handdator

Visa fullständig version : Profx Banana Chocolate och Exotic?


Robin4
2009-12-08, 16:09
Är det någon som testat dom 2 smakerna? Banana är väll ny? Köpte iaf ett 10pack och den var helt OK faktiskt.

Exotic någon som smakat eller använder sig regelbundet utav den?

Frantic
2009-12-08, 16:13
Jag köpte ett påse Exotic för ett tag sedan men det gör jag inte om.

Robin4
2009-12-08, 16:15
Jag köpte ett påse Exotic för ett tag sedan men det gör jag inte om.

Riktigt äcklig alltså? Kör du några andra smaker utav Profx annars?

Jag har kört Body Science tidigare. Tänkte testa om jag gillar Fx i längden. Annars kör jag ON eller Double Pro :)

Tabbe
2009-12-08, 16:55
Modigt att köpa 10 pack av en ny smak :D
Beskriv den lite mer

Robin4
2009-12-08, 16:59
Modigt att köpa 10 pack av en ny smak :D
Beskriv den lite mer

hehe ja det kan man tycka! *kissass*
Den påminner mig om en godis faktiskt. Det har funnits för något år sen 1 bananchoklad godis (inte sett den idag) som har varit en liten "pinne" kostar 2kr st eller nått och riktigt seg att tugga. Vet ej om någon vet vilken jag menar.

Smaken iallafall jag tycker den var helt ok att dricka smakade inte kattpiss så kan tänka mig att köra ett 20pack på denna sedan om jag inte lessnar!

Frantic
2009-12-08, 17:08
Riktigt äcklig alltså? Kör du några andra smaker utav Profx annars?

Ja, jag gillade den inte alls. Hallonsmaken är enligt mig superb och bland det godaste proteinet jag smakat! Jordgubben och chokladen är goda de också. Vaniljen minns jag inte hur den smakar och den naturella har jag inte testat.

Peter Hansen
2009-12-08, 17:48
Banana split kanske? svingod

Micke-s
2009-12-08, 18:47
fx wildstrawberry är så sjukt gott,, jordgubbsglass i pulverform.

EiseltUK
2009-12-08, 19:54
Alla gillar vi olika. Jag tycker att alla smakerna är helt ok men man har ju sina favoriter. Vanlig choklad är det jag gillar mest men ser fram till när mintchoklad lanseras om någon vecka. Exotic blev jag positivt överraskad av... lät inte så gott men smakar passionsfrukt och är ganska fräsch i smaken med sin syrlighet.

Robin4
2009-12-08, 20:10
Alla gillar vi olika. Jag tycker att alla smakerna är helt ok men man har ju sina favoriter. Vanlig choklad är det jag gillar mest men ser fram till när mintchoklad lanseras om någon vecka. Exotic blev jag positivt överraskad av... lät inte så gott men smakar passionsfrukt och är ganska fräsch i smaken med sin syrlighet.

Okej, vilka smaker har ni nu? Tar ju slut titt som tätt så orkar du skriva alla smaker ni har? Så man vet om man ska invänta någon speciell när man gör nästa best!:)

MrBulk
2009-12-08, 20:23
Exotic är väldigt annorlunda som smak på prottepulver, fräsh och syrlig men inte en av mina favoriter.
Vanilj är ganska skarp och jordig i smaken.
Jordgubben är fin och framförallt Hallon-mjölk, den är riktigt god.

Koksilasten
2009-12-08, 23:08
Jag personligen tycker att exotic smakar sate, medan mocha cream och hallon är det bästa jag smakat!

Degpekka
2009-12-08, 23:57
Gillar inte heller exotic... har dock bara blandat med vatten men ingen smak som tilltalade mig.

EiseltUK
2009-12-09, 19:00
Okej, vilka smaker har ni nu? Tar ju slut titt som tätt så orkar du skriva alla smaker ni har? Så man vet om man ska invänta någon speciell när man gör nästa best!:)

Tror att alla smaker fylls på nu under veckan. Mintchoklad kommer ta ytterligare någon vecka för vi väntar på en arom.

944RS
2009-12-09, 19:15
hehe ja det kan man tycka! *kissass*
Den påminner mig om en godis faktiskt. Det har funnits för något år sen 1 bananchoklad godis (inte sett den idag) som har varit en liten "pinne" kostar 2kr st eller nått och riktigt seg att tugga. Vet ej om någon vet vilken jag menar.

Smaken iallafall jag tycker den var helt ok att dricka smakade inte kattpiss så kan tänka mig att köra ett 20pack på denna sedan om jag inte lessnar!

Menar du Banana Skids?

Kauppi
2009-12-09, 19:23
bars är ju skit dyrt.

värt pengarna eller?


edit; om de nu är bars ni snackar om.. läste inte noga.

RebelYell
2009-12-09, 19:29
Så jävla dyrt är det inte. Typ probite fx som smakar helt okej och kostar 12kr st för 20g protein. Jämför med något annat proteinrikt som kan ätas utan problem på ett flygplan t.ex. så är det helt okej. Sen får du även lite utfyllnadsenergi från kolhydrater.

EiseltUK
2009-12-09, 19:52
bars är ju skit dyrt.

värt pengarna eller?


edit; om de nu är bars ni snackar om.. läste inte noga.

Det är vassleprotein. ;)

Kauppi
2009-12-09, 20:05
ah oki :)

men på tal om barsen då.
de rebelyell sa stämmer nog ja.
är dessa även bra för viktökning då? (barsen då)

frambogir
2009-12-09, 22:31
Banan choklad är jättegod, Exotic är hemsk!

TehSaxo
2009-12-10, 17:04
smakar banan bra med mjölk ? :p
exotic smakar fanta free(pineapple) tkr jag, helt okej smak :)

ChrisDEFC
2009-12-10, 17:36
fx wildstrawberry är så sjukt gott,, jordgubbsglass i pulverform.

Har visserligen bara smakat den och den va riktigt god. Dock är kolos egna jordgubbsprotein också riktigt god och lite billigare/kg nu när det är erbjudande. Ska bli spännande att prova dom andra FX smakerna, kommer nog skippa exotisk dock...

Degpekka
2009-12-10, 18:53
exotic smakar fanta free(pineapple) tkr jag, helt okej smak :)

Grattis, det där var årets lögn! :thumbup:

Pelle2
2009-12-10, 19:27
Exotic är grymt god tycker jag, lite annorlunda... fräsch på nå vis!

TehSaxo
2009-12-10, 20:01
Grattis, det där var årets lögn! :thumbup:

nej. dock utan kolsyra :p

Micke-s
2009-12-10, 20:23
kör profx jordgubb och grädde, alltså fy fan vad gott, smakar som en blandning av orgasm , salongsberusning och med en hint av lottovinst

occt
2009-12-11, 00:08
Banancholad var enligt mig godare än original chokladen :)

Har bara blandat med vatten och smakar väldigt gött!
Med mjölk blir det nog pricken över i et.


Hade en exotic som jag gav bort till en kompis och han älskade den!

jontet
2009-12-11, 13:58
funderar själv på att riva av ett par tre kilo profx. Ni som provat profx hur tycker ni den står sig i smak jämfört med whey80 och kolozzeum whey? Kollos smakar rätt bra faktiskt men whey80 tycker jag är rätt risig, hur placerar ni profx i förhållande till dessa? :D

Erik__
2009-12-11, 15:07
Köpte bananachocalate mest för att den var billigare vid tillfället jag handlade, smakar helt OK, å andra sidan tar det inte många sekunder att tömma shakern så jag är inte så brydd, för 10% billigare hade jag köppt vilken smak som helst oavsett hur vidriga smaker människan kan hitta på, typ profx risgrynsgröt med ketchup.

Pepz
2009-12-11, 15:12
tyckte att exotic var klart över förväntan. konstgjord smak är det förstås
men den är riktigt god och egentligen det perfekta sommarproteinet.

fx smakerna är bra. iaf de jag testat

TehSaxo
2009-12-11, 15:31
Vilket protein smakar bäst då? :)

Kolozzeum Whey eller ProFx? Såg precis at kolo's egna är lite billigare just nu och jag ska beställa nytt snart. :)