handdator

Visa fullständig version : Nu drar man ner till lund!


Alexlindgren
2010-01-17, 00:42
Jepp, nu har man kommit till skott och ska dra ner till lund och börja plugga. Någon annan själ som även den är stationerad i de södra regionerna, som man kanske stöter på på gymmet?

_slipknot1_
2010-01-17, 02:09
Jepp, nu har man kommit till skott och ska dra ner till lund och börja plugga. Någon annan själ som även den är stationerad i de södra regionerna, som man kanske stöter på på gymmet?

Beror på vilket gym du väljer. Väljer du Gerdahallen kommer du troligen springa in i mig iaf.

davve
2010-01-17, 04:04
Ja, det finns nog en och annan här på brädan som tränar på Gerda.

Välkommen till stan iaf.

stevebc
2010-01-17, 05:07
Nice! Om du väljer Gerda så är du alltså homosexuell, men det är lugnt. Bollhuset är Lunds bästa gym men det är lite litet och väldigt... unik stämning :D

Vad ska du plugga?

Nelson81
2010-01-17, 07:33
medhi pluggar ju där, han kan behöva en kompis, hörde att ingen ville vara med han där nere.

eleni
2010-01-17, 10:36
Nice! Om du väljer Gerda så är du alltså homosexuell, men det är lugnt. Bollhuset är Lunds bästa gym men det är lite litet och väldigt... unik stämning :D

Vad ska du plugga?

hahaha ffs steve, skräm inte pojken. gerdahallen är bra :) fast alla vet ju att bollhuset är bäst ;)

Stoltz
2010-01-17, 10:42
Men orka bollhuset när det finns tre 24/7.

Jag testade dock bollhuset för ca fyra år sedan, har det ändrats något sedan dess?

pelle
2010-01-17, 11:24
Jag tränar också på Gerdahallen. Håll dig borta från gymmet mellan 17-19, finns anledning till varför min naprapat kallar stället för apburen hehe. Men välkommen. Ser du nån tunnis på 188cm så säg hej!

Eddie Vedder
2010-01-17, 11:30
Det första jag gör den dagen jag besöker Lund är att dra med kameran, hammare och hacka, tar mig till Stoltz episka videobutik där jag fotograferar febrilt, hugger mig en bit av väggen och kysser golvet.

Bubban
2010-01-17, 11:46
Det första jag gör den dagen jag besöker Lund är att dra med kameran, hammare och hacka, tar mig till Stoltz episka videobutik där jag fotograferar febrilt, hugger mig en bit av väggen och kysser golvet.

*cupid*

Andy.da.wohoo
2010-01-17, 12:27
Det första jag gör den dagen jag besöker Lund är att dra med kameran, hammare och hacka, tar mig till Stoltz episka videobutik där jag fotograferar febrilt, hugger mig en bit av väggen och kysser golvet.

plusett! :D

Alexlindgren
2010-01-26, 00:13
Blev gerdahallen och har hunnit pressa fyra pass bara denna vecka. Ser ni två kortare killar på typ 175-178 cm med brunt hår och bruna ögon som blandar sitt vokabulär mellan svenska och polska så säg hej till mig och min polare.

videobutik? whöt?

Dissector
2010-01-26, 00:32
*cupid*

---
Senast redigerad av Eddie Vedder den 2010-01-17 klockan 12:10.


Censur :D



videobutik? whöt?

Har du missat alla historier från Stoltz' K-märkta videobutik?

Stoltz
2010-01-26, 01:08
Det första jag gör den dagen jag besöker Lund är att dra med kameran, hammare och hacka, tar mig till Stoltz episka videobutik där jag fotograferar febrilt, hugger mig en bit av väggen och kysser golvet.

:laugh:

victor_n
2010-01-26, 02:19
Blev gerdahallen och har hunnit pressa fyra pass bara denna vecka. Ser ni två kortare killar på typ 175-178 cm med brunt hår och bruna ögon som blandar sitt vokabulär mellan svenska och polska så säg hej till mig och min polare.

videobutik? whöt?

korta? jag är 172:/ är man hob-klassad? Lycka till med studierna dock!

Mitched
2010-02-01, 11:11
Om jag får låna tråden lite så undrar jag om någan kan göra ett utlåtande om 24/7 och/eller om någon testat att träna på nautilusgymmet vid högevallsbadet (hörde att de hade en hel del fria vikter men vill mest få det bekräftat) i Lund. Hade jag bott närmre Gerda hade jag fortsatt där men tänkte testa något nytt nu när jag bor i de södra delarna av staden.

Kurash
2010-02-01, 11:26
Om jag får låna tråden lite så undrar jag om någan kan göra ett utlåtande om 24/7 och/eller om någon testat att träna på nautilusgymmet vid högevallsbadet (hörde att de hade en hel del fria vikter men vill mest få det bekräftat) i Lund. Hade jag bott närmre Gerda hade jag fortsatt där men tänkte testa något nytt nu när jag bor i de södra delarna av staden.

Jag har nog tränat på alla gym i Lund. Nautilus på högevall är ju skoj eftersom man får bada, men utbudet av fria vikter är rent pinsamt. Man får väl fortfarade en gratis provträning med instruktör om man vill, så testa. 24/7 har väl lagt ner i skatteskrapan? Och bor du på söder är det långt till det andra i stan. Ta bara ringvägen från DJ burger direkt till trollebergsrondellen så är du framma på LTK. 1100 om året så får du träna med Europamästare, Världstreor och diverse SM-medaljörer.

pelle
2010-02-01, 11:26
Om jag får låna tråden lite så undrar jag om någan kan göra ett utlåtande om 24/7 och/eller om någon testat att träna på nautilusgymmet vid högevallsbadet (hörde att de hade en hel del fria vikter men vill mest få det bekräftat) i Lund. Hade jag bott närmre Gerda hade jag fortsatt där men tänkte testa något nytt nu när jag bor i de södra delarna av staden.

Jag bor också i de södra delarna, men tränar iofs på Gerda.

Har du provat gymmet som ligger vid Hemköp typ? Det är nog nått 24/7 eller liknande.

Edit: Visste inte att de lagt ner vid hemköp, my bad...

Mehdi
2010-02-01, 17:14
Mjodå, du har valt rätt ställe att träna på. Bollhuset är det bara lata SL:are som håller till ;)

stevebc
2010-02-01, 17:15
mjodå, du har valt rätt ställe att träna på. Bollhuset är det bara lata sl:are som håller till ;):o

Mehdi
2010-02-02, 21:42
Blir ett lyftarpass på gerdahallen imorgon. Förhoppningsvis får jag med tjockisen Emil Rinse också. Bara haka på om ngn känner för det. SL:are som vanligt funtad ;D