handdator

Visa fullständig version : Tråden för oss som gillar kvinnor eller tänker börja göra det.


Exhale_
2010-01-14, 09:28
Tyckte att det behövdes en...

Posta gärna länkar till nya teorier om kvinnor eller händelser involverande kvinnor, men det är givetvis också fritt fram att diskutera precis samma saker. Håll er gärna till ett kvinnligt perspektiv så skulle det vara gulligt :)

L Johnsson
2010-01-14, 09:32
Tyckte att det behövdes en...

Jag känner verkligen att jag saknat en sådan här tråd:hbang:

Bahir
2010-01-14, 09:40
Kvinnor ist krieg.

Kwon
2010-01-14, 09:45
Teorier angående hvad? :D

miss_incorrigible
2010-01-14, 09:54
Tja... något i stil med "kvinnor är eeeevulll, de blöder i en vecka utan att dö".

von huff
2010-01-14, 10:01
Jag gillar smarta och allmänbildade kvinnor:)

The Somberlain
2010-01-14, 10:26
Ansikte är viktigast i utseendesammanhang. Särskillt ögon och tendens till léende. Slät hy. Höftpartiet får gärna vara kurvat på ett "propotionerligt sätt" (alltså inte "för stort" eller "för litet" i fårhållande till hur kvinnokroppen i övrigt är byggd). Föredrar "runda" bröst framför "pyramidformade". Storleken på brösten i sig är för mig ganska oviktig. Det är mest utformningen jag kollar på.

Övriga attraktiva drag: Fräknar, uppsatt hår och små (ca 1 mm i diameter) leverfläckar på halsen.

Mindre attraktiva drag: För stark färg på läppstiftet, över-/undervikt, pojkvän.

von huff
2010-01-14, 10:29
160cm lång,snällt ansikte,bra hy, och lite extra former.Hon får gärna vara social och trevlig och ha egna åsikter

The Somberlain
2010-01-14, 10:37
Viktiga abstrakta egenskaper: humor och social kompetens.

Kischen
2010-01-14, 10:42
Kvinnor är essentiella för att stimulera proteinsyntes.

Det har tagits upp förr, bara att söka ;)

ARMSTARK
2010-01-14, 10:59
Jag tänker börja göra det, tror jag... *jorgen*

Kwon
2010-01-14, 11:07
Jag gillar kvinnor och har alltid gjort det.

Runt 165 cm med lite extra kurvor, funka.

Mimix
2010-01-14, 11:50
Om jag skall lita på en vän...och det ska jag väl...?
...Så var mitt nyårslöfte att bli 100% lesbisk.
Meh sedan hånglade han upp mig den spjuvern...*grr*

Kwon
2010-01-14, 11:58
Låter som en lyckad nyårsfest :)

Brutna löften eller ej!

Anton Fräs
2010-01-14, 12:07
Jag gillar kvinnor och har alltid gjort det.

Runt 165 cm med lite extra kurvor, funka.

Dra bort några centimeter så har vi en deal :naughty:
Korta töser is the shit!

Mimix
2010-01-14, 12:15
Låter som en lyckad nyårsfest :)

Brutna löften eller ej!

OT: Jo det var mycket lyckat, vi åt gott, drack gott och hånglade och hade fuffens för oss i dagarna 4.
I am nothing if not thorough...:D
(Det har dock fått riktigt otrevliga konsekvenser. Men dem skall inte tråden besudlas med)

C.E.J.
2010-01-14, 14:16
in b4

http://www.kingsizemagazine.se/bilder/game.jpg

Kwon
2010-01-14, 14:22
LOL @ "The Game"

Exhale_
2010-01-14, 18:37
Jag gillar stora, jag gillar små, jag gillar några med kläder på!

klofast
2010-01-14, 18:46
Haha garvade som fan när jag läste trådens namn:P speciellt "eller tänker börja göra det."

Tack för dagens skratt!!

fiskebulle
2010-01-14, 18:58
Personligen föredrar jag kvinnor som är grymma på att åka skidor, helst off-pist men jag kan nöja mig med någon som visar god potential i pisten. Helst ska de ju vara 170-180cm och vara smarta.

Rockhard
2010-01-14, 19:12
Jag gillar kvinnor i nästan alla former bara dom inte gnäller och tjatar.

hahavaffan
2010-01-14, 19:16
Personligen föredrar jag kvinnor som är grymma på att åka skidor, helst off-pist men jag kan nöja mig med någon som visar god potential i pisten. Helst ska de ju vara 170-180cm och vara smarta.Frågan på allas läppar är väl ändå; skall hon kunna knäcka valnötter med fit*an?

fiskebulle
2010-01-14, 19:23
Frågan på allas läppar är väl ändå; skall hon kunna knäcka valnötter med fit*an?

Det kommer per automatik. I like a good squeeze^^

wo0ord
2010-01-14, 19:48
Haha är det "inne" och skriva "eller tänker börja göra det". Finns ju fan 10 trådar med same shit :)

Rockhard
2010-01-14, 19:51
Haha är det "inne" och skriva "eller tänker börja göra det". Finns ju fan 10 trådar med same shit :)


Japp. Det är en sk "trend". Jag undrar vem det var som började. Jag är sjukt imponerad av personer som skapar trender.

Ajin
2010-01-14, 19:54
Helst stumma, blir bäst så.

MrPowa
2010-01-14, 20:00
Tycker om att lukta på kvinnor, så lukta gott när man går förbi.

Tricce
2010-01-14, 20:05
Kvinnor i höga stövlar mmmmm! *drool*

Rimmon
2010-01-14, 20:07
Jag har haft planer på att börja gilla kvinnor igen i ungefär 2 år, dom gör det väldigt svårt för mig dock.

Tricce
2010-01-14, 20:08
Jag har haft planer på att börja gilla kvinnor igen i ungefär 2 år, dom gör det väldigt svårt för mig dock.

Har du sabbatsår eller? Funderar på att sluta gilla kvinnor ett år för att sen börja igen, vad säger tråden?

pazzion
2010-01-14, 20:09
Talföra skall de vara!

edit: rådjursögon*rolleyes*

fiskebulle
2010-01-14, 20:52
Ett sabbatsår ifrån kvinnor låter alldeles utmärkt tbh. Längsta relationen med en kvinna får ligga på ca. 10 timmar, då hinner man träffas, gå hem, ligga, sova och gå därifrån.
Nae men seriöst, en paus låter inte helt fel.

Serious question: Hur ska jag säga till denna brud jag "håller på med" att jag absolut inte vill ha något förhållande med henne?

spann
2010-01-14, 20:58
Serious question: Hur ska jag säga till denna brud jag "håller på med" att jag absolut inte vill ha något förhållande med henne?

"detta har aldrig hänt", efter du har legat henne

n1tro
2010-01-14, 21:02
Ett sabbatsår ifrån kvinnor låter alldeles utmärkt tbh. Längsta relationen med en kvinna får ligga på ca. 10 timmar, då hinner man träffas, gå hem, ligga, sova och gå därifrån.
Nae men seriöst, en paus låter inte helt fel.

Serious question: Hur ska jag säga till denna brud jag "håller på med" att jag absolut inte vill ha något förhållande med henne?

Du säger såhär: Jag vill absolut inte ha något förhållande med dig.



mvh

shibi
2010-01-14, 21:14
Can't help you with that one Fiskebulle. Kanske bara säga att du inte är ute efter något förhållande alls overall. Och inte bara med henne... det skulle hon inte gilla.

Jag har en grej jag undrat över som kanske ni kvinnor kan svara på. När man bara är vän med en tjej, existerar inte drama eller spel. Och andra beteenden som delas upp i typiskt kvinnligt respektive manligt. (Klart det finns undantag, men talar om personlighet)
Man har samma humor,man är verkligen sig själv som bland grabbarna.
Men så fort det handlar om förhållande, verkar ett spel börja varav båda parter spelar roller. Gör ni det medvetet? skapar drama över småsaker dvs.

Låt höra om vi vänder på situationen och målar ut mannen istället som vän/kille. Det blir kul.
Peace out

Mimix
2010-01-14, 21:16
Har du sabbatsår eller? Funderar på att sluta gilla kvinnor ett år för att sen börja igen, vad säger tråden?
Livet blir på många sätt mindre komplicerat med ett penisembargo. Jag skulle tro att ett snårpembargo har samma effekt.
Serious question: Hur ska jag säga till denna brud jag "håller på med" att jag absolut inte vill ha något förhållande med henne?
Om du sätter punkten i den meningen efter ordet 'förhållande' och utelämnar 'med henne'...?
Om det inte är så att du på något sätt insinuerat att du VILL ha ett förhållande förstås...I så fall får du nog acceptera litta okvädningsord ;)

Man kan inte vara nog tydlig. Jag och en vän (vi har varit tighta i 6 år) hånglade upp varandra på nyår.
...Han vill absolut inte ha någon flickvän, och jag har total förhållandefobi...
Alltså i teorin en bra idé. Så att vi trivdes med att prakticera den i 4 dagar var ju inget konstigt....
Nu är gossen förvirrad och ledsen och jag känner mig som en riktigt bad and sad beatch.

Usch och fy gossar är ente kloka. Länge leve denna tråden...:hbang:

Onigiri
2010-01-14, 21:21
Serious question: Hur ska jag säga till denna brud jag "håller på med" att jag absolut inte vill ha något förhållande med henne?Det här svaret må låta tråkigt men: sluta "håll på" med henne. :cool:

fiskebulle
2010-01-14, 21:33
Det här svaret må låta tråkigt men: sluta "håll på" med henne. :cool:

Fan det är svårt. Hon är all-over the place. Place=fiskebulle.
Problematiken är ju att man vill få till en snygg brottkant.. ehh.. Eftersom hon går på samma skola och bor på ett utav internaten(vilket jag också gör -.-)

tjabon
2010-01-14, 21:43
Jag gillar smarta och allmänbildade kvinnor:)

... som tränar och har fina rumpor ....:D

Madame
2010-01-14, 21:45
Om jag skall lita på en vän...och det ska jag väl...?
...Så var mitt nyårslöfte att bli 100% lesbisk.
Meh sedan hånglade han upp mig den spjuvern...*grr*

Vilken spjuver va!! *grr*
Hur lesbisk var du innan då? 80%? 20%?

Personligen föredrar jag kvinnor som är grymma på att åka skidor, helst off-pist men jag kan nöja mig med någon som visar god potential i pisten. Helst ska de ju vara 170-180cm och vara smarta.

Du skulle med andra ord vilja dejta mig :cool:, så ställ dig i kö! :D

Mimix
2010-01-14, 21:53
Vilken spjuver va!! *grr*
Hur lesbisk var du innan då? 80%? 20%?

Jag var helhjärtat och totally asexuell innan så ingetdera kön intresserade mig det minsta.
Sådan mängd cava som jag sippat då framkallar inte kelen Mimix utan försätter henne i party mode...:hbang:

miss_incorrigible
2010-01-14, 21:57
Jag tror... ... ...

... ...

...

uhm ... ...blå? *screwy*

G_lund
2010-01-14, 22:02
Fan det är svårt. Hon är all-over the place. Place=fiskebulle.


Late at night, she knocks on my door
Drunk again and looking to score

Now I know, I should say no
But that´s kind of hard when she´s ready to go
I may be dumb, but I´m not a dweeb
I´m just a sucker with no self esteem
:D

von huff
2010-01-14, 22:04
Jag har bara träffat en tjej som man kunnat disskutera med alla andra har varit ena riktiga tråkmånsar.Tjejer som är lite småblyga och inte snackar skit är attraktiva.Attraktionen försvinner direkt om en tjej snackar skit om andra och är högljudd och överdriver med allt.

rolf
2010-01-14, 22:05
Jag har en dejt imorgon. Den ni! :D

von huff
2010-01-14, 22:06
Jag har en dejt imorgon. Den ni! :D

Bilder imorgon då*popcorn*

joriice
2010-01-14, 22:11
De gillar inte mig sååå... Nä! :´ (

jaaaaag
2010-01-14, 22:11
Jag har en dejt imorgon. Den ni! :D

Med mej??? :-)

rolf
2010-01-14, 22:12
Bilder imorgon då*popcorn*

Lovar inget. :D Men jag ser fram emot det!

rolf
2010-01-14, 22:12
Med mej??? :-)

Jaa, gärna. När och var? :D

-squat-
2010-01-14, 22:17
Korta tjejer. *cupid*

Tricce
2010-01-14, 22:21
Korta tjejer. *cupid*

Thats off topic!! Kvinnor här vettu´! ;)

The Somberlain
2010-01-14, 22:22
Jag har bara träffat en tjej som man kunnat disskutera med alla andra har varit ena riktiga tråkmånsar.Tjejer som är lite småblyga och inte snackar skit är attraktiva.Attraktionen försvinner direkt om en tjej snackar skit om andra och är högljudd och överdriver med allt.

Helt korrekt.

jaaaaag
2010-01-14, 22:24
Jaa, gärna. När och var? :D

Ring mej när du är klar med din andra:kinky:

rolf
2010-01-14, 22:30
Ring mej när du är klar med din andra:kinky:

...wow! :D *cupid*

-squat-
2010-01-14, 22:36
Thats off topic!! Kvinnor här vettu´! ;)

ok. Korta kvinnor. *cupid*

Sheogorath
2010-01-14, 22:38
ok. Korta kvinnor. *cupid*

Du har inte bara bra musiksmak... ;)

Imni
2010-01-14, 22:45
Viktiga abstrakta egenskaper: humor och social kompetens.

Mycket viktiga. Sällsynta? Kanske eller så har jag helt enkelt träffat "fel" kvinnor. Tror på det senare.

schröder
2010-01-14, 22:51
7DTv9pJptww

:)

Sheogorath
2010-01-14, 22:54
Mycket viktiga. Sällsynta? Kanske eller så har jag helt enkelt träffat "fel" kvinnor. Tror på det senare.

Fast du kan väl inte på allvar påstå att du tycker att kvinnor överlag saknar social kompetens? Det är ju det de har och det är ju därför de ofta är totalt humorlösa: humor trampar lätt någon på tårna.

Snobbe
2010-01-14, 23:04
Blond 160 lång ansiktet är väl viktigast men het kropp overall speciellt ögonen mmmm. Ska kunna stå för sina åsikter och inte leka dum och vara "smart" om man kan säga så. Beskriver en av mina närmsta vänner och det är fan sjukt blir bara deprimerad när ja vet att det aldrig komma hända.

Rimmon
2010-01-15, 11:42
Har du sabbatsår eller? Funderar på att sluta gilla kvinnor ett år för att sen börja igen, vad säger tråden?

Det började ofrivilligt men har på senare tid blivit ett aktivt val. Tror helt klart att en paus kan vara bra, jag har lärt mig en hel del om mig själv. Var involverad i förhållanden från att jag var 17 fram tills för ca1.5-2 år sedan, inte förens jag nu varit singel (och inte strävat efter att avsluta singelskapet) en längre period och undvikit att intressera mig för någon så har jag reflekterat över diverse saker jag gjort rätt, och fel tidigare.

Ett sabbatsår ifrån kvinnor låter alldeles utmärkt tbh. Längsta relationen med en kvinna får ligga på ca. 10 timmar, då hinner man träffas, gå hem, ligga, sova och gå därifrån.

Mina längsta konversationer med en kvinna sker på Subway på morgonen, är nog deras största stammis och det är samma tjej som jobbar nästan varje morgon.

Jag är nog en väldigt tragisk, ledsen och ensam person. Men det förtränger jag genom att intala mig själv att det är ett val, och sen går jag och lyfter tunga saker och ställer ner dom igen så blir allt bra.

Lellan
2010-01-15, 12:23
Jag gillar kvinnor och har alltid gjort. De är bra att ha till det mesta, utom till sex. Det vill sig liksom inte. Är jag normal? :confused:

Kan tillägga att det hänt att jag vill vilja, men fan heller. Det vill sig inte. *mini Det vore liksom praktiskt, de förstår ens behov av choklad, de har sällan skäggstubb.. (skäggstubb kan vara nice men jag tänkte vissa aktiviteter).

Men. Det är ju tur att det finns män också. *cupid* Så det blir några barn gjorda. Om inte annat.

Madame
2010-01-15, 22:53
Kvinnor är snyggare och mer attraktiva än män alltsomoftast.
Fast annars tycker jag kvinnor är skitjobbiga och lite svåra, jag gillar oftast inte. Har mest killkompisar. Men det finns naturligtvis undantag :)

-squat-
2010-01-15, 23:15
Du har inte bara bra musiksmak... ;)

:cheers:

-squat-
2010-01-15, 23:19
fast du kan väl inte på allvar påstå att du tycker att kvinnor överlag saknar social kompetens? Det är ju det de har och det är ju därför de ofta är totalt humorlösa: Humor trampar lätt någon på tårna.

+1.

jaaaaag
2010-01-16, 00:26
Kvinnor är snyggare och mer attraktiva än män alltsomoftast.
Fast annars tycker jag kvinnor är skitjobbiga och lite svåra, jag gillar oftast inte. Har mest killkompisar. Men det finns naturligtvis undantag :)

Håller med till tusen..

Hur kan man gilla kvinnor? :o) jobbiga och komplicerade.

1911
2010-01-16, 00:33
Många här verkar gilla korta tjejer. Själv gillar jag dem runt 1.75-1.80, då ser de ståtliga ut. Då är de bra avlingsmaterial för att odla fram långa, välbygda übermenschen.

Nej fan, helst 1.75-1.80, blond/ljusbrunt hår och blå/grönögd. Då kittlar det till...

von huff
2010-01-16, 01:39
Det känns som om tjejerna som har relationsproblem alltid väntar med att säga problemet fastän man märker att nåt är fel.Efter att man tjatat en stund så kommer det "jag tycker inte det här funkar" eller nåt liknande eller "jag vill inte umgås med dina kompisar", jaha?jag frågade ju nyss vad du vill, kunde du inte säga det då?Ärliga och rättframma brudar skall det vara.Inga skvallertanter heller:)

Exhale_
2010-01-16, 02:10
Håller med till tusen..

Hur kan man gilla kvinnor? :o) jobbiga och komplicerade.

Förutom dig då!! :smash:

Yes
2010-01-16, 02:22
Hur vet man om man gillar kvinnor?

Larsa_wee
2010-01-16, 02:27
Hur vet man om man gillar kvinnor?

Då du känner att det Rycker i baguetten då du ser nån kvinna.

Yes
2010-01-16, 02:30
Då du känner att det Rycker i baguetten då du ser nån kvinna.
Ja, men du skulle bara veta vad baguetten vill göra sen! :em:

Larsa_wee
2010-01-16, 03:14
Ja, men du skulle bara veta vad baguetten vill göra sen! :em:

Såklart den vill på musjakt :naughty: Eller är det något annat du tänker på ?

Trapper Buzz
2010-01-16, 03:18
avlingsmaterial ....

Då är väl en redig livmoder viktigare.

Biceps
2010-01-16, 05:28
Jag gillar långa tjejer. 175+

Rimmon
2010-01-16, 08:44
Det känns som om tjejerna som har relationsproblem alltid väntar med att säga problemet fastän man märker att nåt är fel.Efter att man tjatat en stund så kommer det "jag tycker inte det här funkar" eller nåt liknande eller "jag vill inte umgås med dina kompisar", jaha?jag frågade ju nyss vad du vill, kunde du inte säga det då?Ärliga och rättframma brudar skall det vara.Inga skvallertanter heller:)

Jag tror att alla kvinnor har gått ihop i någon form av pakt och bestämt att dom ska göra så för att driva oss till vansinne.

jaaaaag
2010-01-16, 10:10
Förutom dig då!! :smash:

Jepp

Cilia
2010-01-16, 10:40
Serious question: Hur ska jag säga till denna brud jag "håller på med" att jag absolut inte vill ha något förhållande med henne?
6 sidor och endast en problemställning om det jag trodde tråden skulle handla om. True kolostyle alltså *s*

Egna erfarenheter, säg som det är. Jag är så grymt trött på killar som bara fadar bort eller säger kryptiska saker som man inte förstår. Var bara rak och ärlig. De må göra ont men det är bättre.

Killar brukar alltid hävda att dom är raka och tjejer komplicerade. Jag håller inte med. Killar är lika duktiga på att krånga till det som tjejer.


Håller med till tusen..

Hur kan man gilla kvinnor? :o) jobbiga och komplicerade.
Det gäller att välja rätt personer och inte kön. De tjejer/kvinnor jag kommer bäst överens med är sånna som folk ibland beskriver som bitchar eller i andra motsvarande termer. Det är mycket lättare att vara kompis med dom. Nu menar jag inte att dom ska vara elaka men inte så mjäkiga.

Anton Fräs
2010-01-16, 10:46
Rätt kvinnor är inte komplicerade (på ett allt för jobbigt sätt.)
Fast vad vet jag större delen av min umgängeskrets (som faktiskt till stor del består av det täcka könet) skulle säkerligen beskrivas som grabbiga till sättet av en del. Men va fan, de goa tjejerna har ju oftast "grabbiga" tendenser. Sjuk humor och galenskap förgyller livet *cupid*

Nelson81
2010-01-16, 10:49
är så grymt trött på killar som bara fadar bort eller säger kryptiska saker som man inte förstår. .

jag med
ang oss som gillar kvinnor

http://www.youtube.com/watch?v=y3DSN0sf9IY&feature=related

Godfella
2010-01-16, 12:33
Lång och kurvig, med mörkt hår och mörka ögon.

Exhale_
2010-01-16, 12:41
Den här tråden är out of control. För lite vetenskap bakom era inlägg *gah!*

jaaaaag
2010-01-16, 13:01
Det gäller att välja rätt personer och inte kön. De tjejer/kvinnor jag kommer bäst överens med är sånna som folk ibland beskriver som bitchar eller i andra motsvarande termer. Det är mycket lättare att vara kompis med dom. Nu menar jag inte att dom ska vara elaka men inte så mjäkiga.

Japp, jag har också tjejkompisar. Men överlag träffar jag på mkt fler killar som jag hade kunnat tänka mej att umgås mer med än tjejer.

Yes
2010-01-16, 16:08
Går det att som kille vara kompis med tjejer utan att vilja ha sex med dem? Jag har aldrig riktigt lyckats räkna ut hur det där funkar, vilket är synd. Tjejer är mycket roligare att hänga med än killar. Skulle vilja ha en riktigt bra tjejkompis; typ nån man kan skojbråka med, titta på film och äta glass - utan att det leder till sex - och någon som garvar när man fiser. Samtidigt vill man ju att hon ska vara grymt snygg så hon blir en riktigt bra pivot, och sen ska hon vara den första att high-fivea en när man fått napp.

Är detta bara pojkdrömmar eller är det perfekta förhållandet verkligen möjligt?

Kwon
2010-01-16, 16:10
Tjejer är mycket roligare att hänga med än killar. Skulle vilja ha en riktigt bra tjejkompis; typ nån man kan skojbråka med, titta på film och äta glass - utan att det leder till sex

Det där låter svårt/omöjligt, men för vissa kanske det går. :D

Sheogorath
2010-01-16, 16:16
Går det att som kille vara kompis med tjejer utan att vilja ha sex med dem? Jag har aldrig riktigt lyckats räkna ut hur det där funkar, vilket är synd. Tjejer är mycket roligare att hänga med än killar. Skulle vilja ha en riktigt bra tjejkompis; typ nån man kan skojbråka med, titta på film och äta glass - utan att det leder till sex - och någon som garvar när man fiser. Samtidigt vill man ju att hon ska vara grymt snygg så hon blir en riktigt bra pivot, och sen ska hon vara den första att high-fivea en när man fått napp.

Är detta bara pojkdrömmar eller är det perfekta förhållandet verkligen möjligt?

Du kan inte vara kompis med en grymt snygg tjej utan att vilja ligga med henne.

rolf
2010-01-16, 16:18
Tycker för övrigt den här låten passar fint i tråden.

WKV7Crl-41g

Cilia
2010-01-16, 16:19
Samtidigt vill man ju att hon ska vara grymt snygg så hon blir en riktigt bra pivot.
Jag har svårt att förstå den där delen. Väljer du dina killkompisar utifrån utseende med? Vill du ha en tjejkompis för att ge dig status eller för att det ger dig någon socialt?

C.E.J.
2010-01-16, 16:26
Jag har svårt att förstå den där delen. Väljer du dina killkompisar utifrån utseende med? Vill du ha en tjejkompis för att ge dig status eller för att det ger dig någon socialt?

Ja, och båda.

Anton Fräs
2010-01-16, 16:27
Går det att som kille vara kompis med tjejer utan att vilja ha sex med dem? Jag har aldrig riktigt lyckats räkna ut hur det där funkar, vilket är synd. Tjejer är mycket roligare att hänga med än killar. Skulle vilja ha en riktigt bra tjejkompis; typ nån man kan skojbråka med, titta på film och äta glass - utan att det leder till sex - och någon som garvar när man fiser. Samtidigt vill man ju att hon ska vara grymt snygg så hon blir en riktigt bra pivot, och sen ska hon vara den första att high-fivea en när man fått napp.

Är detta bara pojkdrömmar eller är det perfekta förhållandet verkligen möjligt?

I got that :D Hon är en mina allra närmaste, om inte den närmaste över huvud taget.

Yes
2010-01-16, 16:35
Det där låter svårt/omöjligt, men för vissa kanske det går. :D
Ja... En polare till mig hade ett riktigt bra vän-förhålande med en tjej som ett tag såg ut att trotsa naturlagarna. De var hur tighta som helst och båda hade dessutom en vanlig partner. Jag började misstänka att han var nån slags hemlig zen-mästare, men så en vacker dag slutade det där sådant alltid slutar...

Du kan inte vara kompis med en grymt snygg tjej utan att vilja ligga med henne.
Jag är inte ens säker på om det funkar med en grymt ful tjej. Efter en viss tillvänjningsperiod har hjärnan skapat sig en ny bild av henne varpå man sitter där och tänker: "Hon kanske inte är så dum ändå... och det vore ju ändå jävligt skönt...". När man väl haft sex med någon i tanken är det dessutom kört. Då har liksom nervbanorna mellan hjärna och penis knutits samman så det kommer för evigt bli den respons man får.

Jag har svårt att förstå den där delen. Väljer du dina killkompisar utifrån utseende med? Vill du ha en tjejkompis för att ge dig status eller för att det ger dig någon socialt?
Utseendet bör ses som en bonus. Sen är det ju ett större test på vänskap om man klarar av den biten. Plus förstås att en riktigt bra pivot vore totalt jäkla awesome.

Yes
2010-01-16, 16:39
I got that :D Hon är en mina allra närmaste, om inte den närmaste över huvud taget.
WTF!? Du vill alltså inte ligga med henne, du är inte smygkär och det är inte din syster? Isåfall är jag både imponerad och avis.

Tjejer verkar för övrigt ha mycket lättare för sånt där. När en tjej säger "vi är bara kompisar" betyder det oftast "jag gillar honom, men han saknar penis".

Anton Fräs
2010-01-16, 16:42
WTF!? Du vill alltså inte ligga med henne, du är inte smygkär och det är inte din syster? Isåfall är jag både imponerad och avis.

Tjejer verkar för övrigt ha mycket lättare för sånt där. När en tjej säger "vi är bara kompisar" betyder det oftast "jag gillar honom, men han saknar penis".

Jag har velat ligga med henne, jag har varit kär i henne. Men efter vi diskuterade igenom det, varpå det kom fram att hon inte var bi utan GHEY (i ordets sanna bemärkelse) så var det liksom ingen idé att fortsätta tänka så :D Fast gay kanske kan likställas med syster i den här siutationen?

Yes
2010-01-16, 16:49
Det där räknas inte! :D

Anton Fräs
2010-01-16, 16:50
Det där räknas inte! :D

Damn it to hell! Har iofs flera andra tjejkompisar jag inte varit kär i, men de står mig inte riiiiiiktigt lika nära även om de är nära vänner. They should count! :D Nej, nu ska jag ta en tupplur.

Kwon
2010-01-16, 16:51
Det är ju som att fråga en straight tjej om hon endast skulle kunna vara vän med King Grub, Chuck Norris, Krampus tex..

Det är ju fysiskt omöjligt att det endast håller sig på vänskaplig nivå utan att de djuriska lustarna kommer fram.

Tänk dig när de skulle "skojbrottas" tex

von huff
2010-01-16, 17:02
Ja, tänk en tjej som blir under Krampus i brottning:Virro

Krampus
2010-01-16, 17:05
Ja, tänk en tjej som blir under Krampus i brottning:Virro

Åh, det händer faktiskt emellanåt... :D

Nitrometan
2010-01-16, 17:15
Åh, det händer faktiskt emellanåt... :D

Vill du se vad jag lärde mig på j*doträningen igår? :naughty:

Yes
2010-01-16, 17:31
Det är ju som att fråga en straight tjej om hon endast skulle kunna vara vän med King Grub, Chuck Norris, Krampus tex..

Det är ju fysiskt omöjligt att det endast håller sig på vänskaplig nivå utan att de djuriska lustarna kommer fram.

Tänk dig när de skulle "skojbrottas" tex
Du har rätt Kwon, det är nog tyvär omöjligt. :(

Exhale_
2010-01-17, 22:28
http://egon.frid.riksdagsvanstern.org/arkiv/bilder/nina368.jpg

Exhale_
2010-01-24, 02:37
I killed it :P

stevebc
2010-01-24, 03:51
Går det att som kille vara kompis med tjejer utan att vilja ha sex med dem? Jag har aldrig riktigt lyckats räkna ut hur det där funkar, vilket är synd. Tjejer är mycket roligare att hänga med än killar. Skulle vilja ha en riktigt bra tjejkompis; typ nån man kan skojbråka med, titta på film och äta glass - utan att det leder till sex - och någon som garvar när man fiser. Samtidigt vill man ju att hon ska vara grymt snygg så hon blir en riktigt bra pivot, och sen ska hon vara den första att high-fivea en när man fått napp.

Är detta bara pojkdrömmar eller är det perfekta förhållandet verkligen möjligt?Det är inte lätt att vara snygg som kille och ha tjejkompisar på det sättet du beskriver. Samma gäller det omvända. Hur kul är det för en riktigt het tjej att aldrig kunna ha en killkompis som hon kan göra det du skriver med utan att det växer upp någon sexuell lust? Så är det nog för många attraktiva killar/män.

mini
2010-01-24, 08:00
Spelar det någon roll om man vill ligga med sin kompis då? Om man nu inte agerar på lusten utan fattar att man bör hålla sig borta från den biten?

Anton Fräs
2010-01-24, 21:07
Spelar det någon roll om man vill ligga med sin kompis då? Om man nu inte agerar på lusten utan fattar att man bör hålla sig borta från den biten?

Jag tycker inte det. Ganska naturligt att lusten uppstår i vissa situationer men hey så länge man inte agerar på dem så borde det väl inte bli några problem.