handdator

Visa fullständig version : X-Acts Gym spontana nyårstäfvling!


Arne Persson
2009-12-31, 18:00
Fick ett litet infall, eftersom Jesper, André och Robin tränade samtidigt idag och tävlat alla har tävlat under 2009, att vi skulle köra en liten plojträning...:)

Självklart så protesterades det en del men dom insåg snart att dom hade inget val.... He he!

Dom pumpade självfallet inte innan. :)

Nåväl här är resultatet. En enhällig domarkår, som jag själv inte ingick i, enades om att Jesper (mitten) vann med knapp marginal...:) och André (till vänster) och Robin (höger) kom på delad andra plats...

Arne Persson
2009-12-31, 18:14
Grattis förresten till alla tre!:)

Avesta
2009-12-31, 18:19
Giganternas kamp! Alla har någon muskelgrupp som sticker ut mer än de andras.

Th0rn
2010-01-02, 14:30
Vilka jävla lår Jesper har! både fram och bak... nästan lika stor droppe som jag *rolleyes*

Arne Persson
2010-01-02, 14:36
Vilka jävla lår Jesper har! både fram och bak... nästan lika stor droppe som jag *rolleyes*

Tunga djupa böj har gjort grovjobbet, samt att han har vettet att hålla sig i god form året om...

lanzal
2010-01-02, 17:58
Tunga djupa böj har gjort grovjobbet, samt att han har vettet att hålla sig i god form året om...

Intressant!

Du menar att istället för att grisbulka, så ligger man bara ca 1-200 kalorier + per dag istället? *popcorn*

Varför tycker du om det sättet istället?

Bear Grylls
2010-01-02, 18:04
Intressant!

Du menar att istället för att grisbulka, så ligger man bara ca 1-200 kalorier + per dag istället? *popcorn*

Varför tycker du om det sättet istället?

Inge kul att vara tjock ju :(

emi23j
2010-01-02, 18:20
Inge kul att vara tjock ju :(

Och inge kul att deffa. Man blir så jävla grinig.

ceejay
2010-01-02, 18:35
deffar brukar vara ofrivilliga för mig;) Man råkar käka lite mindre bara hehe

bra former;)

Degpekka
2010-01-02, 18:37
Grova grabbar! Vad har dem tävlat i för klasser? :)

Är det samma Jesper(han hette väl så?) som vann body open för några år sen?

Arne Persson
2010-01-02, 20:19
Grova grabbar! Vad har dem tävlat i för klasser? :)

Är det samma Jesper(han hette väl så?) som vann body open för några år sen?

Japp, det är samma Jesper.

André tävlade på Grand Prix i Varberg i våras. Jesper har tävlat i 4 st tävlingar. Alströmmer, Graneheims tävling i Sundsvall, Decembercupen samt Luciapokalen. Robin har tävlat på SM för Juniorer och DC.

Arne Persson
2010-01-02, 20:21
Och inge kul att deffa. Man blir så jävla grinig.

Jo, speciellt om man har gått på LCHF-dieter....

Arne Persson
2010-01-02, 20:22
Intressant!

Du menar att istället för att grisbulka, så ligger man bara ca 1-200 kalorier + per dag istället? *popcorn*

Varför tycker du om det sättet istället?

Skall man tävla så är det smartare att hålla sig i hyfsad form... Ganska logiskt tycker jag...

Baboom
2010-01-02, 20:46
Riktigt bra form på Jesper! När ska han upp nästa gång?

Varför ska vi byggare alltid ha strumåor på oss när vi poserar hahaha

Arne Persson
2010-01-02, 20:51
Riktigt bra form på Jesper! När ska han upp nästa gång?

Varför ska vi byggare alltid ha strumåor på oss när vi poserar hahaha

Som det är planerat nu så är det troligen SM (CBB) som gäller. Jesper skall lägga ner all energi på att träna bort sina ev. svagheter.

Degpekka
2010-01-02, 22:59
Japp, det är samma Jesper.

André tävlade på Grand Prix i Varberg i våras. Jesper har tävlat i 4 st tävlingar. Alströmmer, Graneheims tävling i Sundsvall, Decembercupen samt Luciapokalen. Robin har tävlat på SM för Juniorer och DC.
Gryymt! Ser ut att gå riktigt bra för dem! Jesper har växt rejält sen jag såg honom sist, coolt! *flex*

skaparn
2010-01-02, 23:09
Grymma ben på Jesper.

Det är ju en sak att vara nästintill i tävlingsform i början av januari, men att vara tävlingsbrun kräver sin atlet. Respekt!

Arne Persson
2010-01-02, 23:09
Gryymt! Ser ut att gå riktigt bra för dem! Jesper har växt rejält sen jag såg honom sist, coolt! *flex*

Han har tränat mkt hårt, speciellt på sina svagheter och sätter symmetrin framför massan.