handdator

Visa fullständig version : CSN problem!


plexmar
2010-01-08, 20:27
Har lite problem med CSN som jag hoppas Kolo kan hjälpa mig med :)

Jag har inte sökt CSN för den kommande terminen och loggade nyss in på mina sidor på CSN´s hemsida för att göra detta.

Men när jag klickar på ''Ansök om studiemedel'' och klickar mig vidare så hittar den inte utbildningen som jag är registrerad till, utan det står att dem inte fått in några uppgifter om mig från någon högskola.

Tidigare har det alltid stått precis den kurs/kurser jag ska läsa under terminen som jag bara klickat vidare mig på.

Någon som har samma problem eller vet vad som kan vara fel?

Kanske tar det en stund innan uppgifterna kommer in, men terminen börjar ju snart :/

LoTiX
2010-01-08, 20:35
Har lite problem med CSN som jag hoppas Kolo kan hjälpa mig med :)

Jag har inte sökt CSN för den kommande terminen och loggade nyss in på mina sidor på CSN´s hemsida för att göra detta.

Men när jag klickar på ''Ansök om studiemedel'' och klickar mig vidare så hittar den inte utbildningen som jag är registrerad till, utan det står att dem inte fått in några uppgifter om mig från någon högskola.

Tidigare har det alltid stått precis den kurs/kurser jag ska läsa under terminen som jag bara klickat vidare mig på.

Någon som har samma problem eller vet vad som kan vara fel?

Kanske tar det en stund innan uppgifterna kommer in, men terminen börjar ju snart :/

Går det inte att välja själv inne på CSN? Har för mig jag fått göra det.

Remote
2010-01-08, 20:44
Tackade du ja till din plats senast den 21:a dec?

C.E.J.
2010-01-09, 02:59
Någon som har samma problem eller vet vad som kan vara fel?

Kanske tar det en stund innan uppgifterna kommer in, men terminen börjar ju snart :/

Jag har samma "problem" då min ht-kurs tenteras först den 16e, varför de inte har något resultat att ta beslut ifrån. Om du inte tenterat din ht-kurs ännu så har nog ditt problem samma orsak.

(Jag bara utgick från att du pluggade nån kurs under ht09, så kanske inte är fallet?)