handdator

Visa fullständig version : nu är det min tur..


Corey_curse
2003-09-15, 17:01
..att ansluta mig till skaran med blottade kolozzeumfolk :mallan:

har tagit mig rätten att mosaikera mitt ansikte på posebilderna, mest p.g.a. håret :whipped:

bild nr1: lite AF-pose över det hela, typ avslappnad

Corey_curse
2003-09-15, 17:04
bild nr2: bedömningspose, lats bakifrån.. :thefinger

Corey_curse
2003-09-15, 17:05
bild nr3: ännu en bedömningspose, dubbelbicce bakifrån.. :mallan:

Corey_curse
2003-09-15, 17:06
bild nr4: sidechest, och nejj.. ja vet inte hur man poserar.. :D :whipped:

Corey_curse
2003-09-15, 17:07
bild nr5: får ni kalla vafan ni vill :thumbup:

Jon2
2003-09-15, 17:11
Bra muskel definition. Men jag tycker ändå att det ser lite tunt ut. Kämpa på och :eating: mkt

Castro
2003-09-15, 17:19
Grymt rippad! :thumbup:
Säg inte att du alltid är sådär hård bara!

Jorgen
2003-09-15, 17:40
Ja formen var det ju inget fel på . :D Rent symetriskt ser det ju överkroppen bra ut. Men du behöver ju :eating: en hel massa. Benen ser ut som ? ? ? Mer massa generellt tycker jag. Men det är :thumbup:

//jörgen

Karl_alfred
2003-09-15, 17:45
"har tagit mig rätten att mosaikera mitt ansikte på posebilderna"


Du glömde första!

Annars ser det bra ut. Lite mer muskler så.

Corey_curse
2003-09-15, 18:08
tack för de positiva kommentarerna, bilder på ben får ni ursäkta att jag inte har, glömde!

Angående :eating: så äter jag 3middagar per dag, samt frukost och kvällsmål såklart. Har lite problem med just vikten, den vill inte öka. Så Castro, jo jag är såhär rippad året runt :cryout:

Edit: första räknar jag inte som posebild, där får ni se ansiktet ändå :kinky:

Castro
2003-09-15, 18:39
Har du nå stats att dela med dig av?

Wilson
2003-09-15, 18:47
håller med de andra... du behöver äta upp dig men du har iaf bra muskeldefinition

kharon
2003-09-15, 18:54
Ripped!

Nu är det bara att
:eating: :bpump: :sleep:
så får du lägga in bilder till sommarn då du är dubbelt större ok?

Det ser riktigt bra ut!

Ervin
2003-09-15, 19:10
skit bra! nice kullar på biceps
Men det är bara o :eating: jag har också problem med vikten men jag försöker äta så mycket som möjligt så det är bara o kämpa på!
Som Kharon sa... :eating: :bpump: :eating: :sleep:

Good Luck!

Ervin
2003-09-15, 19:12
ålder, vikt, längd o sån info tack :hbang: :booty:

Fredszky
2003-09-15, 20:26
Titta så det blir när man inte håller sig till ämnet/allan

Ervin
2003-09-15, 21:53
hehe allan är stenhård! :D

obbe
2003-09-15, 22:09
:thumbup: :thumbup: :thumbup:

muskelbyggarn
2003-09-15, 22:19
Kör hårt, volymen kommer med tiden. Tänk om man själv kunde ha den där formen året runt :D

Vänl,,,
Tobbe

Antonius
2003-09-15, 23:05
För nästan exakt 7 månader sedan var det 57 kg fördelat på 179 cm. Hur är det nu?

Enligt det du fyllt i på din profile så är du 19 år. Stämmer det?

Ser lika ripped ut iaf.... :thumbup:

Men behöver jobba lite på massan. Come on man, you can do it! :whipped:

j0nas
2003-09-16, 00:15
Oj vilken fysik... riktigt snygg kropp. Bra bygge.
Enda som släpar efter något är din triceps. Försök ge den lite mer stryk, annars är det bara lite mer massa som saknas för du ska bli riktigt grym! Om du inte kör skullcrushes kanske det vore något för triccen?

:hbang:

Corey_curse
2003-09-16, 02:09
kul med de positiva kommentarerna :thumbup:

Antonius: -"För nästan exakt 7 månader sedan var det 57 kg fördelat på 179 cm. Hur är det nu?"
numera är det 60kg fördelat på dom centimeterna, andelen fett i ökningen tror jag inte är så stor.

Jag vet att det är väldigt lite, jag skulle gärna en sen viktökning på en 10kg. Vikten har varit nere på runt 50 som värst så det är fortfarande bättre än då, dessa låga kilon kan ha satt sina spår på min aptit o magsäck, kanske Lunaspice eller KingGrub kan svara på, vet inte om det är medicinskt möjligt att det kan vara så. vad jag själv vet är att jag har väldigt svårt att gå upp i vikt, vet att många nu kommer att skriva att det är bara att äta mer, självklart! men när man nästintill går ner i vikt av två middagar per dag, då är det inte så lätt.. både psykiskt o fysiskt.

just nu försöker jag att hålla: frukost, middag, middag, middag, kvällsmat. (vill ha gainer, men inte pengar för tillfället)
vissa dagar kan det vara svårt då man tar turer ner till göteborg eller ut till kusten och dylikt men 4/7 dagar i veckan brukar jag kunna hålla det, aldrig mindre än två middagar per dag iallfall!. trycker i mig mat, sitter oftast i ungefär en halvtimme o äter. största problemet är att jag aldrig får hungerkänsla.

träning 5dagar i veckan. väldigt strikt på den här biten, totalt i sommar har jag inte missat mer än 3-4pass
(
mån:bröst
tis:rygg
ons:ben, vader
tors:axlar, triceps
fre:biceps mage
)

är nöjd med: min symmetri, min intensitet i träningen, min vilja att gå upp i vikt.

nuvarande mål är: öka, öka, öka i vikt och skaffa mer massa. känns som att det kan bli riktigt riktigt bra om jag får den massan jag vill ha. Vill ligga lika hård me 15kilo till på kroppen. mitt nuvarande midjemått mäter strax under 70cm.
jag har bråttom, men är samtidigt realistisk. vågar inte ha för stora förhoppningar, men om möjligtheten finns, då finns viljan där också!.

Hoppas ni på kolozzeum kan hjälpa mig med detta :love:

Castro
2003-09-16, 09:03
Du verkar verkligen ha den rätta attityden till träning iaf! Kämpa bara på så kan det här bli riktigt bra.

Tompi
2003-09-16, 11:34
Håller med dom andra. Bra deffinition och symetri. Bara att äta och lägga på dig mer, om det är det du vill alltså:thumbup:

King Grub
2003-09-16, 11:49
dessa låga kilon kan ha satt sina spår på min aptit o magsäck, kanske Lunaspice eller KingGrub kan svara på

Säkert på aptiten, särskilt psykiskt, men knappast på magsäcken. Den är våldsamt töjbar och anpassar sig mycket snabbt till den mängd föda man pular i den, både när man drar ner på och när man ökar matintaget.

Antonius
2003-09-16, 12:24
Hmm... jag tycker mig se tecken på överträning.

Finns flera artiklar, flesta i Best of Kolozzeum, som handlar om att man i början helst inte ska köra mer än 3 dagar i veckan och basövningar. Och om jag har rätt så har du bara tränat i ca 2 år, en månad hit och dit?

Kanske ska tänka efter lite på schemat, det skulle vara mitt tips, du verkar äta rätt iaf, hungerkänsla känner du inte för att du äter då den skulle dykt upp, vilket jag tror är bra. Testa att skippa ett av dina vanliga mål så ska du se att det känns i magen, så är det för mig.

Deceptor
2003-09-21, 01:58
Ripped to the bone! :)

Iaf det enda rätta om du säger att du inte går upp i vikt är att räkna kalorier. Hur många kalorier får du i dig om dagen?

Finns massor av fina program och tabeller man kan fylla i osv.
Spelar ju ingen roll hur många middagar man äter om kalorierna ändå inte överstiger förbrukningen så att säga :D Sen när du vet hur mycket kalorier du får i dig så är det ju bara att öka dessa tills du får en normal viktuppgång.

Keep on rocking :eating: :bpump:

Hades
2003-09-25, 13:04
som de andra sa..ser bra ut.. bara att äta och träna vidare

Corey_curse
2003-09-25, 13:53
tack så mycke gubbs för alla positiva kommentarer!.. :cheers: :thumbup:
jag äter på som en tok för tillfället.. :eating:

Antonius: japp, 2 år nu!.. nytt pb i knäböjj igår! =)

Deceptor: jag vill inte hålla på o räkna kalorier, vill fortfarande ha det på en nivå som gör att jag inte känner mig tvingad eller stressad. Vet faktiskt inte va ja ligger på, testade o räkna ett par gånger, men det blev nog väldigt fel

Karl_alfred
2003-09-25, 14:44
ser bra ut grabben. Imponerande med en midja under 70 cm.

dude
2003-09-25, 15:04
ja mer rippad kan man ju inte bli. mera massa på detta kommer det bli bra bara att :eating: :eating: :bpump: