handdator

Visa fullständig version : kittlad under maxning!


dreeww
2009-11-27, 15:12
Hej!

Idag på gymmet uppstod en helt sjuk grej.
Det var nämligen så att jag och min träningskompis aGrahn här på forumet skulle maxa i bänkpress och när jag var mitt i lyftningen så började han kittla mig.:smash:
Och jag är jättekänslig för sådant och började såklart att asgarva.:laugh:

Vad ska jag göra med honom? detta har hänt vid ett flertal tillfällen!

Vad skulle ni göra om ni var i samma sits?:whipped:

D Andersson
2009-11-27, 15:14
Vad skulle ni göra om ni var i samma sits?

Säga åt honom att det han håller på med är fullständigt livsfarligt och inte träna med honom igen om han inte förstår det.

way
2009-11-27, 15:15
Jag skulle lätt ha tappat stången om jag var du.

Kauppi
2009-11-27, 15:15
Hej!

Idag på gymmet uppstod en helt sjuk grej.
Det var nämligen så att jag och min träningskompis aGrahn här på forumet skulle maxa i bänkpress och när jag var mitt i lyftningen så började han kittla mig.:smash:
Och jag är jättekänslig för sådant och började såklart att asgarva.:laugh:

Vad ska jag göra med honom? detta har hänt vid ett flertal tillfällen!

Vad skulle ni göra om ni var i samma sits?:whipped:

gett honom en snyting o en rejäl tillsägning..
.. träna ensam eller fixa en ny träningspartner.

spoonchest
2009-11-27, 15:16
Sweep the leg.

dreeww
2009-11-27, 15:34
gett honom en snyting o en rejäl tillsägning..
.. träna ensam eller fixa en ny träningspartner.

haha jag kanske ska göra det:P;)

Raggis
2009-11-27, 15:38
Smart grabb. Är han under 10år månne?

Parachutes
2009-11-27, 15:41
Sweep the leg.

:laugh: Works every time!

tp_88
2009-11-27, 15:45
Till att börja med har jag svårt att tro att jag skulle börja träna med någon som skulle få för sig att göra något sådant, men om jag nu hade varit omdömeslös nog att göra det så hade jag frågat honom om han var dum i huvudet och sedan aldrig träna med honom igen.

130kg finsk sisu
2009-11-27, 15:45
Hur mycket var på stången? Livsfarligt hursomhelst

gnagaren
2009-11-27, 15:47
Förut när jag tränade med 3 andra polare så have vi en kille som av nån anledning alltid "dog" när han körde bänkpress och fick inte upp stången. Detta hände i princip varje set så till slut brydde vi oss inte om honom. Stod och tittade på och snackade skit samtidigt som han jobbade med att få bort stången,, var iofs både på skoj och allvar. Vi orkade inte passa honom hela tiden plus att han såg rolig ut när han låg där och ansträngde sig.
Hände då och då att man la en prutt i ansiktet på killen för att göra det ännu jobbigare för honom.

Ska tilläggas också att det var inga tunga vikter, kanske 50kg, max 60kg.

MrPowa
2009-11-27, 15:52
gett honom en snyting o en rejäl tillsägning..
.. Träna ensam eller fixa en ny träningspartner.

+1

mojoo
2009-11-27, 15:54
Förut när jag tränade med 3 andra polare så have vi en kille som av nån anledning alltid "dog" när han körde bänkpress och fick inte upp stången. Detta hände i princip varje set så till slut brydde vi oss inte om honom. Stod och tittade på och snackade skit samtidigt som han jobbade med att få bort stången,, var iofs både på skoj och allvar. Vi orkade inte passa honom hela tiden plus att han såg rolig ut när han låg där och ansträngde sig.
Hände då och då att man la en prutt i ansiktet på killen för att göra det ännu jobbigare för honom.

Ska tilläggas också att det var inga tunga vikter, kanske 50kg, max 60kg.

schysst!

hahavaffan
2009-11-27, 15:56
Knee to the groin /Bas

Hamsterkakan
2009-11-27, 16:08
Hade slitigt bort hans vänstra pungkula och marinerat den med fransk ostsufflé

Gabriel174
2009-11-27, 16:09
Väldigt irriterande med oseriösa träningskamrater. Ge honom en utskällning, eller säg helt enkelt bara till att han ska lägga ner med trams under ditt set.

RimJobb
2009-11-27, 16:26
Även om min erfarenhet är ringa
Skulle jag från denna kamrat springa
Ett väl utfört lyft
Ska inte sluta med snyft
Bara för din väns lek krossat din bringa

Osten80
2009-11-27, 16:28
Även om min erfarenhet är ringa
Skulle jag från denna kamrat springa
Ett väl utfört lyft
Ska inte sluta med snyft
Bara för din väns lek krossat din bringa

:laugh:

- Kreh
2009-11-27, 16:29
Skulle berätta att han förstört min maxning, och sen att han aldrig skulle göra om det.

delta_mats
2009-11-27, 16:42
Antar att han tycker det är jobbigt också?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=139254

Lellan
2009-11-27, 16:45
Jag tycker du gjorde helt rätt som postade, nu har alla på forumet ett horn i sidan mot Grahn, fin hämnd! Skolboksexempel. :thumbup:

Jag själv är sjukt kittlig, och folk vet att jag inte ansvarar hur krossad ens pung el näsa blir om man kommer på tanken. Avskriver mig allt ansvar. En gång när jag skulle ställa upp ett gäng tallrikar högst upp på en hylla fick en person för sig att kittla. Jag menar.. ffs. *slap*

Loke
2009-11-27, 17:04
På vilket gym tränar ni?

mtlca
2009-11-27, 17:09
Knee to the groin /Bas

The liver!

Jure
2009-11-27, 17:12
Awesome!!!1111

shadowfire
2009-11-27, 17:16
Antar att han tycker det är jobbigt också?
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=139254

LOL!
De här två kidzen är utan tvekan varandras perfekta träningspartner.
För något vettigt ur träningen lär ingen av dem få.

Argezz
2009-11-27, 17:18
Även om min erfarenhet är ringa
Skulle jag från denna kamrat springa
Ett väl utfört lyft
Ska inte sluta med snyft
Bara för din väns lek krossat din bringa

:hbang::hbang:

Stoltz
2009-11-27, 17:24
Även om min erfarenhet är ringa
Skulle jag från denna kamrat springa
Ett väl utfört lyft
Ska inte sluta med snyft
Bara för din väns lek krossat din bringa

:laugh:

spange
2009-11-27, 17:26
Vad skulle ni göra om ni var i samma sits?:whipped:

ärligt talat så skulle jag ha skallat honom.

aGrahn
2009-11-27, 17:48
Jag tycker du gjorde helt rätt som postade, nu har alla på forumet ett horn i sidan mot Grahn, fin hämnd! Skolboksexempel. :thumbup:

Jag själv är sjukt kittlig, och folk vet att jag inte ansvarar hur krossad ens pung el näsa blir om man kommer på tanken. Avskriver mig allt ansvar. En gång när jag skulle ställa upp ett gäng tallrikar högst upp på en hylla fick en person för sig att kittla. Jag menar.. ffs. *slap*

Nej nu jävlar, ni har blivit lurade. Så här gick det egentligen till: Vi körde en magövning när en person ligger på golvet och en annan kille står över och kastar ner den andra killens ben. Jag va personen som låg på golvet. båda va seriösa och så. När plötsligt, han börjar kittla mig från ingenstans. Hur som helst så pratade vi om hur det skulle va ifall man gjorde så på en maxning i bänkpress. Jag är helt oskyldig :D*slap*

aGrahn
2009-11-27, 17:49
På vilket gym tränar ni?

Hemmagym!

dreeww
2009-11-27, 19:16
Nej nu jävlar, ni har blivit lurade. Så här gick det egentligen till: Vi körde en magövning när en person ligger på golvet och en annan kille står över och kastar ner den andra killens ben. Jag va personen som låg på golvet. båda va seriösa och så. När plötsligt, han börjar kittla mig från ingenstans. Hur som helst så pratade vi om hur det skulle va ifall man gjorde så på en maxning i bänkpress. Jag är helt oskyldig :D*slap*

Det han säger är ren lögn. I sin tråd som säkert flera av er har sett så överdriver han. *slap*
Jag försöker verkligen inte larva mig under ett set, däremot brukar jag skoja mellan seten men när det är dags för att köra är allt helt seriöst.
Ni ska inte lyssna på honom!:smash:

Loke
2009-11-27, 19:23
Hemmagym!

Bra val där! ;)

aGrahn
2009-11-27, 19:24
Bra val där! ;)

jag antar att du va ironisk, det funkar utmärkt med hemmagym!

Loke
2009-11-27, 19:26
jag antar att du va ironisk, det funkar utmärkt med hemmagym!

Jag är inte ironisk, jag skulle bara tycka det vore lite drygt om ni flamsade runt sådär när jag tränade där. Alltså, bra val att träna hemma :)

joriice
2009-11-27, 19:31
när han kör någon övning utan vikter så slappar du honom på valfritt ställe på kroppen.

Baan
2009-11-27, 19:33
Jag tror att barrel roll kan fixa steken även här.

aGrahn
2009-11-27, 20:33
Jag är inte ironisk, jag skulle bara tycka det vore lite drygt om ni flamsade runt sådär när jag tränade där. Alltså, bra val att träna hemma :)

aha, jadå:) det är väldigt skönt med hemmagym, man kan komma och gå när man vill, bestämma vilken musik man vill ha själv och göra vad man vill utan att skämmas :)

Viktor_Balck
2009-11-27, 21:59
Knee to the groin /Bas

Kan även fungera med "heel to the balls"

shadowfire
2009-11-27, 22:20
Vore skoj o se vad IP-loggarna säger på dessa två herrar. Samma IP? :)

Jpn
2009-11-27, 22:22
kastat en 25kg kaka i bakhuvet på han medans han dricker vatten!

EkarN
2009-11-27, 22:53
Förut när jag tränade med 3 andra polare så have vi en kille som av nån anledning alltid "dog" när han körde bänkpress och fick inte upp stången. Detta hände i princip varje set så till slut brydde vi oss inte om honom. Stod och tittade på och snackade skit samtidigt som han jobbade med att få bort stången,, var iofs både på skoj och allvar. Vi orkade inte passa honom hela tiden plus att han såg rolig ut när han låg där och ansträngde sig.
Hände då och då att man la en prutt i ansiktet på killen för att göra det ännu jobbigare för honom.

Ska tilläggas också att det var inga tunga vikter, kanske 50kg, max 60kg.

Fanimig det tarvligaste jag läst på det här forumet, om du är allvarlig.

ONt;Jag skulle ha sagt åt min träningskompis och gett honom onda ögat samtidigt;) HAde han inte skärpt sig ksulle jag inte se någon anledning att träna med honom längre.

dreeww
2009-11-28, 00:05
aGrahn, om du inte lägger av med ditt trams så kommer jag aldrig mer träna med dig. förstår du? Det är inte ens roligt när du bara förstör för mig varje gång jag tränar, och sen skyller du på mig! lägg av bara okej?

ceejay
2009-11-28, 00:06
don't feed the trolls

Parachutes
2009-11-28, 00:10
Den solklara lösningen är såklart att ni båda åker och medverkar i Jerry Springer där ni på plats löser era problem.

shadowfire
2009-11-28, 00:14
aGrahn, om du inte lägger av med ditt trams så kommer jag aldrig mer träna med dig. förstår du? Det är inte ens roligt när du bara förstör för mig varje gång jag tränar, och sen skyller du på mig! lägg av bara okej?

nu vill jag verkligen se ip-loggar.

Gabriel174
2009-11-28, 00:51
kastat en 25kg kaka i bakhuvet på han medans han dricker vatten!

:laugh::laugh::laugh::laugh:

swiftin
2009-11-28, 03:21
Hahaha. Som jag garvat åt era trådar! *screwy*

Bullen!
2009-11-28, 12:24
jag hade en kompis som gärna sparkade folk i röven som stod och drack vatten ur kranen. tills ett par framtänder rök. på han som sparkade då.

men hur fan tänker man? den stackarn som står och dricker i lugn och ro kan ju förfan bli av med halva garnityret om det vill sig illa. för det var verkligen en riktigt fotbollsstraffspark personen utdelade.

aGrahn
2009-11-28, 19:51
aGrahn, om du inte lägger av med ditt trams så kommer jag aldrig mer träna med dig. förstår du? Det är inte ens roligt när du bara förstör för mig varje gång jag tränar, och sen skyller du på mig! lägg av bara okej?

Jag tänker aldrig mer träna med dig, men jag tänker fortsätta träna i ditt gym!!!

dreeww
2009-11-29, 15:44
Jag tänker aldrig mer träna med dig, men jag tänker fortsätta träna i ditt gym!!!

Du är inte välkommen!:furious:

Nitrometan
2009-11-29, 15:52
aGrahn, om du inte lägger av med ditt trams så kommer jag aldrig mer träna med dig. förstår du? Det är inte ens roligt när du bara förstör för mig varje gång jag tränar, och sen skyller du på mig! lägg av bara okej?

Jag tänker aldrig mer träna med dig, men jag tänker fortsätta träna i ditt gym!!!

Du är inte välkommen!:furious:

Catfight?

Trollfight?


http://i47.tinypic.com/33k50sm.jpg