handdator

Visa fullständig version : tillskott


maximuscle
2010-01-17, 12:53
finns det ngt kosttillkott som hjälper kroppen att ta upp mer av det man äter?

Yeahvlen
2010-01-17, 14:36
Din kropp tar upp i princip allt du tillför den.

King Grub
2010-01-17, 14:37
Om du misstänker att du inte tar upp det du bör ta upp, är det en läkarundersökning du behöver, inte ett kosttillskott.

maximuscle
2010-01-17, 15:57
tack för svaren

Sjoba
2010-01-18, 20:12
Hej, tänkte bara låna tråden snabbt då jag inte tycker att det är värt det att starta ett nytt ämne om det.

Vad hade ni rekommenderat till en kille som vill gå upp i muskelvolym, whey80 eller whey100? Jag vill bara bevisa för en vän att kolhydraterna i whey80 gör att det blir snäppet bättre.

Så en snabb fråga bara, vad rekommenderar ni att en ungdom bör ta i samband med träning, whey80 eller whey100? Även om skildnaden är minimalisk.

vicarious
2010-01-18, 20:18
Hej, tänkte bara låna tråden snabbt då jag inte tycker att det är värt det att starta ett nytt ämne om det.

Vad hade ni rekommenderat till en kille som vill gå upp i muskelvolym, whey80 eller whey100? Jag vill bara bevisa för en vän att kolhydraterna i whey80 gör att det blir snäppet bättre.

Så en snabb fråga bara, vad rekommenderar ni att en ungdom bör ta i samband med träning, whey80 eller whey100? Även om skildnaden är minimalisk.

Som du själv skriver är skillnaden minimalisk. Vilket val du gör kommer inte att ha någon som helst betydelse för dina resultat, vad dessa än må vara.

Börja använda EAA istället, strået vassare än vassle.

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=127561

Exact
2010-01-18, 20:18
Vad hade ni rekommenderat till en kille som vill gå upp i muskelvolym, whey80 eller whey100? Jag vill bara bevisa för en vän att kolhydraterna i whey80 gör att det blir snäppet bättre.

Jag tror att det är i princip samma sak, men whey100 är till för folk som är laktosintolleranta..

Sjoba
2010-01-18, 20:25
Hmm, ganska bra att du sa det, jag är nämligen laktosintollerant, hahaha!
Inte för att det är särskilt allvarligt, kan vara borta från skolan någon vecka om jag får i mig onödigt mkt bara.

Tack för svaret Vicarious, jag har kollat igenom stickien om EAA och kommer troligtvis testa det när jag har blivit lite mer erfaren och faktiskt kan dra full nytta av det.

Har bara en diskussion med en vän om vad som teoretiskt sett vore bättre mellan de två :)