handdator

Visa fullständig version : Om rubriken är fyndig nog kanske jag når mina mål


Danneskjöld
2010-01-08, 10:09
eller "32 veckor, 20 kilogram och en satans massa kilometer." :hbang:

Hej!

Det känns som det kan vara en motivationshöjande faktor att skaffa en träningsjournal här på kolozzeum. Dels för att man faktiskt kommer att kunna se sina resultat svart på vitt, och dels på grund av att panopticon-principen förhoppningsvis håller sig i skinnet och gör som man har planerat. Sen är ju feedback aldrig fel heller. :)

Nåväl, Peter heter jag. Snart 25 år gammal, bor i Göteborg och studerar psykologi. Jag har inte skrivit särskilt mycket på forumet än så länge, men jag har lurkat och insupit information till och från de senaste tre åren så helt ny är jag inte heller.

Slutade för ett tag sedan att röka och snusa, och tänkte nu följa upp med att träna regelbundet och äta hälsosammare också. Målsättningen för det kommande halvåret är att gå ner i vikt med bibehållen muskelmassa samt bättra på konditionen.

Kön: Man
Ålder: 25
Vikt: 105 kg
Längd: 185 cm

Specifikt mål:
Att den 21/8 - Väga 85 kg och springa midnattsloppet (1 mil) på 45 minuter.

Ska se till att leverera bilder så fort jag fått låna en kamera. :)

Poxeman
2010-01-08, 10:20
Tja, en bra rubrik lockar ju läsare iaf...
Bra start på journalen och bra målsättning! Alltid kul med fler journaler där man kombinerar konditions och styrketräning!
Lycka till!

Danneskjöld
2010-01-08, 10:58
Bra start på journalen och bra målsättning! Alltid kul med fler journaler där man kombinerar konditions och styrketräning!
Lycka till!

Tack! Intressant att just du var först med att kommentera också - att ta en klassiker funderar jag nämnligen på att sätta upp som långsiktigt mål. :)

Exhale_
2010-01-08, 11:00
Det här ska bli ball att följa! :thumbup: