handdator

Visa fullständig version : Rage å kreatin?


Mineur
2009-12-14, 19:38
Hej!


Har kört på Rage och EAA nu ett tag och har tänkt att börja med kreatin efter nyår.

Men nu är det ju så att Rage innehåller lite kreatin i sig och då är min fråga om det är dåligt att köra de båda två samtidigt? Dvs Rage och någon form av annan kreatin?

Menar om det tex blir negativt, skadligt eller kanske bara onödigt med båda.


Tack på förhand!

young_george
2009-12-14, 19:43
Skadligt? Nej, sannolikt inte
Onödigt? Ja, att ta de samma dagar, förutsatt att mägnden kreatin från Rage är tillräcklig för att mätta.

Kreatin på vilodagar, RAGE på träningsdagar är antagligen det bästa upplägget.

Mineur
2009-12-14, 20:23
En följd fråga:

Vad skulle vara bäst för en 17åring som jag som tränar 4ggr i veckan och är mottaglig för kreatin?

Kreatin Citrat eller Kreatin Monohydrate? Har kikat en del och vet att det är skillnad men inte riktigt åt vilket håll och hur bra de är jämte mot varann...

King Grub
2009-12-14, 20:43
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194

Mineur
2009-12-14, 21:31
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=105194

Kollat en del nu och har i princip fått svar på mina frågor!


Men tänkte ställe en ytterliggare om ingen blir sne, en som jag inte har hittat något om.

Och det är om Rage x2 kan vara som en ersättare för ren kreatin?
Eller om man kanske ska köra både två? Tänkte eftersom Rage x2 innehåller mer kreatin än föregångaren och däribland monohydrat kreatin.

Och OM det är så att man ex bara köra Rage, X2 bör man ha en vilo tid sen ifrån det likt med ren kreatin?

Mr.Sarkastisk
2009-12-14, 21:45
Kollat en del nu och har i princip fått svar på mina frågor!


Men tänkte ställe en ytterliggare om ingen blir sne, en som jag inte har hittat något om.

Och det är om Rage x2 kan vara som en ersättare för ren kreatin?
Eller om man kanske ska köra både två? Tänkte eftersom Rage x2 innehåller mer kreatin än föregångaren och däribland monohydrat kreatin.

Och OM det är så att man ex bara köra Rage, X2 bör man ha en vilo tid sen ifrån det likt med ren kreatin?

Sök och kolla i tråden som King Grub länkade, alla dina frågor har redan frågats och besvarats ett tiotal gånger.

Mineur
2009-12-14, 21:56
Man borde kunna söka efter saker i en viss tråd, för jag har då inte hittat svar på min nuvarande fråga.

Mineur
2009-12-14, 22:00
Man borde kunna söka efter saker i en viss tråd, för jag har då inte hittat svar på min nuvarande fråga.

Uppdatering: Har i princip hittat mitt svar, tack för hjälpen!

Hann inte bara redigera ...

Mr.Sarkastisk
2009-12-14, 22:01
Man borde kunna söka efter saker i en viss tråd, för jag har då inte hittat svar på min nuvarande fråga.

Det kan man...

Mineur
2009-12-14, 22:06
Det kan man...

Upptäckte det sisådär 5min efter jag skrev det :<

Ungrim
2009-12-15, 07:12
Upptäckte det sisådär 5min efter jag skrev det :<

:thumbup:

Man lär sig något nytt hela tiden!