handdator

Visa fullständig version : Animal Nitro ( EAA )


Asdf
2009-12-03, 12:04
Kollade lite på en webshop och såg att det finns en sådan här stack med bara de essentiella aminosyrorna. Dvs EAA fast i deras stolpilleripåse variant. Hur kommer detta sig? Det är väl lika bra att köpa sig ett flytande tillskott eller pulver och slippa svälja stolpiller och dessutom få det mycket billigare?

Vad tycker ni?

Kommer ihåg annars när jag testade M stack för många år sedan, det var ju vitaminer/mineraler i hästdoser samt ett o annat för att öka prestationsförmågan, + aminosyror , en sådan här produkt med enbart aminosyrorna känns ju lite överflödig

Maod
2009-12-03, 13:07
Kollade lite på en webshop och såg att det finns en sådan här stack med bara de essentiella aminosyrorna. Dvs EAA fast i deras stolpilleripåse variant. Hur kommer detta sig? Det är väl lika bra att köpa sig ett flytande tillskott eller pulver och slippa svälja stolpiller och dessutom få det mycket billigare?

Vad tycker ni?

Kommer ihåg annars när jag testade M stack för många år sedan, det var ju vitaminer/mineraler i hästdoser samt ett o annat för att öka prestationsförmågan, + aminosyror , en sådan här produkt med enbart aminosyrorna känns ju lite överflödig

Annars kan du ju använda stolpillrena riktigt så slipper du också svälja dem?

Jag skulle aldrig köpt EAA som stolpiller i alla fall. Funkar bra med pulver.

Asdf
2009-12-03, 17:50
Var du seriös nu? :P Jag har svårt för ironi

Psyla
2009-12-03, 20:09
Det är väll deras koncept.

Jag hade själv föredragit tabs om det hade vart lika prisvärt.

sKedbladh
2009-12-03, 20:30
Kollade lite på en webshop och såg att det finns en sådan här stack med bara de essentiella aminosyrorna. Dvs EAA fast i deras stolpilleripåse variant. Hur kommer detta sig? Det är väl lika bra att köpa sig ett flytande tillskott eller pulver och slippa svälja stolpiller och dessutom få det mycket billigare?

Vad tycker ni?

Kommer ihåg annars när jag testade M stack för många år sedan, det var ju vitaminer/mineraler i hästdoser samt ett o annat för att öka prestationsförmågan, + aminosyror , en sådan här produkt med enbart aminosyrorna känns ju lite överflödig


1. M-stak är inte vitamin/mineral bomben - det är Pak
M-stak = 1 stort piller, 3 lite mindre och 4 kapslar.
Pak = 5 stora piller, 4 lite mindre och 3 små
Två helt skilda produkter, med helt olika funktioner.
Förövrigt varför inte EAA i piller form då pulverformen smakar roefv?
Vad jag har för mig är dock Nitro bara 5g EAA per servering, jobbigt o klämma i sig 2 påsar innan och 2 påsar efter då? *screwy*