handdator

Visa fullständig version : En fråga om vandrarhem


stevebc
2009-11-22, 18:54
Ska till Paris om några veckor och har fortfarande inte bokat hotell. Upptäckte att det var för dyrt så letade upp några vandrarhem i närheten. Problemet är att när jag försökte boka så fanns det bara "private rooms" i alla tre vandrarhem, och dessa var lika dyra som hotellet i fråga. Är det så att det bara är privata rum i vandrarhem man bokar via internet? Vill ju sova i ett allmänt rum, är det då bara för mig att gå till vandrarhemmet samma dag eller måste jag fortfarande boka i förväg?

Känns ju skumt att det inte ens finns valmöjligheten att boka sovplats i ett vandrarhem, så man kanske inte ens behöver göra det?

Pirko
2009-11-22, 18:58
Åk dit bara, du hittar nog alltid nått! :)

Baan
2009-11-22, 18:59
Vad har du för giltigt skäl att inte ringa och fråga? :D Lite svårt nu kanske men FIRST THING IN THE MORNING?!

stevebc
2009-11-22, 19:05
Åk dit bara, du hittar nog alltid nått! :)Haha, vill gärna ha belägg för att det funkar (därav tråden). Dessutom vill jag bo nära det hotell mina polare kommer bo på, och då finns det bara tre valmöjligheter varav alla tre bara har så att man kan boka privata rum.

Vad har du för giltigt skäl att inte ringa och fråga? :D Lite svårt nu kanske men FIRST THING IN THE MORNING?!http://4.bp.blogspot.com/_5D2VJLf9fe0/R2Gcxj6u5MI/AAAAAAAAAGc/k2K0bpcIfs0/s320/N%C3%A5n%2Bsorts%2Bb%C3%B6g.jpg

Ska ringa imorgon.