handdator

Visa fullständig version : Rage x2


Mangas
2009-12-30, 13:01
Hej!
Min pojkvän har precis fått sitt rage x2. Både jag och han är lite oroliga över om det går att köra bil efter man har tagit det, hur ligger det till?

Tack på förhand!

Hank
2009-12-30, 13:02
Självklart kan man köra bil efter man tagit det.

Mangas
2009-12-30, 13:05
Självklart kan man köra bil efter man tagit det.
Men är det inte så att man blir väldigt "vaken"? Alltså det sticker ju i hela kroppen så då kanske man kör lite dumt?
Nu kanske jag bara är en jobbigt överbeskyddande flickvän, men :P

Baboom
2009-12-30, 13:07
Men är det inte så att man blir väldigt "vaken"? Alltså det sticker ju i hela kroppen så då kanske man kör lite dumt?
Nu kanske jag bara är en jobbigt överbeskyddande flickvän, men :P

Jag tror du kan slappna av :)
Det enda är att han kanske blir lite extra vaksam i trafiken mot vad han brukar.

Edit. och får lite extra pump i kopplingsfoten

Mr.Sjöborg
2009-12-30, 13:18
Edit. och får lite extra pump i kopplingsfoten

du får inte glömma växlingshanden också;)

att man blir mer vaken borde väll bara vara positivt?

Alone_in_the_dark
2009-12-30, 13:19
Jag tror du kan slappna av :)
Det enda är att han kanske blir lite extra vaksam i trafiken mot vad han brukar.

Edit. och får lite extra pump i kopplingsfoten

Måste vara fel på mig, jag får det i gasfoten:D Kan vara überjävlig med stickningarna o köra bil, fick det första gångerna när jag använde Rage. Men som sagt det på verkar inte bilkörningen

Mangas
2009-12-30, 13:21
Haha!
Tack för svaren, då behöver jag inte oroa mig :)

emi23j
2009-12-31, 22:05
Har rage möjligen beta-alanin i sig? Man får ju fina stickningar av beta i af. Dock ingenting som är farligt med det.

Fairing
2010-01-01, 12:35
Har rage möjligen beta-alanin i sig? Man får ju fina stickningar av beta i af. Dock ingenting som är farligt med det.

Fairing var det företag som började med beta alanin & kreatin (1995) och vi har det i både KCG R2 , Raw och Rage (alla varianter)

944RS
2010-01-01, 13:13
Hej!
Min pojkvän har precis fått sitt rage x2. Både jag och han är lite oroliga över om det går att köra bil efter man har tagit det, hur ligger det till?

Tack på förhand!

Ta och ge honom en portion före ni kryper ner under täcket tillsammans! Kanske ger det lite extra fart även där...

Men påverkar bilkörningen negativt bör det verkligen inte göra.