handdator

Visa fullständig version : Snart är det dags!!


Virtual1339
2009-12-18, 09:31
Nyår är snart här, och vi alla vet vad detta innebär! Jo, alla som satt nyårslöften smala som feta sätter sin fot in på gymmet igen. Hur länge håller de på i år? 2 veckor? 3 veckor eller kanske hela månadskortet! Spekulera och diskutera.. *flex*

Kwon
2009-12-18, 09:32
Nothing new! Happens EVERY year James! :)

3 veckor -1 månad

Virtual1339
2009-12-18, 09:35
Nothing new! Happens EVERY year James! :)

3 veckor -1 månad

*kissass*:cool:

rooz
2009-12-18, 09:39
3-6 veckor. Har stats:cool:

Sleipnir
2009-12-18, 11:52
Enda tillfället på året jag medvetet tar träningsuppehåll, brukar hålla i sig en 3-4 veckor i mina trakter. :>

ceejay
2009-12-18, 11:53
Usch va jobbigt det kommer bli;)

Rickard
2009-12-18, 12:32
Jag trodde alla var hårrkårr här och tjör man hårrkårrstajl så är det ju bara fria vikter som gäller och nååbsen vill ju bara sitta och vila i maskiner för att få låååånga och tonade muskler.

BrorDuktig
2009-12-18, 12:34
Enda tillfället på året jag medvetet tar träningsuppehåll, brukar hålla i sig en 3-4 veckor i mina trakter. :>

Vad som är ännu värre är under mellandagarna, när alla Svenssons har ledigt från jobbet. I stort sätt helt omöjligt att träna då, tror jag kommer lägga in 2 veckor ledigt i år. Fast tveksamt om man pallar med att hålla sig borta från gymmet så länge.


Efter nyår kommer det bli kaos på gymmet som vanligt, gäller att välja sina träningstider med omsorg.

Kwon
2009-12-18, 12:35
Vad som är ännu värre är under mellandagarna, när alla Svenssons har ledigt från jobbet. I stort sätt helt omöjligt att träna då, tror jag kommer lägga in 2 veckor ledigt i år. Fast tveksamt om man pallar med att hålla sig borta från gymmet så länge.

Efter nyår kommer det bli kaos på gymmet som vanligt, gäller att välja sina träningstider med omsorg.

Glöm att hitta en ledig motionscykel / ledigt löpband då! :D (Allas favoritredskap under mellandagarna)

rolf
2009-12-18, 12:39
Jag ska nog också avge nyårslöfte att börja träna ordentligt tror jag, så jag känner mig ärad av tråden. :thumbup:

Loke
2009-12-18, 12:47
Haha, är det verkligen så illa? Första gången jag kommer uppleva detta utanför källargymmens värld. Tränar på friskis och svettis nu, antar att det kommer vara smockfullt framöver? Iofs är ju jag ledig student så jag kan ju träna på obekväma tider..

Virtual1339
2009-12-18, 15:10
Jag ska nog också avge nyårslöfte att börja träna ordentligt tror jag, så jag känner mig ärad av tråden. :thumbup:

*flex*:thumbup:

Bubban
2009-12-18, 15:26
Detta är den värsta perioden på hela året.. Jäkla nyårslöften, kö till allting. Grrrrr

Eddie Vedder
2009-12-18, 15:33
Haha, är det verkligen så illa? Första gången jag kommer uppleva detta utanför källargymmens värld. Tränar på friskis och svettis nu, antar att det kommer vara smockfullt framöver? Iofs är ju jag ledig student så jag kan ju träna på obekväma tider..

Vilket F&S tränar du på Loke?

För i Ekeby där jag kör har jag blivit helt chockad på sistone av hur lite folk det varit på kvällarna mot vad det brukar kunna vara. Förmiddagar är alltid bäst förstås, då är det sjukt lugnt.

Men inte ens mina senaste kvällspass har begränsats det minsta av folk. Det är nog snarare jag som begränsar andra genom att uppehålla skivstången i typ 45 minuter.:D