handdator

Visa fullständig version : Medelkoloit


Fagen
2009-12-04, 23:38
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8

ceejay
2009-12-04, 23:41
- Gillar hårdrock check
- Har finskt påbrå nepp
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) nja, kanske
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik nja
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. check
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår nästan så
- Är under 25 år och student check
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! check

Pirko
2009-12-04, 23:45
- Gillar hårdrock - Njaee, inte särskilt. Vissa.
- Har finskt påbrå - Ja.
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) - Är Dexter sci-fi? Men ja, jag kollar iaf på Dexter, men hatar annars Sci-fi (Typ star trek osv)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. - Jao, skriver mest i allmänna delen, orkar inte vara så seriös.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår - Nej.
- Är under 25 år och student - Under 25, men inte student.
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! njaeaeea

Aerials
2009-12-04, 23:47
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8

Med undantag för forumtråd-delen (Finns ett antal på kolo som systematiskt startar trådar om ingenting, antagligen är dem i behov av uppmärksamhet - vilket för mig till några mobbade brudar på mitt gymnasium vars beteende starkt påminner om dessa skribenters) är det jag i ett nötskal. F.ö bör SD's imigrationspolitik nog moddas något innan jag sympatiserar med den.

Aerials
2009-12-04, 23:48
- Gillar hårdrock - Njaee, inte särskilt. Vissa.
- Har finskt påbrå - Ja.
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) - Är Dexter sci-fi? Men ja, jag kollar iaf på Dexter, men hatar annars Sci-fi (Typ star trek osv)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. - Jao, skriver mest i allmänna delen, orkar inte vara så seriös.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår - Nej.
- Är under 25 år och student - Under 25, men inte student.
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! njaeaeea

Ännu en flashback-kamrat, vad nickar du?

Petoria
2009-12-04, 23:50
- Gillar hårdrock japp
- Har finskt påbrå njet
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) ja
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik nej
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. yup
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår nej
- Är under 25 år och student jao
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! mm

5/8

omnibus
2009-12-04, 23:51
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

4/8

Så mycket. :cool:

Behi
2009-12-04, 23:52
4/8 här

en stor stark
2009-12-04, 23:54
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock Nej, eller bryr sig på vad man menar med hårdrock
- Har finskt påbrå Nope
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Ja, fast inte just Dexter
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Nej
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Stämmer inte
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Stämmer inte
- Är under 25 år och student Yup
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Yup

Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8
Jag var tydligen inte en medelkoloit. :cryout:

Pepz
2009-12-04, 23:55
1/8

illa

Aerials
2009-12-04, 23:58
1/8

illa

"Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår" Eller hur?

Jag tycker ni ska ta med "ljuger" i kriterierna,

Upptaget
2009-12-04, 23:59
- Gillar hårdrock för det mesta, nej
- Har finskt påbrå nej
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) nej
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik ja
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Tittar, ja
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår nej
- Är under 25 år och student under 25 ja, student nej
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Nja

Aerials
2009-12-05, 00:01
- Gillar hårdrock för det mesta, nej
- Har finskt påbrå nej
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) nej
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik ja
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Tittar, ja
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår nej
- Är under 25 år och student under 25 ja, student nej
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Nja

Du gillar hårdrock för det mesta? Vad är det du säger Nej till?

egge
2009-12-05, 00:01
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
Kallar inte dexter för sci-fi, så ja till dexter men nej till amerikanskt sci-fi.
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
Tittar gärna i bildtrådarna, gillar även att bidra, men politiska diskussioner är spännande.
- Är under 25 år och student
Score!

1/8. Fan! Jag som ville på date med Krampe, Trans och Kwonne.

Pirko
2009-12-05, 00:10
Ännu en flashback-kamrat, vad nickar du?

Ledsen att göra dig besviken, men jag hänger inte på flashback. :(

Pejij
2009-12-05, 00:13
- Gillar hårdrock Check
- Har finskt påbrå Nej
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)Inte just dexter, men jag räknas nog som en check på den...
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Nix
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Haha, jo
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Ja...
- Är under 25 år och student Yes
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Yes

6/8, :thumbup:

stafh
2009-12-05, 00:14
- Gillar hårdrock Check
- Har finskt påbrå Njet
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Nja, bara en (House).
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Njet
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Njet
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Nja
- Är under 25 år och student Check
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Check


4/8. Halvmedel antar jag.

Sleipnir
2009-12-05, 00:17
- Gillar hårdrock Ja
- Har finskt påbrå Ja
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Ja till amerikanska serier
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Ja
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Ja
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Ja till feta, men inget emot kroppshår
- Är under 25 år och student Under 25
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Ja

Sånt här är skoj :em:

Loke
2009-12-05, 00:26
2/8

Gillar hårdrock och är student under 25.

shut teh face
2009-12-05, 00:28
Jag tror inte jag är så mycket av en koloit! Jag är nykterist och moralkaka.

Krampus
2009-12-05, 00:33
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8

1/8... Fan, jag ville ha en helkväll med Trance och Kwon!

Fagen
2009-12-05, 00:40
1/8... Fan, jag ville ha en helkväll med Trance och Kwon!

Du kommer alldrig bli en i mängden. Du kommer alltid att tillhöra den övre percentílen, vad du än tar dig för.

Seså, skynda dig ut till Sergel nu. Kwon ringde just och sa att han frös och att suspekta människor började flockas runt honom (han gissade att någon av dem var Trance, men visste inte vem).

stevebc
2009-12-05, 00:41
1/8

Nej.

1/8... Fan, jag ville ha en helkväll med Trance och Kwon!Jag med :/

Psyla
2009-12-05, 00:41
Gillar hårdrock japp
- Har finskt påbrå njet
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) ja
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik nej
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. yup
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår ah
- Är under 25 år och student ah
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! ah

5/8

Olegh
2009-12-05, 00:44
0,5
0
0
0
0,5
0
1
0,5

:2,5/8
Lite lagom sisådär.

Krampus
2009-12-05, 00:46
Du kommer alldrig bli en i mängden. Du kommer alltid att tillhöra den övre percentílen, vad du än tar dig för.

Seså, skynda dig ut till Sergel nu. Kwon ringde just och sa att han frös och att suspekta människor började flockas runt honom (han gissade att någon av dem var Trance, men visste inte vem).

Åh hå, man får tacka! :)
Jag tror att Trance är svår att få bort från datorn. Kwon går ut dock. Snygg som satan den mannen.. Jag skulle säga strax över Slarit faktiskt. Det är det exotiska..

Krampus
2009-12-05, 00:48
Jag med :/

Jag har druckit lite... Det ska erkännas.. :) Kram!!

stevebc
2009-12-05, 00:49
Jag har druckit lite... Det ska erkännas.. :) Kram!!Har inte börjat än, så definitivt dags att korka upp vodkan nu. Men jag ska inte vara svensk och tråkig, så det blir en kram tillbaka mot alla odds.

Krampus
2009-12-05, 00:51
Har inte börjat än, så definitivt dags att korka upp vodkan nu. Men jag ska inte vara svensk och tråkig, så det blir en kram tillbaka mot alla odds.

Haha, 1,2,3, are you ready Steve!!? :D

Baan
2009-12-05, 00:57
9/8 här! Slå det om ni kan.

LoTiX
2009-12-05, 00:59
- Gillar hårdrock Jodå
- Har finskt påbrå Ne
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Alltid
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Den minst dåliga invandringspolitiken i Sverige
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Nej du
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Nej
- Är under 25 år och student Två år tills jag är 25, halvår tills jag inte är student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Någon form av Gud kan jag självklart förstå att man tror på, själva begreppet är öppet för otaliga tolkningar. Att följa en religion kan jag förstå om man nu fått dras med det hela sin uppväxt. Att gå med i en religion i vuxen ålder har jag svårare för, men då tillkommer också alternativet att man söker en trygghet, ett sällskap - det går också att förstå.

stevebc
2009-12-05, 01:02
Haha, 1,2,3, are you ready Steve!!? :DAh. Nä, vi ställde in det. Min polare blev avtaggad just när jag höll på att korka upp, och jag har en jävla massa att göra imorgon. Har tenta måndag och tisdag som jag inte börjat plugga på än, så ska bara festa 2 gånger denna vecka har jag bestämt, och har redan gjort det en gång igår. Så det blir lördag istället tyvärr :/

Krampus
2009-12-05, 01:05
9/8 här! Slå det om ni kan.

Yeah off the charts baby!! ooouiii!!! Pljeskavica hela nästa vecka! :)

Krampus
2009-12-05, 01:08
Ah. Nä, vi ställde in det. Min polare blev avtaggad just när jag höll på att korka upp, och jag har en jävla massa att göra imorgon. Har tenta måndag och tisdag som jag inte börjat plugga på än, så ska bara festa 2 gånger denna vecka har jag bestämt, och har redan gjort det en gång igår. Så det blir lördag istället tyvärr :/

Steve, du måste skaffa en tjej!

Verbatim
2009-12-05, 01:09
Endast en av dom stämmer in på mig, däremot så har jag 22cm+, vilket jag har förstått är ungefär medel på kolo.

stevebc
2009-12-05, 01:10
Steve, du måste skaffa en tjej!Kunde du inte sagt det här igår istället? Så hade jag kanske inte begått mitt fatala misstag. ;)

Krampus
2009-12-05, 01:16
Kunde du inte sagt det här igår istället? Så hade jag kanske inte begått mitt fatala misstag. ;)

Har du legat med en kille...? :confused:

Upptaget
2009-12-05, 01:17
Du gillar hårdrock för det mesta? Vad är det du säger Nej till?

för det mesta så gillar jag det inte!

Krampus
2009-12-05, 01:35
Har du legat med en kille...? :confused:

Talande tystnad.

saab900
2009-12-05, 02:07
- Gillar hårdrock Älskar hårdrock :hbang:
- Har finskt påbrå None what so ever
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Nej
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Mestadels
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Tvärtom
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Jag kan raka en linje från topp till tå på framsidan och nästan på baksidan. Kroppshår är manligt. Jag kan tolerera feta, men vill inte vara det själv.
- Är under 25 år och student Förra året hade det stämt. Nu är jag 26 och relativt nyexad
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Förstår hur någon kan tro på Gud, gränsen för min förståelse går när lagar ska stiftas ur den stora sagoboken

2/8

C.E.J.
2009-12-05, 05:37
Varför finns inte "Mår fruktansvärt dåligt inombords" med på listan? Det tycker jag verkar gälla för medelkoloiten.

Lellan
2009-12-05, 09:11
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock V
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Både och, men visst: V
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8

Lellan 2/10

bulldozer
2009-12-05, 09:22
[QUOTE]Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock Jupp

- Har finskt påbrå Jupp

- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
Jupp, fast har inte tid att kolla på sånt

- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Har inte koll på sd invandrarpolitik öht

- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Jupp

- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
Är själv tjock och hatar bara kroppshår nedanför huvudet

- Är under 25 år och student
Nej, men ska kanske plugga till våren..

- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Ungefär

Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8[QUOTE]

Floddan
2009-12-05, 09:22
0/8

Yes
2009-12-05, 09:25
- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

Jo
Jååå
Nej
Nej
Njaeeåååoooo

Nein
Stämmer, helt tokigt

hahavaffan
2009-12-05, 09:38
- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!Jo
Ne
Dexter jo, sci-fi ne
Kanske, har inte riktigt koll på hur den ser ut
Nejeo
Jo
Jo
Jo

Torwald
2009-12-05, 10:30
Student < 25 år

Det var nog allt. En halv poäng på hårdrock.

Allan
2009-12-05, 10:59
Medelmedlemmen postar inte alls utan läser bara. Kul tråd f ö

feyin
2009-12-05, 11:01
- gillar hårdrock
- laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (typ dexter?)
- tittar/skriver helst i trådar av typen "snyggaste brudarna/ i like big butts", "bla, bla, bla", "i´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Är under 25 år och student


4/8

Jockefoten
2009-12-05, 12:21
2/8. Men jag kan bättra mig samt gifta mig med en finska!

Rockhard
2009-12-05, 12:34
- Gillar hårdrock Ja
- Har finskt påbrå Ne
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Ne
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Inte så stor koll på just dom men gillar inte den vi har så säger Ja
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Ne
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Ne
- Är under 25 år och student Ne
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Ne

2/8

TheGovernator
2009-12-05, 12:38
6/8

Pepz
2009-12-05, 12:39
"Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår" Eller hur?

Jag tycker ni ska ta med "ljuger" i kriterierna,

haha nej

- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen

pwnyou
2009-12-05, 12:40
- Gillar hårdrock - Lite, men det är inte favoriten.
- Har finskt påbrå - Inte det minsta.
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) - Nej.
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik - Aa, kanske lite.
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. - Nää.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår - Typ.
- Är under 25 år och student - Ja.
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! - Absolut.

4/8

stevebc
2009-12-05, 12:41
Har du legat med en kille...? :confused::/

Värre...

Krampus
2009-12-05, 13:11
:/

Värre...

Ny tråd om det! :D:thumbup:

Wille005
2009-12-05, 13:24
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
Sitter faktiskt och kollar på det as I'm typing, haha.
- Är under 25 år och student

2/8

Action Fighter
2009-12-05, 13:34
- Gillar hårdrock Självklart, fast diggar mer ännu tyngre stuff
- Har finskt påbrå Nepp
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Sci-fi ja, Dexter nej. Diggar dock fantasy mer.
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Är rakt igenom liberalist så nej det gör jag nog inte, inte full koll på hur den ser ut dock.
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Skriver i lite allt möjligt, dock inte postat i någon av nämnde trådar.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Stämmer bra, beror dock på vad som definieras med fet.
- Är under 25 år och student Ja och student är jag snart
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Jag tror på sagor :em:

3.5/8 blev det tror jag.

stevebc
2009-12-05, 13:34
Ny tråd om det! :D:thumbup:Äh, var inte så farligt, mest det att jag skippade en freebie. Var först i efterhand som jag insåg att det faktiskt var det.

Dreas
2009-12-05, 13:47
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock JAPP
- Har finskt påbrå NEPP
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) JAPP

- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik NEPP
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. JAPP med modifikationer!

- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår NEPP
- Är under 25 år och student JAPP

- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! JAPP


Så hur mycket medelkoloit är du?
Förstapris är en helkväll med Kwon, Trance och Krampus på Sergels torg.

Fagen 0/8Dreas 5/8

d0xan
2009-12-05, 14:20
- Gillar hårdrock - klart!
- Har finskt påbrå - inte vad jag vet, så nej
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) - nä
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik - till en viss del
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. - kollar allt!
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår - haha nej då
- Är under 25 år och student - yes!
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! - sant!

Nitrometan
2009-12-05, 14:26
Efter enträgna efterforskningar så kan konstateras att medelkoliten som hänger i allmäntdelen har följande egenskaper:

- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!

Hårdrock - check
Finsk - nej
Sci-fi/dexter - nej
SD - nej
Snyggaste lålkatts med big butts - check
Feta, håriga och äckliga - nej
Student under 25 - nej
Ateist - check

3/8

Mindre än hälften.

lanzal
2009-12-05, 14:36
4/8

Pimpen
2009-12-05, 14:47
Medelmedlemmen postar inte alls utan läser bara. Kul tråd f ö

Sant :D

Sebbe_H
2009-12-05, 14:59
5,5/8 kände mig allt lite träffad :D

L-Sami
2009-12-05, 15:13
- Gillar hårdrock (JA)
- Har finskt påbrå (JA)
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) (NEJ)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik (NEJ)
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. (NEJ)
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår (NEJ/NEJ)
- Är under 25 år och student (JA)
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! (NEJ)

3 av 8 :thumbup:

Madame
2009-12-05, 22:38
2 av 8 på madame

Kwon
2009-12-05, 23:02
3.5 / 8!

Gillar finsk Hårdrock? Ja!

Föredrar Amerikansk Sci-Fi över Uzbekistank dokumentär? Ja!

Skriver mest i Snyggaste Butts och Lolcats? Ja!

Jag är så blandad, så jag har säkerligen något finskt påbrå någonstans.

Psychological
2009-12-05, 23:23
Hm, är Dexter en sci fi serie ?

Nina L
2009-12-06, 14:33
3 poäng.

Gillar Dexter, lolcats, snygga brudar men fattar inte det där med gud för fem öre.

Greg
2009-12-06, 14:38
- Gillar hårdrock Ja
- Har finskt påbrå Nej
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Ja
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Nej
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Nästan. Hänger mest där, men har inget emot att ge mig in i dikussioner angående tunga ämnen om jag nu tycker att jag besitter tillräckligt med kunskap. Så, ett halvt poäng?
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Nej. är själv fet och hårig.
- Är under 25 år och studentJa
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!Ja

Greg: 4,5/8

Bubban
2009-12-06, 15:19
Hårdrock - Ja
Finsk - nej
Sci-fi/dexter - Ja
SD - Nej!
Snyggaste lålkatts med big butts - Ja
Feta, håriga och äckliga - nej
Student under 25 - Ja
Ateist - Ja

5/8

exor
2009-12-06, 15:40
1/8

Lelle Pelle
2009-12-06, 16:25
- Gillar hårdrock Check!
- Har finskt påbrå No Check!
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Check!
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Check!
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Check!
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Check!
- Är under 25 år och student No Check!
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Check!

nio
2010-02-04, 16:49
- Gillar hårdrock
- Har finskt påbrå
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår
- Är under 25 år och student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor!
2/8.. 3 om man räknar finlandssvenskt som "finskt" påbrå :P

ARMSTARK
2010-02-04, 18:48
4/8... man är ju så "lagom" att man egentligen borde skriva nej på "finskt påbrå" fast då blev det bara 3/8. *jorgen*

Kwon
2010-02-04, 18:53
Alla har väl finskt påbrå på ett eller annat sätt... ;) (Om man någonsin tagit till flaskan eller nifven...) ;)

Stoltz
2010-02-04, 19:05
- Gillar hårdrock Check
- Har finskt påbrå Nein
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?)Check, men Dexter är ffs inte sci-fi.
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik haha nej
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Men lol snälla du.
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Wat.
- Är under 25 år och student Check
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! men lol snälla du.

3/8. Fan, är det här ens i närheten av medelkololiten? är inte detta snarare medelallmäntmedlemmensomknappttränar?

Kwon
2010-02-04, 19:16
Säger man/Uttrycker man sig i skrift med : men lol snälla du, kan man lägga till 3 poäng! :D

Blomstrande
2010-02-04, 19:18
2/8

- Gillar hårdrock - absolut inte :D
- Har finskt påbrå - låter kanske osannolikt när man ser mig med blotta ögat, men ja, min mormor är finsk och bor i Åbo. :) morfar var est.
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) . nej...
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik - definitivt inte
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. - stämmer nog...surfar här som tidsfördriv!
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår - nej
- Är under 25 år och student - nej, över 25 och jobbar :D
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! - jag tror på Gud :)so shoot me! Haha!

130kg finsk sisu
2010-02-04, 19:21
Gillar hårdrock jepp
- Har finskt påbrå I era ögon. Men är finlandssvensk som bor i Finland, men har inte nåt finskt i släkten. Däreemot finländskt.
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) absolut inte!
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Betecknar mej som patriot. Och trots att jag är för en restriktiv invandring så säger jag nej till SD eftersom jag anser att de svartmålar och generaliserar.
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Heeeeelt åt andra hållet. Gillar bara politik osv
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Absolut inte, är själv rätt fet och medelhårig
- Är under 25 år och student fyller 27 men har studentexamen
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Har en barnatro. Men nån bibeltrogen är jag inte. Absolut inte.

Stoltz
2010-02-04, 19:21
Säger man/Uttrycker man sig i skrift med : men lol snälla du, kan man lägga till 3 poäng! :D

Man kan ju tro att du har pajat din deff med pommes på nyår så som du skriver!

130kg finsk sisu
2010-02-04, 19:22
2/8 + SD sympatin. Beror på hur man tolkar det.

snej
2010-02-04, 19:22
Sci-fi NEJ, Dexter JAAAA. Under 25 NEJ. Tror på gud NEJ. Hatar kroppshår JA. Absolut inte finne.

fiskebulle
2010-02-04, 19:25
1/8. Jag är annorlunda!

Three pigs
2010-02-04, 19:26
2/8

Ristretto
2010-02-04, 19:30
- Gillar hårdrock JA!, helst med mycket hockeykör och 80-talsinspirerat
- Har finskt påbrå Litegrann, har jag nog från mormor eller nåt..
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) NIX
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Verkligen inte.
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Inte ofta alls..
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår. Nix.
- Är under 25 år och student. Jopp
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Nix, tror helt klart på både Gud och Jesus och det han gjorde på korset!

Kwon
2010-02-04, 19:31
Man kan ju tro att du har pajat din deff med pommes på nyår så som du skriver!

Men LOL snälla du! :D

Lucipha
2010-02-04, 22:16
- Gillar hårdrock Har nästan tröttnat
- Har finskt påbrå Ev lite på farsans sida
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) Periodvis
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik Inte helt, men mer än något annat partis invandringspolitik
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Nja
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår Haha, nej.
- Är under 25 år och student Nej
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Nej

Lucipha 2,5/8

Mestalla
2010-02-04, 22:36
- Gillar hårdrock, nej
- Har finskt påbrå, nej
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?), nej
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik, ja
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen, sant
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår, njee
- Är under 25 år och student, njee under 25 men ikke student
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! true story!

3/8 om jag räknar rätt.

LadyInsane
2010-02-04, 22:57
3/8

Gillar hårdrock, är under 25 och student samt fattar inte hur någon kan tro på gud. :D

hultman
2010-02-04, 23:00
0,5/8. Phew...

stevebc
2010-02-04, 23:42
När blev Dexter sci-fi?

2/8 på mig. Hårdrock och under 25 och student.

EkarN
2010-02-04, 23:56
4/8:cool:

Finskt påbra för 4 generationer sedan:D

tp_88
2010-02-05, 00:02
0-1/8.

Der Kaiser
2010-02-05, 04:37
0.5 + 0.5 typ

chrilledude
2010-02-05, 06:01
Så dexter är sci-fi nu också? Wth?

rooz
2010-02-05, 08:23
- Gillar hårdrock,Check
- Har finskt påbrå Check
- Laddar ner och tittar helst på amerikanska sci-fi-serier (Typ Dexter?) njaaa
- Sympatiserar med Sverigedemokraternas invandringspolitik njaaaaaa
- Tittar/Skriver helst i trådar av typen "Snyggaste brudarna/ I like big butts", "Bla, bla, bla", "I´m in your forum stealing your lolcats", och undviker trådar om politik och andra tunga ämnen. Check
- Tycker att feta är äckliga och hatar alla former av kroppshår njaa,men check
- Är under 25 år och student check, iaf på under 25
- Fattar inte hur någon kan tro på Gud, det är ju som att tro på sagor! Check