handdator

Visa fullständig version : SL i malmö


skablistörst
2010-01-02, 22:53
Jag och min polare börjar fundera starkt på att börja med styrkelyftning vi har gymmat ganska mycket genom tiderna men vi har ju kanske inte de bästa generna! vi är i 20 års åldern och är jävligt smala men ökar ständigt i styrka. så om ni tror att det skulle kunna funka att gå med i någon SL klubb eller liknande så kan ni gärna ge tips om ställen i Malmö!

Kauppi
2010-01-02, 23:02
Jag och min polare börjar fundera starkt på att börja med styrkelyftning vi har gymmat ganska mycket genom tiderna men vi har ju kanske inte de bästa generna! vi är i 20 års åldern och är jävligt smala men ökar ständigt i styrka. så om ni tror att det skulle kunna funka att gå med i någon SL klubb eller liknande så kan ni gärna ge tips om ställen i Malmö!

om ni ständigt ökar i styrka så behöver ni väl inte en SL klubb?

och skriv mer om er själva. kost, schema, reps o set antal osv osv.

eleni
2010-01-02, 23:04
Malmö Atletklubb

http://www.malmoak.com/

skablistörst
2010-01-02, 23:08
Kanske missförstånd? det vi menar är att vi vill börja på mer seriös nivå med knäböj bänkpress osv och börja med stöt och ryck. kan skriva upp vårat schema snart!

Kauppi
2010-01-02, 23:09
Kanske missförstånd? det vi menar är att vi vill börja på mer seriös nivå med knäböj bänkpress osv och börja med stöt och ryck. kan skriva upp vårat schema snart!

ah men dåså, om det är de ni är intresserade av =)
gogo SL klubb :)

mini
2010-01-02, 23:09
om ni ständigt ökar i styrka så behöver ni väl inte en SL klubb?

och skriv mer om er själva. kost, schema, reps o set antal osv osv.

Man kanske gillar SL?

Malmö AK är en seriös klubb som har en del duktiga tävlande. Vet inte hur deras verksamhet ser ut med gemensamma träningar osv. De är dock snabba på att svara på mail.

eleni
2010-01-02, 23:14
Annars är ni välkomna till oss på Lunds TK om ni orkar ta er heeeela vägen till Lund :)

Honken
2010-01-03, 15:46
Malmö AK är en seriös klubb som har en del duktiga tävlande. Vet inte hur deras verksamhet ser ut med gemensamma träningar osv. De är dock snabba på att svara på mail.

Gemensamma träningar för både styrkelyftare och tyngdlyftare är mån, ons, fre från (ca) 4-7.

EkarN
2010-01-03, 17:40
Sök er till Malmö Atletklubb ögonaböj alltså:)

drakfelt
2010-01-04, 01:19
nu blev jag plötsligt sugen på lite styrkelyftsatmosfär, kan man betala engångsavgift för gemensamma träningar också eller det gäller bara på allmän gymträning?

MangeByggarn
2010-01-04, 12:55
Gemensamma träningar för både styrkelyftare och tyngdlyftare är mån, ons, fre från (ca) 4-7.

Hur många fitness-gubbar har ni på MAK?

Nitrometan
2010-01-04, 13:27
Hur många fitness-gubbar har ni på MAK?

De som tävlar i fitness tränar nog på Athletic.