handdator

Visa fullständig version : Starfish vågar vika ut sig!


STarfish
2003-09-11, 21:10
Här är det skratt fri zon!!!!!!!!!

Jag fick tag i en lite gammal bild... tror den är 2 månader eller nåt...

Tänkte lägga upp en bild så ni ser hur jag ser ut på ett ungefär.
Har inte tränat seriöst alltför länge men tycker det går bra än så länge... har 2-3 års slarvig träning o kost bakom mig.

lite fett på kroppen har man... men tänkte bygga under hela vintern nu sen bort med skiten till sommaren :thumbup:

Lite stats kanske:

87 kg med kreatin 83 kg utan.
1.75 m lång

Men på bilden vägde jag 80kg*

Ni får gärna ge mig nån kommentar.... lite kritik skadar inte...

:sleep:

STarfish
2003-09-11, 21:12
PS: Vänster armen ser lite skum ut på bilden... men armarna är jämstora alltså. DS. :smash:

obbe
2003-09-11, 21:25
tja, ser väl bra ut! fortsätt träna!
Drar slutsatsen att de minst 3kg du gått upp efterbilden är fett och då hade jag nog deffat lite faktiskt :em:


Mvh obbe

STarfish
2003-09-11, 21:29
Originally posted by obbe
tja, ser väl bra ut! fortsätt träna!
Drar slutsatsen att de minst 3kg du gått upp efterbilden är fett och då hade jag nog deffat lite faktiskt :em:


Mvh obbe

jo det kan stämma...
jag ska nog inte köra nån deff förrän till våren...

STarfish
2003-09-12, 14:08
oj vad roligt och lägga upp en bild här då... får väl lägga upp en när jag sitter o skiter istället.... :cryout:

Pez
2003-09-12, 14:15
que?

dimmer
2003-09-12, 14:25
tror han menar att han fått dålig respons på sina bilder....ja kan inget om sånt så ja har inte komenterat den

Castro
2003-09-12, 14:29
Bygg på bara! Är det tänkt att gå in i ett seriösare skede nu eller hur blir det i fortsättnigen (obs ingen kritik utan bara en fråga)?

STarfish
2003-09-12, 14:33
japp stämmer' dåligt med respons......

fast var inte meningen o posta new thread hehe.....

råkade klicka fel

:smash:

Paolo
2003-09-12, 14:50
ok, du vill ha respons (som du skrev i en annan tråd).

Försök ta bilder där man ser mer. Det är nämligen svårt att kommentera och ge kritik när det är så lite man ser på din bild.

Vad har du för fett%? Det ser ut som den är något hög.

Du har dock bra axlar och biceps. Saknar lite mer triceps och mer tryck i bitarna. Men som du skrev, så har du ju slarvat med maten. Kanske ska du ta tag i det först?

Hursomhelst, mer bilder tack! :thumbup:

STarfish
2003-09-12, 15:19
Originally posted by Paolo
ok, du vill ha respons (som du skrev i en annan tråd).

Försök ta bilder där man ser mer. Det är nämligen svårt att kommentera och ge kritik när det är så lite man ser på din bild.

Vad har du för fett%? Det ser ut som den är något hög.

Du har dock bra axlar och biceps. Saknar lite mer triceps och mer tryck i bitarna. Men som du skrev, så har du ju slarvat med maten. Kanske ska du ta tag i det först?

Hursomhelst, mer bilder tack! :thumbup:

nu börjar de likna nåt....

jo jag ska ta nya bilder snart...

maten har jag börjat sköta nu dom senaste veckorna...

Vad jag har för fett% vet jag inte, men den är för hög...

obbe
2003-09-12, 15:28
Här kan du kolla din fett% http://www.markazits.com/diet/bmi.php
Vet inte hur exakt metoden är!!!

Paolo
2003-09-12, 15:34
Originally posted by obbe
Här kan du kolla din fett% http://www.markazits.com/diet/bmi.php
Vet inte hur exakt metoden är!!!

Det där är för att mäta BMI.

Jag bryr mig inte om BMI, och jag hoppas att ingen annan heller bryr sig om BMI.

Fettprocent fås genom att göra 3 mätningar 2 ggr med en kalipper. Dvs man har ett verktyg som heter Kalipper. Man mäter på 3 olika kontrollpunkter. Tjejer och killar har skillnad på 2 kontrollpunkter. Man mäter dessa 3 kontrollpunkterna 2 ggr för att få ett jämnare värde (genomsnitt). Därefter tittar man i en tabell samt räknar lite och får till slut fram ett fettprocent värde.

Om man har gjort ett antal mätningar på många personer så kan man tillslut nypa med tumme och pekfinger för att få en ungefärlig fettprocent värde. :D

Lasse Kongo
2003-09-12, 15:51
Originally posted by STarfish
oj vad roligt och lägga upp en bild här då... får väl lägga upp en när jag sitter o skiter istället.... :cryout:


Bara att vänja dig, svenska forum suger när det gäller bilder, själv får ja knappt ngn respons på svenska forum "suck my dick"

Jänkarna däremot är mer frispråkiga, dem är inte heller avundssjuka och vågar även kritisera.

Om alla anser att min fysik suger, skriv det då liksom, det är därför man lägger ut bilder, höra bra dåligt, så man får vara beredd på sånt som man kanske inte vill höra heller!

Våga kritisera, våga berömma för helvete!

Ja hatar er allihopa, utom Clash då, o Pez, o Jarod typ :love:

Edit: Lägger till Powerbear och Oxe såklart!!!

Ladd
2003-09-12, 15:52
åh bubben då =)

mvh clash

Karl_alfred
2003-09-12, 15:57
nödvändigt att skapa en ny tråd om detta:nono:

Jon2
2003-09-12, 16:01
Okej. Tycker det ser så där ut. Du är säkert hyffsat stark men den där bilden tycker jag inte är särskilt bra. Av vad jag kan se på bilden tycker jag axlarna ser bäst ut kämpa på. :thumbup:

Karl_alfred
2003-09-12, 16:05
Tycker det är svårt att bedöma din fysik utefter den bilden. Den är alldeles för suddig samt att det endast är baksidan.

Tompi
2003-09-12, 16:47
Om ni vill ha seriösa kommentarer om eran fysik får ni väl skicka bra bilder. Inte nåt webkamera skit var man ser halva överkroppen och en del av vänster arm.

Pez
2003-09-12, 17:14
Mer eller mindre omöjligt att bedöma bilden pg av kvalitet och brist på perspektiv...sorry.

Du ser slät ut, kan vara kvaliteten på bilden, ljuset eller att du helt enkelt är slät. :D

Bra saker? Tja... en grej är att den är 2 månader gammal, förhoppningsvis visar du snart en förbättrad fysik genom foton med bra kvalitet, en annan är att du insett att du måste äta bättre. Kör hårt nu.

/pez

Andyh
2003-09-12, 17:59
Originally posted by obbe
Här kan du kolla din fett% http://www.markazits.com/diet/bmi.php
Vet inte hur exakt metoden är!!!

om man scrollade ner sidan så hittade man en fettprocentsuträknare. genom att fylla i vikt och midjemått så räknade den ut fettprocenten

Jon2
2003-09-12, 18:03
Originally posted by Andyh


om man scrollade ner sidan så hittade man en fettprocentsuträknare. genom att fylla i vikt och midjemått så räknade den ut fettprocenten

Vilket inte heller är nå vidare tillförlitligt...

Pressarn
2003-09-12, 18:03
Ni ska kanske ha tränat längre än en månad innan ni börjar lägga upp bilder? Vissa undrar man om dom styrketränar överhuvudtaget.

goodspeed
2003-09-12, 18:08
Vad jag ser så har du fjorton replies i din bild-tråd.
Grejen är ju den, som några redan sagt, att lägger man ut en enda skitbild så kanske man inte ska förvänta sig så mycket mer ? Det går liksom inte att säga så mycket om din bild.

Men hipphipp hurra ! ...om det får dig att må bättre.

Oxe
2003-09-12, 20:21
Originally posted by Me Lord



Bara att vänja dig, svenska forum suger när det gäller bilder, själv får ja knappt ngn respons på svenska forum "suck my dick"

Jänkarna däremot är mer frispråkiga, dem är inte heller avundssjuka och vågar även kritisera.

Om alla anser att min fysik suger, skriv det då liksom, det är därför man lägger ut bilder, höra bra dåligt, så man får vara beredd på sånt som man kanske inte vill höra heller!

Våga kritisera, våga berömma för helvete!

Ja hatar er allihopa, utom Clash då, o Pez, o Jarod typ :love:

Edit: Lägger till Powerbear oxå :)

tack för den dolkstöten.... din brutus

Lasse Kongo
2003-09-12, 20:28
Originally posted by Oxe


tack för den dolkstöten.... din brutus


Du måste ha läst fel, läs igen :love:

STarfish
2003-09-13, 09:07
ok jag ringer bingo rimer idag så vi kan ta några bilder....

Tompi
2003-09-13, 09:43
Originally posted by STarfish
ok jag ringer bingo rimer idag så vi kan ta några bilder....

Dom bilderna får du nog lägga upp på ett annat forum:D

Fugitive
2003-09-13, 18:32
schysst bild :laugh: :notme: :whipped:

Rockwilda
2003-09-14, 13:33
Ser härligt ut! keep up! :kickass:

Castro
2003-09-14, 14:08
Rockwilda: Du har snott Bamses avatar. :nono:

STarfish
2003-09-14, 15:57
Originally posted by Rockwilda
Ser härligt ut! keep up! :kickass:

Tack kusinen :cheers:

du borden nog byta avatar för dom är rätt gnälliga här när man använder deras...

har du fixat digital kameran än?

Rockwilda
2003-09-15, 06:33
Jo men kan nån berätta var jag bytar avatar :confused:
jo fundera på ta bilder nu nån dag :D

STarfish
2003-09-15, 07:31
Originally posted by Rockwilda
Jo men kan nån berätta var jag bytar avatar :confused:
jo fundera på ta bilder nu nån dag :D

Klicka på *User cp* uppe till höger sen klickar du på *Edit options* sen går du längst ner...

:thefinger