handdator

Visa fullständig version : Tele2 Kompis Student


tsp
2010-01-12, 15:32
Tjena. Har ett vanligt comviq kompis-abonnemang för tillfället men skulle vilja byta till kompis student som är mycket billigare. Problemet är dock att jag inte är student... Finns det något sätt att byta ändå? Typ låna någon bekants mecenat/CSN-kort för jag antar att det bara krävs typ en kod för att kunna skaffa abonnemanget? Någon som vet mer?

http://www.mecenat.se/studentrabatter/telefoni-och-bredband/telefoni/tele2_mobiltelefoni

Zakath
2010-01-12, 15:39
Försäljare på stan bryr sig inte - säg bara att du inte har det med dig. Fast å andra sidan kan de dölja massa merkostnader så att man får ett sämre abbonnemang än annars.

tsp
2010-01-12, 15:52
Försäljare på stan bryr sig inte - säg bara att du inte har det med dig. Fast å andra sidan kan de dölja massa merkostnader så att man får ett sämre abbonnemang än annars.

Hm, sant. Gäller att hitta en tele2 säljare då. :D

Kanske någon här på brädan som jobbar hos tele2 på kundtjänst eller som säljare till och med? Tecknar i så fall gladeligen abonnemanget genom dig, du okände, så att du får provisionen. :)

Three pigs
2010-01-12, 15:54
Jag är inte student och fick ändå, som Zakath sa, försäljare bryr sig inte ett skit. Hon frågade om jag var student, jag sa nej, spelade ingen roll. 19kr/månad är inte så illa, spar riktigt mycket pengar mot förut då jag körde vanligt kontaktkort.

tsp
2010-01-12, 16:05
Jag är inte student och fick ändå, som Zakath sa, försäljare bryr sig inte ett skit. Hon frågade om jag var student, jag sa nej, spelade ingen roll. 19kr/månad är inte så illa, spar riktigt mycket pengar mot förut då jag körde vanligt kontaktkort.

Haha fan vad soft! Var det försäljare på stan eller?

Three pigs
2010-01-12, 16:41
Jepp. är hur nöjd som helst :)

dt06mj2
2010-01-12, 19:16
1000 ggr hellre att jag skulle låna ett mecenatkort, än att köpa något från en försäljare på stan.

dane1
2010-01-12, 19:23
Om jag har detta abonnemang, är det kostnadsfritt för andra ed tele2/comviq kompis att skicka sms till mig?

Three pigs
2010-01-12, 19:29
Om jag har detta abonnemang, är det kostnadsfritt för andra ed tele2/comviq kompis att skicka sms till mig?

Ja.

tsp
2010-01-12, 19:31
Om jag har detta abonnemang, är det kostnadsfritt för andra ed tele2/comviq kompis att skicka sms till mig?

Oavsett vad du har för tele2/comviq abonnemang/kontantkort är det gratis att skicka sms till dig om den som ska skicka har kompis.

dane1
2010-01-12, 19:38
Oavsett vad du har för tele2/comviq abonnemang/kontantkort är det gratis att skicka sms till dig om den som ska skicka har kompis.

Sweet. Blir nog till att köpa detta.