handdator

Visa fullständig version : En snabbtråd söndag natt


Griip
2009-12-07, 01:21
Nästan 90% av alla de trådar som är uppe på förstasidan just nu är gigantiska trådar. Vem orkar sätta sig in i en sådan tråd? Var ska man börja läsa? Snart får vi ha 2 Allmänt..



eller vad tycker ni, är det inte rätt laaaamt ändå? *popcorn*

Sundsarn
2009-12-07, 01:41
Nej.

Om du nu inte har något bättre för dig (typ sova, som jag ska bara jag skrivit klart detta) så har du väl tid att sätta dig in i dem? Eller tänker jag galet?

Mimix
2009-12-07, 01:50
Vad menar du med laaaamt...? Aren't we all rather laaaame here...*kissass*

Jag försöker undvika vissa trådar (lyckas inte alltid;o)
Jag tycker det är bra att de mer politiska trådarna blir ooops too long for me to bother reading it all och engagera mig i ;o)
Jag är oxå mycket rädd för pokertråden...men har hittills lyckats hålla mig ifrån den!!...:hbang:

Mestalla
2009-12-07, 01:50
Ja du tänker galet. Har man tid över tar man en runda ner på gymmet och kör bicepssving, inte sitter och läser långa trådar på kolo...det kan man göra när man är för gamal för att träna

Edit: Höhö

Griip
2009-12-07, 02:00
Jag orkar inte utveckla tanken riktigt men, jag själv tycker inte ett forum där de flesta poster skrivs i jättetrådar som aldrig dör är så tilltalande.. med alla jävla "Du som har stånd eller funderar på att skaffa ett"-trådar så har vi snart en tråd om varenda ämne.

Denna skulle tex lika gärna kunna hamnat i blablabla-tråden, eftersom det egentligen bara är meningslöst snack och nattfunderingar..

Mimix
2009-12-07, 02:00
Ja du tänker galet. Har man tid över tar man en runda ner på gymmet och kör bicepssving, inte sitter och läser långa trådar på kolo...det kan man göra när man är för gamal för att träna

Edit: Höhö

För gammal för att träna...?...
Mitt gråpäron till pappa, 70 bast, är med på VM i vår ;o)

LoTiX
2009-12-07, 02:00
Hoppa till sida två.

MasterChief
2009-12-07, 08:06
Nu är ju inte de långa trådarna som böcker. Du kan hoppa in på valfri sida och rätt snabbt fatta vad man diskuterar. Eller trodde du 62000 inlägg i babblatråden var sammanhängande?

Griip
2009-12-07, 13:25
Nu är ju inte de långa trådarna som böcker. Du kan hoppa in på valfri sida och rätt snabbt fatta vad man diskuterar. Eller trodde du 62000 inlägg i babblatråden var sammanhängande?

Ja..? :)


Nej, men problemet som jag ser det är som sagt att det finns trådar som berör alla ämnen. Det är ju en bra på ett sätt, givetvis. Men jag ställer mig tveksam till att målet dit utvecklingen av det hela går åt är något att ha.. skulle ju vara roligare med fler trådar, faktiskt..