
kvx6
kvx6


(¯`'•¤Latsdrag med /\
12plattorx5
15plattorx5
15plattorx5
13plattorx5

(¯`'•¤hantelcurl SITTANDE
18.5kgx5,5,5
16kgx5

(¯`'•¤Hammercurl
nånviktx5,5,5,5









Kommentar
Pröva nytt gym är INTE min favoritgrejj, en helt annan grej
annars så.
sköna roddar iaf! :)
__________________

Niklas W
2010-02-11, 08:41
Jäklar vad du lassar på vikter, starkt! Blir det något pass på fredag?

Sundqvist
2010-02-11, 13:31
Jäklar vad du lassar på vikter, starkt! Blir det något pass på fredag?

haha tacktack, ne de blir det inte, ska passa hundar o skit :E

Tompisch
2010-02-11, 14:18
Plattorna säger mig ingenting men ser bra ut :)

holge
2010-02-11, 15:18
Du är stark du :)

Niklas W
2010-02-11, 15:31
Plattorna säger mig ingenting men ser bra ut :)

Nästan säker på att varje platta väger 5kg.

Rabi
2010-02-11, 16:34
Hur mycket väger en platta? XD (okunnig)

Niklas W
2010-02-11, 16:45
haha tacktack, ne de blir det inte, ska passa hundar o skit :E

Ah okey, jag tänkte dra ett pass imorgon annars :(

Rabi
2010-02-15, 16:11
Update!

Sundqvist
2010-02-15, 20:10
Update!
SIR YES SIR!:hbang:




Måndag

Muskelgrupp
Bröst Triceps axlar

Tid
1.5h ungefär

Plats
Sense


[Rak hantelpress]
22.5kgx5
25kgx5
35kgx5 ENKELT
37.5kgx5

[Sned Hantelpress (2snepp upp)]

22.5kgx5
25kgx5
30kgx5
30kgx5

[Sned Hantelflyes]
17.5kgx5
17.5kgx5
17.5kgx5
17.5kgx5

[Pushdowns i cC]
60kgx5
70kgx5
80kgx5
75kgx5

[Dips]
kvx5
kv+10kgx5
kv+10kgx5
kv+10kgx5

[HantelLyft frammåt]
15kgx5
17.5kgx5
17.5kgx5
17.5kgx5

[Sittande Militärpress]
stångx10
40kgx5
50kgx5
40kgx5

[sidolyft i CC]
10kgx5
10kgx5
15kgx5
20kgx5

[Sittande triceps Extensions]
15kgx5
27.5kgx5
27.5kgx5
27.5kgx5
för lätt :D

Kommentar
skönt pass :D, styrkan sitter och de är bra :) blir att jobba GIBB på gh idag, så sömnen blir kl 8 på morgonen imon, mindre bra.. men aja! :D

Niklas W
2010-02-15, 20:17
Starka hantelpressar!! Sense igen ser jag, inga fler pass på Nordic? :)

emilanderen
2010-02-15, 20:19
Du är stark, men jag vill se mer tryck i milisarna, du har mycket mer att ge där :).

Rabi
2010-02-15, 20:21
Wow starkt pass, grymma dips och pushdowns! *flex*:hbang:

Sundqvist
2010-02-15, 20:37
Starka hantelpressar!! Sense igen ser jag, inga fler pass på Nordic?

jofan, blir några 4 veckor frammåt :)

Du är stark, men jag vill se mer tryck i milisarna, du har mycket mer att ge där .

inget passare idag, så vill itne chansa! men de kommer !:)
Wow starkt pass, grymma dips och pushdowns! :hbang:

tackar ! :D

Sundqvist
2010-02-15, 21:00
ben imon antagligen! tagga fan :E

Headex
2010-02-16, 04:27
Pressa sönder benen imorgon Kevin! :)

Sundqvist
2010-02-16, 17:33
Pressa sönder benen imorgon Kevin! :)

Mina ben är små :( de suger och träna ben, but it has to be DONE :D



nåja, sitter hos min käre mormor nu, ska snart till gymmet för ett BEN PASS- update senare ikv! :D

GÅRDAGENS BRÖST TRIC AXEL PASS FINNS PÅ SIDA 16 :D

Sundqvist
2010-02-17, 15:43
blev inga ben igår, på grund av att jag ska åka snowbord hela dan imon! :D

blir Rygg Biceps Traps om nån timme! kommer med passet sen!

Rabi
2010-02-20, 18:37
sen? XD

3 dagar inget pass än :(

Simo
2010-02-21, 13:48
update!

Gabriel174
2010-02-21, 16:20
Uppdatering, tack :)

zteve
2010-02-21, 18:34
Han kanske drog till whistler för att utmana shaun white i halfpipe?

Sundqvist
2010-02-22, 11:25
TJENA GOTT FOLK :D
har vart lite off då jag jobbar natt varje dag på www.gameheaven.nu så varit lite seg på update!

här kommer iaf ONSDAGENS Rygg Biceps Axel pass

Latsdrag
80x5
70kgx5,5,5

Chins
kvx5,5,5,5

Hantelcurl stånde*
20kgx5
22.5kgx5
25kgx5(ostrikt) PB
20kgx5

T-Bar trodd
70kgx5,5,5,5

Rodd
70kgx5,5,5
85kgx5


Hantelshrugs

42.5kgx5
42.5kgx5
52.5kgx5 PB
52.x5kg5

52erna va ENKLA ska försöka höjja till 60 :)

Hammercurls
20kgx5,5,5,5


snabbt pass, lugnt osv


har inte kunnat ksöta maten lr sömnen på grund av jobbet, så ja. vi får se

Sundqvist
2010-02-22, 11:26
sen?

3 dagar inget pass än
ah
update!
YES SIR!

Uppdatering, tack :)

on the waY

Han kanske drog till whistler för att utmana shaun white i halfpipe?

ahfan, drog en 360 backflip methodgrab! :) fucka han :) sen drog jag :p

Niklas W
2010-02-22, 11:55
På tiden att man fick en update :) Stabilt ryggpass och starka curls!

Jobba på IT-cafe, får man gibba på arbetstid då? Vad är det för spel som folk spelar nu för tiden?

Alfie
2010-02-22, 11:59
Varför kör du inte marklyft på ryggpassen?:) Du kanske redan svarat på det någonstanns men isåfall har jag missat det!

Hur tror du det blir med scenen?