handdator

Visa fullständig version : Kyltekniker/montör


Lasse Kongo
2010-01-04, 12:03
Någon som jobbar som det och som kan kommentera lite hur det jobbet är, jag är tämligen söker på att jag ska skola
om mig till det inom en snart framtid.

Tack på förhand

Baboom
2010-01-04, 12:10
Fel del av forumet. Bättre att fråga i repan.

Här är i alla fall en bild på en kyltekniker

http://www.vvskylcenter.ax/files/Lennart3.jpg

Ungrim
2010-01-04, 12:11
:laugh:

*Tråd Låst*

Guybrush
2010-01-04, 12:22
Hahahaha!!!!!

MangeByggarn
2010-01-04, 12:35
Någon som jobbar som det och som kan kommentera lite hur det jobbet är, jag är tämligen söker på att jag ska skola
om mig till det inom en snart framtid.

Tack på förhand

Nyvaken? :smash:

Lasse Kongo
2010-01-04, 16:42
Nyvaken? :smash:

Haha jag fattar inget : /

Raggis
2010-01-04, 16:46
Du placerade ursprungligen tråden i "Medlemsbilder", därav den fina bilden på kylteknikern.

Lasse Kongo
2010-01-04, 17:00
Du placerade ursprungligen tråden i "Medlemsbilder", därav den fina bilden på kylteknikern.

Hahaha ja då fattar jag, lol jag var nog lite nyvaken.

Baboom har inte bara en schysst fysik utan även humor höhö

Upptaget
2010-01-04, 17:10
Jag avslutade precis min utbildning i katrineholm till kyltekniker för ca 1 mån sedan, jobbar nu också som detta, själv så trivs jag skitbra med jobbet, varierande arbete, självständigt, problemlösning.. Just jag som är på ett lite mindre företag håller mest på med alla typer av värmepumpar, bil ac och mindre butikskyla..

Måste också erkänna att jag är lite sådär smålat av mig ibland och att jobba som kyltekniker är inte alls enligt mig lika tungt som snickare eller elektriker, mindre slit och mindre tid som nu att slippa stå ute i kylan..

Så jag säger bara kör på, oerhört stor chans att få jobb efter utbildningen också då det finns väldigt få kyltekniker i Sverige..