handdator

Visa fullständig version : Gym i tullinge??


Tommy87
2010-01-01, 19:50
Tja, relativt nyinflyttad i tullinge men har bott många år i Tumba så ja känner till dom flesta gymmen i tumba, flemingsberg och huddinge. Men vill ha ett närmare gym, vet vart tullinge gym ligger men är mer inne på om det är någon som känner till nått hardcore/källargym med mer fria vikter här i tullinge??
tacksam för svar!

MarcusB
2010-01-01, 19:58
Det finns ett gym vid Tullinge Gymnasium uppe i Alfred Nobels Allé.

Tommy87
2010-01-04, 01:19
Ja jag vet det.. det är Tullinge gym!

Ristretto
2010-01-04, 11:48
Tja, relativt nyinflyttad i tullinge men har bott många år i Tumba så ja känner till dom flesta gymmen i tumba, flemingsberg och huddinge. Men vill ha ett närmare gym, vet vart tullinge gym ligger men är mer inne på om det är någon som känner till nått hardcore/källargym med mer fria vikter här i tullinge??
tacksam för svar!

Vilket gym rekommenderar du i Huddinge, Flemingsberg eller Tumba?

Windstalker
2010-01-04, 16:10
Själv bor jag i Tullinge men tränar på Tumba Träningscenter. Tycker det är hur schysst som helst, däremot kan det vara lite långt att åka ibland, det gäller att ha bilen tillgänglig.
Har dock planer på att byta till gymmet vid Tullinge Gymnasium då jag gick på det gymnasiumet och testade gymmet ett par gånger, och det verkar helt okej. Annars håller dom ju på att bygga ett gym uppe på Brantbrink som ska vara helt okej, vet däremot inte om det enbart är för fotbollen/hockeyn/tennisen, men det kan vara värt att kolla upp!

Mvh
Wind

NikoLei
2010-01-04, 17:39
Vart körde du tumba, bland styrkelyftarna i storvreten? Vad är det för fel på Tullinge gym, finns väl allt du behöver i redskapsväg där?

Tommy87
2010-01-10, 22:26
det är väl inget större fel men jag sökte just efter ett källargym elr liknande nån förening etc.. ja exakt körde uppe i storvreten på tumba kraftklubb där trivdes ja bra, tidigare bott i södertälje och då körde ja på södertälje atlet klubb som ligger vid östertälje. Grymt sköna gym! rekomenderas varmt

Tommy87
2010-01-10, 22:32
det beror väl på vart du bor, hur nära man vill ha. Men ja rekomenderar Tumba kraft klubb tror priset ligger på runt 1000 spänn/år för vuxen o 500/år studerande pensionär.. Lite jobbigt med öppet tiderna tror det är öppet 17-21.. Sen finns ju fitness center ovanför stationen.. det är rätt nytt o fräscht prövade på 3 månader maskiner fria vikter solarium osv