handdator

Visa fullständig version : Löddeköpinge Grip Challenge XVIII (18)


Mart|n
2009-12-28, 11:48
Löddeköpinge Grip Challenge XVIII (18)
March 13/2010, 12:00


General information:

Scoring system is yet to be decided.
Starting fee is 150 SEK.


Only approved chalk may be used by the competitors


No strapping of wrists, hands or arms is allowed (unless approved beforehand in light of injuries)


Lifting belts and knee supports are permitted


The rising bar principle will be used with 4 attempts. Starting weights will be submitted by the competitors and the lowest starting weight will be used first. After this the second lowest weight will be used. If you fail at a weight you can not go down in weight for your next attempt. You can only request the same weight or a higher weight for your next attempt.


Both hands will be tested on the Hand Grippers, One Handed Vertical Bar Lift and the One Handed Deadlift.





Event One

Hand Grippers

The free hand may be used to set the gripper in the gripping hand. The set can be no narrower than the handles being parallel to one another. The set must be clearly visible to the judges before the close is to proceed. Note that setting the gripper right at the limit may mean a longer pause is necessary for the judges to make this decision.


Once the gripper has been set with the spring facing up, the gripper is to be closed shut until the handles are clearly touching. No contact can be made with the gripping hand or the gripping arm from the elbow down with the free hand once the close has begun.


The entire close must be clearly visible to the referee. The close finishes on the referees signal.






Event Two

Two Handed Pinch Lift

The pinch apparatus must be positioned between the lifter's feet. The lifter must grip the top of the lifting plates with both hands in a pinch grip.


The pinch apparatus must be raised to a point where the centre bar hits a predetermined marker 16.5 inches in height. The shoulders do not have to be pulled erect, nor the body or legs straight. The lift ends once the centre bar has made contact with the predetermined marker. Upon completion the lifter will then return the apparatus to the ground. Contact must be maintained between the lifter's hands and the apparatus until it is resting on the floor.


NOTE: The width of the pinch apparatus is adjustable to suit different sized hands. Before the event starts, you will be given the opportunity to try it and find your best width. The apparatus will be set to the width that the majority choose who will go first and complete their lifts. It will then be altered to the next most popular width and those lifters will compete, and so on.






Event Three

One Handed Vertical Bar Lift (50mm diameter)

The vertical bar must be positioned between the lifter's feet. The bar is to be gripped near the top with one hand (the distance between the top of the hand and the top of the bar after setting can be no more than 5cm) and is not to touch the wrist, forearm or leg and the lifting hand can not be locked against the thigh or any part of the body. The lifting forearm though is allowed contact with the thigh during the lift. Hook gripping is not permitted. The free hand may be used to brace against the legs and/or body during the lift.


The bar must be raised clear of the floor by at least 5 cm's. Upon completion the lifter will then return the bar to the ground under control.






Event Four

One Handed Deadlift

The bar may be raised either in front of the lifter or the lifter may straddle the bar. The lifter will use one hand to grip the bar in the centre. Hook gripping is not permitted. The free hand may be used to brace against the legs and/or body during the lift.


The bar must be raised to a point where both ends of the bar must remain knee high and the legs straightened. The shoulders do not have to be pulled erect, nor the body straight as long as the legs are straight and the bar motionless with both ends above the knee joint. The lift ends with the referee's signal. Upon completion the lifter will then return the bar to the ground. Contact must be maintained between the lifter's hands and the bar until it is resting on the floor.





Event Five
Bending
Reverse or double underhand bending (Edited rules from David Horne's website)

1. For bending you must attain atleast a 45 degree angle of bend for bars/bolts.


2. The bend must be completed within 30 seconds. The bender may notify the witness that he's ready to start the bend, after which the witness will give the bender a signal to start the bend. The clock will start when the witness gives the signal to start the bend.


3. No part of competitor's hands or forearms may touch the body. Upper arm down to elbow is allowed contact with chest/stomach.


4. Competitor may not lean against any stationary object. The feet on the ground are the only permissible contact.


5. The object being bent may not dip below waist level at any time during the bend. Reference to "during the bend" indicates the time when you are applying force to the object, obviously while wrapping, resting or positioning for the bend your hands sometimes are below the waist.


6. Hand padding will be supplied by the organiser (leather/suede).
These will be inspected by referee for compliance. *Material is to protect the hands of the competitor, not to assist by adding leverage. Nail must be wrapped immediately prior to competitor's attempt in plain view of referee in charge. Allotted time period begins on referee's start signal. Nail must be in referee's plain sight at all times. Wrapping, including rubber bands, will be provided by the organizer. Two different lengths of 4'' wide suede will be used, measuring about 1'' and 1 1/2'' in thickness wrapped onto an 8mm bar.


7. Gloves are specifically disallowed, as it is easy to conceal rigid material within the glove, create a fulcrum within the glove, and/or bunch up glove material to the point of being leverage assistance to the bend.


8. Wrapping or taping of any part of elbows, wrist, forearm, and hands is disallowed. Wrist and tendon strength is key to successful bending and any external aid that assists in tightening of tendons/joints or increases pressure in arms (such as elastic wraps or stabilizers) should be viewed as cheating. Tape or bandage may be applied to surface of fingers and/or palm only in the event of injury to skin and should be kept to a minimum as per judge's discretion.


9. Application of adhesives or sticky substances to hands, nail, or hand pads is cause for immediate disqualification. These substances will prevent hand padding from slipping or rotating and will remove a necessary element of the grip from the bending process. Chalk is accepted.


Contact info
Arne Persson: arne_w_persson@hotmail.com
Martin Arildsson: martin.arildsson@gmail.com


Om ni är intresserade av att tävla eller vara publik så är ni varmt välkomna att höra av er till oss.

Nitrometan
2009-12-28, 13:01
50 mm v-bar? Låter tufft.

Skulle kanske vara skoj att göra bort sig där... :)

Mart|n
2009-12-28, 14:14
50 mm v-bar? Låter tufft.

Skulle kanske vara skoj att göra bort sig där... :)

50 mm kommer vara ganska jäkligt. Jag har själv aldrig testat det. Om jag inte var bra på vanlig (25 mm) vbar, så kommer jag inte vara det på 50 mm heller! :D

Du är varmt välkommen!

Pjotor
2009-12-28, 14:16
Varför skriver ni inbjudan på engelska?

Mart|n
2009-12-28, 14:19
Varför skriver ni inbjudan på engelska?

Det är för att LGC är öppen för folk från andra länder!

Halldin
2009-12-28, 14:20
Varför skriver ni inbjudan på engelska?
Av den uppenbara anledningen, att icke-svensktalande ska kunna läsa inbjudan. :)

Man har väl haft deltagare från England etc. i några år?

Bra initiativ i alla fall :thumbup:

Krampus
2009-12-28, 14:21
Jag kommer och kollar om jag inte måste jobba. Tycker att du ska vara med Nitromentan.

CrakeN
2009-12-28, 14:33
jag dyker förmodligen upp. Måste man börja köra bending igen då...

Pjotor
2009-12-28, 15:49
Det är för att LGC är öppen för folk från andra länder!

Men inte för svennar?

Mart|n
2009-12-28, 15:58
Men inte för svennar?

Har du alltid otur när du tänker?



LGC är öppen för alla.

Iron claw
2009-12-29, 22:03
Finns det några "krav" på hur stark man måste vara för att delta?

hugok
2009-12-30, 01:11
Är detta varje år och ungefär samma datum? Tänkte så att man kan träna inför nästa år. Har dom olika klassindelningar också?

Raggis
2009-12-30, 02:34
Men inte för svennar?

Rofl.

Mart|n
2009-12-30, 07:24
Finns det några "krav" på hur stark man måste vara för att delta?

Egentligen inte, men man bör kunna stänga en gripper motsvarande CoC #2 med bägge händerna. Samt kunna bocka en 7" 8 mm HRS. Det är ungefär samma hårdhet som Ironminds Blue nail.

Är detta varje år och ungefär samma datum? Tänkte så att man kan träna inför nästa år. Har dom olika klassindelningar också?

Innan hade vi det några gånger per år, men både jag och Arne har haft en hel del att göra de senaste åren, så LGC 18 är den första tävlingen sedan juli 2007!

CrakeN
2009-12-30, 11:31
Egentligen inte, men man bör kunna stänga en gripper motsvarande CoC #2 med bägge händerna. Samt kunna bocka en 7" 8 mm HRS. Det är ungefär samma hårdhet som Ironminds Blue nail.



Innan hade vi det några gånger per år, men både jag och Arne har haft en hel del att göra de senaste åren, så LGC 18 är den första tävlingen sedan juli 2007!




Det är nog lite missvisande... Den ligger betydande över en Blue nail.

hugok
2009-12-30, 12:55
Vad kan man översätta blue nail till i vanliga spikar?

wargen
2009-12-30, 13:24
Det är nog lite missvisande... Den ligger betydande över en Blue nail.


Håller med CrakeN. Blue nail är klart lättare!

Mart|n
2009-12-30, 14:24
Håller med CrakeN. Blue nail är klart lättare!

Okej, my bad!

wargen, sugen på att vara med? :)

wargen
2010-01-05, 17:13
Okej, my bad!

wargen, sugen på att vara med? :)

Jo - det vore skoj, men jag bor i Täby så det är lite långt. Om jag lyckas tajma in det så hör jag av mig.

Mart|n
2010-01-05, 18:39
Jo - det vore skoj, men jag bor i Täby så det är lite långt. Om jag lyckas tajma in det så hör jag av mig.

Det är bland annat minst en som kommer från Uppsala.

Så det räknas inte! :D

wargen
2010-01-18, 21:36
Får man stå sumo i enhands-marken?
Hur går stålböjandet till. Ska man böja så många som möjligt på en viss tid?

Mart|n
2010-01-18, 22:07
Får man stå sumo i enhands-marken?
Hur går stålböjandet till. Ska man böja så många som möjligt på en viss tid?

Mnjae, jag är lite osäker på hur pass brett man får stå. Jag ska kolla upp det mer noggrant.

Angående bending så får man böja stål med dubbel underhandsgrepp, eller reverse. Kolla här:

3mVRwwThtVM
Dubbel underhand.

_LZiuBG4ynA
Reverse

Man har 4 försök på sig. Ett försök per "stålbit". Antingen använder man DU, eller reverse under respektive försök. Och man har totalt 30 sekunder på sig från det att man börjar sitt försök till att ha bockat stålet minst 45 grader.

Hoppas det förtydligade reglerna litegrann! :)

wargen
2010-01-19, 09:13
Vilka är de 4 olika spikarna? Jag hörde bara om 7'' 8mm.
Killen på video 2 böjer bara 90 grader.
Jag brukar börja med reversed grip för att sen byta till överhandsgrepp när jag böjt ca 90grader, men det får man alltså inte göra här?

Arne Persson
2010-01-19, 09:37
Vilka är de 4 olika spikarna? Jag hörde bara om 7'' 8mm.
Killen på video 2 böjer bara 90 grader.
Jag brukar börja med reversed grip för att sen byta till överhandsgrepp när jag böjt ca 90grader, men det får man alltså inte göra här?

Nej, överhandsgrepp är inte tillåtet pga av att vissa utnyttjar rena fusktekniker här sk "folding".

Nelson81
2010-01-19, 10:36
tror jense kommer ta hem vinsten

wargen
2010-01-19, 15:51
Vad är folding? Vilka är de övriga "spikarna"?

Mart|n
2010-01-19, 21:26
Vilka är de 4 olika spikarna? Jag hörde bara om 7'' 8mm.
Killen på video 2 böjer bara 90 grader.
Jag brukar börja med reversed grip för att sen byta till överhandsgrepp när jag böjt ca 90grader, men det får man alltså inte göra här?

Tidigare har vi använt 8mm HRS från 7" ner till ca 4" med 1/4" hopp. Min förhoppning är att vi kan komplettera med hårdare stål i denna tävlingen, jag kommer med mer info så fort jag har det utrett.

Vad är folding? Vilka är de övriga "spikarna"?

Folding är en avart av dubbel överhand, där man mer eller mindre använder hela överkroppen till att pressa ihop stålet samtidigt som man försöker bocka det.

wargen
2010-01-20, 11:01
Attans - precis när jag bestämt mig för att komma fick jag kallelse till ett årsmöte samma dag som jag måste gå på *grr*

Hoppas det blir av nästa år igen - då kommer jag!

Mart|n
2010-02-05, 11:14
En liten uppdatering!

Grippers som kommer användas är följande:

2.05
2.38
2.69
2.81
3.0
3.14
3.25
3.54
3.65
3.81
3.89

50 mm vbarsen kommer snart vara klara. Det enda som återstår är att bottenplattan och röret svetsas ihop.

Ibrahim
2010-02-05, 14:05
Är du säker på att det ska vara 45 grader?

Mart|n
2010-02-05, 14:19
Är du säker på att det ska vara 45 grader?

Syftar du på bendingen?

Ibrahim
2010-02-05, 15:04
Syftar du på bendingen?

Ja

Mart|n
2010-02-05, 15:36
Ja

Oki!

Bifogar reglerna för den grenen (i vår tävling) nedan:

Event Five
Bending
Reverse or double underhand bending (Edited rules from David Horne's website)

1. For bending you must attain atleast a 45 degree angle of bend for bars/bolts.


2. The bend must be completed within 30 seconds. The bender may notify the witness that he's ready to start the bend, after which the witness will give the bender a signal to start the bend. The clock will start when the witness gives the signal to start the bend.


3. No part of competitor's hands or forearms may touch the body. Upper arm down to elbow is allowed contact with chest/stomach.


4. Competitor may not lean against any stationary object. The feet on the ground are the only permissible contact.


5. The object being bent may not dip below waist level at any time during the bend. Reference to "during the bend" indicates the time when you are applying force to the object, obviously while wrapping, resting or positioning for the bend your hands sometimes are below the waist.


6. Hand padding will be supplied by the organiser (leather/suede).
These will be inspected by referee for compliance. *Material is to protect the hands of the competitor, not to assist by adding leverage. Nail must be wrapped immediately prior to competitor's attempt in plain view of referee in charge. Allotted time period begins on referee's start signal. Nail must be in referee's plain sight at all times. Wrapping, including rubber bands, will be provided by the organizer. Two different lengths of 4'' wide suede will be used, measuring about 1'' and 1 1/2'' in thickness wrapped onto an 8mm bar.


7. Gloves are specifically disallowed, as it is easy to conceal rigid material within the glove, create a fulcrum within the glove, and/or bunch up glove material to the point of being leverage assistance to the bend.


8. Wrapping or taping of any part of elbows, wrist, forearm, and hands is disallowed. Wrist and tendon strength is key to successful bending and any external aid that assists in tightening of tendons/joints or increases pressure in arms (such as elastic wraps or stabilizers) should be viewed as cheating. Tape or bandage may be applied to surface of fingers and/or palm only in the event of injury to skin and should be kept to a minimum as per judge's discretion.


9. Application of adhesives or sticky substances to hands, nail, or hand pads is cause for immediate disqualification. These substances will prevent hand padding from slipping or rotating and will remove a necessary element of the grip from the bending process. Chalk is accepted.

Reglerna för dom andra grenarna hittar du i första inlägget, i denna tråd.

Mart|n
2010-02-11, 22:40
Uppdatering!

LGC 50mm vbar är äntligen klara. Nu får jag hoppas att vi slipper att det rinner blod från händerna! :)

Jag ska ta reda på vad materialet kostade innan jag kan ge ut ett pris på dom, men det bör inte bli mer än någon hundring.

Jag har funderat lite mer på koefficient-system o.s.v. Det kommer troligtvis bli såhär: I t.ex. 2HP så har vi person A och person B.

A lyfter 104, och B lyfter 97,4.

Det bästa lyftet motsvarar 100 poäng. 104 kg = 100 poäng.

Koefficient i 2HP blir då 100/104 = 0,962.

A:s poäng är 104*0,962 = 100
B:s poäng är då 97,4*0,962 = 93,699 poäng

Klart som korvspad? :)

Krampus
2010-02-23, 14:04
Hur många anmälda så här långt?

Mart|n
2010-02-23, 17:19
Hur många anmälda så här långt?

7 stycken bekräftade änsålänge, samt några osäkra.

Nitrometan
2010-03-03, 10:13
Jag hade lite funderingar. Men det blir inget. Jag har varit sjuk - känner ännu klenare än vanligt.

Svedberg
2010-03-03, 10:35
Har missat varför ni börjat med 2" V-bar, är det för att det är mindre risk att slita sönder händerna bara? :)

Mart|n
2010-03-03, 10:51
Jag hade lite funderingar. Men det blir inget. Jag har varit sjuk - känner ännu klenare än vanligt.

Ajdå! Men det var kul att du var intresserad av att vara med, det kommer fler chanser!

Har missat varför ni börjat med 2" V-bar, är det för att det är mindre risk att slita sönder händerna bara? :)

Hehe, visst är det så! Vi är ju lite känsliga av oss! :D

Mart|n
2010-03-12, 08:02
Åtta bekräftade nu!

Bekräftade:

Martin Arildsson
Craken
Johan A
Martin (efternamn okänt)
Kalle L
Mario S
Martin J
Anders (efternamn okänt)

Osäkra:
Arne velar lite :)
Jörgen (efternamn okänt)

CrakeN
2010-03-12, 09:37
Kan bli intressant, från plats 2 och neråt :)

Mart|n
2010-03-13, 09:12
Godmorgon! Nu är det snart dags! Tävlingsstart om mindre än tre timmar!

Nitrometan
2010-03-13, 09:13
Lycka till Mart|n!!

Jorgen
2010-03-13, 09:17
Lycka till Martin.

Medusa
2010-03-13, 09:17
nu blir det hårt idag ! :D

Nitrometan
2010-03-13, 17:26
Några resultat?

Medusa
2010-03-13, 19:25
tror inte dom är färdiga än, när jag gick så skulle precis bendingen påbörjas! :D

Mart|n
2010-03-14, 07:15
Tackar! Vi blev precis klara!

Här är resultaten:

http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Aia9GUKjWC3FdGFja0tkVlV4RDNGS3dNSmtvUFVOL VE&hl=en

Mart|n
2010-03-14, 09:44
Hrmm....

Testa denna länken: http://spreadsheets.google.com/pub?key=tackKdVUxD3FKwMJkoPUN-Q&output=html

Halldin
2010-03-14, 09:54
Gratulerar till vinsten. :)

Brutala resultat.

Arf Pingvin
2010-03-14, 11:27
Har jag läst resultaten rätt om jag får det till att folk drog från 195 kg till 260 kg i enhands marklyft? :Virro

Det kan inte vara möjligt. 260 köttbullar? 260 kastruller? 260 lbs?

emme
2010-03-14, 11:31
Har jag läst resultaten rätt om jag får det till att folk drog från 195 kg till 260 kg i enhands marklyft? :Virro

Det kan inte vara möjligt. 260 köttbullar? 260 kastruller? 260 lbs?

130 vänster + 130 höger = 260

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tackKdVUxD3FKwMJkoPUN-Q&gid=4

CrakeN
2010-03-14, 12:10
Rolig tävling, förvånansvärt jämnt i vissa grenar. Fruktansvärt lång tävling :D

Arf Pingvin
2010-03-14, 12:43
130 vänster + 130 höger = 260

http://spreadsheets.google.com/pub?key=tackKdVUxD3FKwMJkoPUN-Q&gid=4

Jaha såklart :smash:

Blev lite knäsvag, kallsvettig och desorienterad där ett tag. Fortfarande respektabla vikter :)

Nitrometan
2010-03-14, 17:06
Grattis Mart|n!!

Mart|n
2010-03-14, 19:20
Tack så mycket!

Det är verkligen ett slitgöra att hålla koll på protokoll och annat samtidigt som man ska försöka prestera så bra som möjligt! Jag är fortfarande trött.

YTS
2010-03-14, 23:11
Hrmm....

Testa denna länken: http://spreadsheets.google.com/pub?key=tackKdVUxD3FKwMJkoPUN-Q&output=html


Eller denna från LGC fansajten:

http://web.telia.com/~u30032763/lgc18.html

Resultaten i rangordning i varje gren.

Jag har kollat och dubbelkollat resultaten, skulle nåt ändå inte stämma, så skriv en not i denna tråd.

YTS
2010-03-15, 01:39
Martin eller Arne, har ni nå'n samlingsbild till LGC sajten?

Please.

Svedberg
2010-03-15, 10:05
Grattis alla, skulle vara skoj att veta vem 2an är.

Mart|n
2010-03-15, 10:16
Martin eller Arne, har ni nå'n samlingsbild till LGC sajten?

Please.

Jag har en bild, eller Craken... Fast det saknas två på den bilden, de kunde inte stanna kvar.

Grattis alla, skulle vara skoj att veta vem 2an är.

Det är ju Martin Englund! :)

YTS
2010-03-15, 10:25
Jag har en bild, eller Craken... Fast det saknas två på den bilden, de kunde inte stanna kvar.


Om ni lägger ut bilden i denna tråd, så ordnar jag in den på LGC-sajten

Mart|n
2010-03-15, 17:17
Gruppbild!

Martin Jonasson och Anders saknas.

YTS
2010-03-15, 17:54
Gruppbild!

Martin Jonasson och Anders saknas.


Tackar, fixar in den snarast!

YTS
2010-03-15, 18:22
Tackar, fixar in den snarast!

Gjort, fixat:

http://web.telia.com/~u30032763/lgc18.html

Mart|n
2010-03-16, 09:57
Löddeköpinge Grip Challenge XVIII - Final Results:

Overall:

1. Martin Arildsson - 498,97p
2. Martin Englund - 456.43p
3. Kalle Lane - 446.62p
4. Johan Albrektsson - 429.83p
5. Robert Lind - 427.69p
6. Mario Sjögren - 407.86p
7. Arne Persson - 368.14p
8. Anders - 341.35p
9. Martin Jonasson - 246.04p

Grippers:

CoC #1 r.a. 1.0
RB 160 r.a. 1.6
CoC #2 r.a. 2.05
CoC #2 r.a. 2.38
PDA 359 r.a. 2.69
PDA 399 r.a. 2.81
CoC #3 r.a. 3.0
MM2 Repl. r.a. 3.14
PDA 437 r.a. 3.25
MM3 Repl. prel. r.a. 3.45
BBE r.a. 3.54
MM4 Repl. prel. r.a. 3.6
BBSE r.a. 3.65
BBSE r.a. 3.81
BBSE r.a. 3.89
CoC #4 r.a. 3.97

1. Martin Arildsson - 3.81 left and 3.81 right = 7.62
2. Martin Englund - 3.14 left and 3.54 right = 6.68
3. Robert Lind - 3.14 left and 3.25 right =6.39
4. Johan Albrektsson - 3.14 left and 3.14 right = 6.28
5. Kalle Lane - 2.81 left and 3.0 right = 5.81
6. Mario Sjögren - 2.38 left and 3.14 right = 5.52
7. Arne Persson - 2.38 left and 3.0 right = 5.38
8. Anders - 2.05 left and 2.38 right = 4.43
8. Martin Jonasson - 2.05 left and 2.38 right = 4.43

Two Hands Pinch:

1. Martin Arildsson 44mm - 111 kg
2. Kalle Lane 60mm - 95.1 kg
3. Mario Sjögren 60mm - 87.1 kg
4. Martin Englund 50mm - 87 kg
5. Johan Albrektsson 65mm - 85.2 kg
6. Robert Lind 50mm - 85 kg
7. Martin Jonasson 50mm - 72 kg
8. Arne Persson 60mm - 65.1 kg
9. Anders 50mm - 60 kg

50 mm Vbar:

1. Martin Englund - 120.1 kg left and 122.6 kg right = 242.7 kg
2. Martin Arildsson - 120.1 kg left and 120.1 kg right = 240.2 kg
3. Johan Albrektsson - 115.1 kg left and 120.1 kg right = 235.2 kg
3. Kalle Lane - 117.6 kg left and 117.6 kg right = 235.2 kg
5. Robert Lind - 115.1 kg left and 115.1 kg right = 230.2 kg
6. Mario Sjögren - 97.6 kg left and 107.6 kg right = 205.2 kg
7. Arne Persson - 97.6 kg left and 97.6 kg right = 185.2 kg
8. Anders - 87.6 kg left and 92.6 kg right = 180.2 kg
9. Martin Jonasson - 0 kg left and 102.6 kg right = 102.6 kg

One hand deadlift:

1. Martin Arildsson - 130 kg left and 130 kg right = 260 kg
2. Kalle Lane - 125 kg left and 130 kg right = 255 kg
3. Martin Englund - 115 kg left and 120 kg right = 235 kg
4. Robert Lind - 110 kg left and 105 kg right = 215 kg
4. Johan Albrektsson - 112.5 kg left and 102.5 kg right = 215 kg
4. Mario Sjögren - 105 kg left and 110 kg right = 215 kg
7. Martin Jonasson - 105 kg left and 105 kg right = 210 kg
8. Anders - 100 kg left and 95 kg right = 195 kg
8. Arne Persson - 95 kg left and 100 kg right = 195 kg

Bending (Double Underhand or Reverse allowed):


8mm HRS

7" - 83.53p
6 3/4" - 85.31p
6 1/2" - 87.16p
6 1/4" - 89.08p
6" - 91.08p
5 3/4" - 93.16p
5 1/2" - 95.34p
5 1/4" - 97.62p
5" - 100.0p
4 3/4" - 102.63p
4 1/2" - 105.41p
4 1/4" - 108.35p
4" - 111.47p


1. Martin Arildsson - 4" = 111.47p
1. Martin Englund - 4" = 111.47p
3. Johan Albrektsson - 4.85" = 101.5p
4. Kalle Lane - 5" = 100p
4. Robert Lind - 5" = 100p
4. Mario Sjögren - 5" = 100p
7. Arne Persson - 5 1/4" = 97.62p
8. Anders - 6 1/4" = 89.08p
9. Martin Jonasson - 0p

YTS
2010-03-16, 21:52
Okey, nu ligger även "The Final Results" ute på LGC Fansajten:

http://web.telia.com/~u30032763/lgc18.html

Jense
2010-04-01, 16:48
Där hade man nog placerat sig bland top3. Från slutet.



Testade 50mm vbar idag, det var roligt, mer grepp än friktionsgren tycker jag, till skillnad från 25mm vbar.


Man skulle kanske börjat träna grepp igen, jag fick helt klart blodad tand av dels vbaren och dels gripperköpet :)

Mart|n
2010-04-02, 07:36
Där hade man nog placerat sig bland top3. Från slutet.



Testade 50mm vbar idag, det var roligt, mer grepp än friktionsgren tycker jag, till skillnad från 25mm vbar.


Man skulle kanske börjat träna grepp igen, jag fick helt klart blodad tand av dels vbaren och dels gripperköpet :)

Haha! Jo jag gillar 50mm vbar bra mycket bättre än 25 millimeters versionen.

YTS
2010-08-14, 17:49
Mart|n!

Blir det nå'n mera LGC-tävlingen i år?

Börjar komma iform igen, så jag är på G för tävling.

1911
2010-08-15, 01:19
Jag funderar på att komma förbi och sätta er på plats nästa tävling!