handdator

Visa fullständig version : Stark? näe, jag är ju snygg


SuperJens
2010-01-12, 11:07
Efter mycket tjat av en viss person(nämner inga namn) så har jag startat en journal. Hoppas att jag kan få lite tips och liknande så jag en vacker dag kan bli grov nog att inte komma in i flygplanstoaletten:hbang:


Information om mig och hur jag började träna

Jag heter John och praktiserar i skrivande stund på ett gym är 19 år och började träna lite smått för ca 4 år sedan men själva "byggandet kom igång för ungefär 2 år sedan efter att jag varit med om en mc olycka och läkarna sa att jag aldrig överlevt om jag inte varit såpass vältränad:D så när jag kom ut från sjukhuset på 55 episka kilon var det bara o pallra sig iväg till gymmet o lyfta!

stats

längd 177 cm kort (har jag för mig)
vikt 78 kilogram

och hur jag ligger till i styrkan har inte ens jag någon aning om!

Bänk: tränar på 75 men maxar aldrig av principskäl
Marklyft: lyckades precis lyfta upp 170 kg, men tror det kan bli mer om jag får in tekniken
knäböj: :em: runt 100-110

Mitt schema ser och har sett ut likadant ett tag nu

måndag: Rygg
tisdag: Bröst/bicpes
onsdag: vila
torsdag:axlar/triceps
fredag:Ben
lördag:vila
söndag:vila

För mer information är det bara fråga:)

Godfella
2010-01-12, 11:15
Aight, den här killen följer ni. Han är min efterblivna vän och soon to be träningspartner. Han har världens vackraste ögon och en triceps som är mäktig.

O_Wao
2010-01-12, 11:27
Aight, den här killen följer ni. Han är min efterblivna vän och soon to be träningspartner. Han har världens vackraste ögon och en triceps som är mäktig.

*cupid* Aww, look at the man love.

John: happy training med Retardagorn.

SuperJens
2010-01-12, 22:35
Första passet som skrives ned här på journalen! ett bröstpass var namnet blev ett renunion pass med en gammal träningkompis, MEN han kom till gymmet försent och sabbade min mentala fokus:hbang:

Och i vanlig stil skulle vi försöka outlifta varandra, fast denna gången var det svårt J*VLAR va stark han hade blivit men vissa övningar hade jag fortfarande övertaget i!

Men nu till siffrorna
Bröst
Hantelpress
32kgx6 32kgx6 32kgx6

Incline flyes
25kgx6 25kgx6 25kgx5

Någon maskin (hette Wide chest på andra gymmet?) sittande incline bänk stuk

70kgx6 70kgx6 65x7

biceps

hanns tyvärr knappt med innan jag började jobba:em:

Hammercurls
20kgx6 20kgx6

Konc. Curl
14kgx12 14kgx12 14kgx12

Das is alles, kan vara ett av de sämre passen jag kört på länge! men det avslutades med en REJÄL portion mat:cool:

Godfella
2010-01-13, 01:25
Såja, duktig John! Nu fortsätter du såhär. Du vet vad som väntar dig i februari!

Godfella
2010-01-16, 13:05
Skärp till dig nu!