handdator

Visa fullständig version : Bulka fem dagar i veckan?


Theio
2010-01-17, 10:45
Kan man det? alltså mån-fre sedan äta som vanligt på helgerna?
Jag spelar hockey och på lördag och söndag har vi alltid långa bussresor så det blir svårt att dricka/äta så mycket då

Eddie Vedder
2010-01-17, 10:46
Ja det går bra. Men att du har svårt att äta mycket i en buss kan jag dock inte fatta. Hur svårt är det att ta med sig mat? Det måste vara det minsta problemet.

King Grub
2010-01-17, 10:50
Men att du har svårt att äta mycket i en buss kan jag dock inte fatta.

Sitta där med sina stinkande äggmackor medan kamraterna flinar.

Theio
2010-01-17, 10:51
okej vad bra! mat är vell som du säger inte så svårt, men nu under bulken använder jag mig mest utav gainers, och dricka de på långa bussresor är inte bra utan toalett...

Eddie Vedder
2010-01-17, 11:11
Sitta där med sina stinkande äggmackor medan kamraterna flinar.

Jag hade med baguetter med tonfiskröra baserad på tonfisk, majonnäs, rödlök och hackat ägg i en liten trång buss från Degerfors till Borlänge en gång. Jag var inte populär den resan.:D

okej vad bra! mat är vell som du säger inte så svårt, men nu under bulken använder jag mig mest utav gainers, och dricka de på långa bussresor är inte bra utan toalett...

Då är det ju där problemet ligger. Att lägga till massa gainers är i mina ögon ett av de sämsta valen om man inte kan äta tillräckligt. Runt träning är det en sak men i övrigt tycker jag inte du ska dricka gainers utan äta energirikare.

Ta med ett par tunnbrödsrullar med ost, skinka och räksallad eller kött med potatissallad t.ex.*drool*