handdator

Visa fullständig version : 3 st Yohimbe


obbe
2003-09-10, 13:30
Fick ett erbjudande om 3st Yohimbe från Twinlab för 200kr!
vad tycker ni, värt att köpa, tycker själv att det låter billigt...

Janne
2003-09-10, 16:08
Aldrig provat själv, men läste Paulúns "Allt om fettförbränning" nyligen, han skriver:
"Detta är ett potentiellt skadligt kosttillskott som jag inte rekommenderar till någon".
Det räcker för mig. Det och att jag är så fruktansvärt vältränad att jag inte behöver annat än basics såklart :D

2hardcore4u
2003-09-10, 16:16
Originally posted by obbe
Fick ett erbjudande om 3st Yohimbe från Twinlab för 200kr!
vad tycker ni, värt att köpa, tycker själv att det låter billigt...

Yohimbe är en ört med bla det verksamma ämnet yohimbine, dock finns det ingen bra standardisering av denna. Skall du inta Yohimbine så skaffa dig istället Yohimburn, Lipoderm-Y eller rent Yohimbine HCL funkar grymt bra som fettförbrännare samt boost (oralt Yohimbine Hcl).

/Fredrik

Thell
2003-09-10, 17:06
Originally posted by 2hardcore4u


Yohimbe är en ört med bla det verksamma ämnet yohimbine, dock finns det ingen bra standardisering av denna. Skall du inta Yohimbine så skaffa dig istället Yohimburn, Lipoderm-Y eller rent Yohimbine HCL funkar grymt bra som fettförbrännare samt boost (oralt Yohimbine Hcl).

/Fredrik

vart köper man rent yohimbe HCL ?

2hardcore4u
2003-09-10, 18:47
Originally posted by Thell


vart köper man rent yohimbe HCL ?

Tror inte det finns att köpa i sverige men finns i diverse utlänska webshoppar.

/Fredrik

Thell
2003-09-10, 21:26
ok, då var det inget för mej, orkar inte krångla med o beställa från utlandet, o det e väl kanske inte lagligt i sverige då ?

2hardcore4u
2003-09-11, 09:58
Originally posted by Thell
ok, då var det inget för mej, orkar inte krångla med o beställa från utlandet, o det e väl kanske inte lagligt i sverige då ?

Nja funkar ganska bra att beställa från USA, tycker Yohimbine är grymt bra då det inte ger de nervösa bieffekterna som tex ephedra ger. Man kan köpa några gram för en hundring och dagsdosen ligger på 12-20 mg så det räcker länge. Yohimbe är dock ganska verkninglöst enligt mig.

/Fredrik

Kimo
2003-09-11, 11:31
Lite nyfiken på om ni som har testat märker på det påstådda potensökande effekterna av yohimbe?

King Grub
2003-09-11, 12:54
Originally posted by Kimo
Lite nyfiken på om ni som har testat märker på det påstådda potensökande effekterna av yohimbe?

Vägrar soldaten att stå i givakt? :D

2hardcore4u
2003-09-11, 13:26
Originally posted by Kimo
Lite nyfiken på om ni som har testat märker på det påstådda potensökande effekterna av yohimbe?

Nja lite effekt på :kinky: ha det väll, dock som med allt så är det svårt att avgöra om man inte har några problem. Jag anser dock att jag blir mer :devil: .

/Fredrik