handdator

Visa fullständig version : ALRI Pro-Anabol


andreasp
2010-01-11, 12:09
Hejsan, nu är det såhär att jag har ökat i ca 2 år och ökat ifrån 69 kg till 83. Nu så står det still och jag tänkte införskaffa mig någon form av testobooster (även om 90% enbart ger en placebo-effekt). Så jag började fundera på ALRI Pro-Anabol och undrar om någon här vet om dessa tabletter kan ha någon sorts inverkan/bieffekt på t.ex. (humör, psyke, steril, impotent m.m.) Så är det någon som vet så får ni jättegärna ge mig svar, har letat men inte hittat.

om mig: 20 år, längd 184, vikt 83, tränar 4 ggr i veckan och kör igenom hela kroppen!

Hänvisade länkar men eftersom att de tydligen inte tilläts av kollozeum så har jag gjort en ny tråd fast utan några hänvisningar m.m.


tack på förhand! // Andreas

Sniggel
2010-01-11, 12:21
Ursäkta att jag lägger mig i men det ringer en liten varningsklocka i mitt huvud när du letar kosttillskott för att din träning har slutat fungera.

Det är fel väg att gå och om du har den inställningen kommer du aldrig komma speciellt långt.

Ta reda på varför din träning står still istället.

Kischen
2010-01-11, 12:21
Hejsan, nu är det såhär att jag har ökat i ca 2 år och ökat ifrån 69 kg till 83. Nu så står det still och jag tänkte införskaffa mig någon form av testobooster



Om du bara vill öka så varför inte äta mer?

Toby Asp
2010-01-11, 12:31
Standardsvaret är att nej det kommer inte ge dig något (inte heller bieffekter). Du är dessutom ung, så du borde inte ha ett testo-problem. Se över kosten och träningen i 1a hand.

Langster
2010-01-11, 12:31
Den där produkten är inte ens en testosteronbooster. Det är en ecdysteron-produkt, finns väl lite delade meningar om effektiviteten hos dessa, men de flesta är nog överens om att de inte fungerar.

Jag tror inte du kommer att få ut något alls av den. Tror inte du kommer att få några bieffekter av den heller faktiskt. Den enda skillnaden kommer att vara att du har mindre pengar i plånboken, pengar du kunde lagt på mat istället som med 100% säkerhet hade gett bättre resultat.

Du är bara 20 år, jag började styrketräna när jag var 20. Du kommer att öka jättebra i minst 10-20 år till, även om det inte går lika snabbt som det gjort hittills. Finns ingen anledning för dig att ens börja fundera på sådana konstiga produkter, speciellt med tanke på att du inte har en aning om vad det är eller hur de fungerar.

Om du nu ändå skulle vara intresserad av att leka med hormonerna i kroppen, gör dig själv en tjänst och vänta med det. I din ålder har du ändå rätt optimala nivåer för muskelbygge och att börja stoppa in en massa konstigheter nu kommer bara att fucka upp detta och i längden medföra sämre resultat om du inte vill fortsätta använda sådant för alltid.

Nu när det inte går riktigt lika lätt som det gjorde i början och du nått din första platå har du ett utmärkt tillfälle att verkligen lära känna din egen kropp. Genom att prova olika träningsupplägg och genom att äta mer eller annorlunda kommer du att se hur din kropp reagerar. Detta kommer att ge erfarenheter som du har nytta av i framtiden.
Börjar du däremot trycka i dig hormoner eller saker som påverkar din egen produktion nu, kommer du inte att lära dig något alls.

Sniggel
2010-01-11, 12:35
+1000 på Langster

hertzman
2010-01-11, 13:32
+1000 till på Langster. Läs och lär.