handdator

Visa fullständig version : Just nu: Rumble in Stockholm ( Kampsport ) tv4 Sport


ARMSTARK
2009-11-20, 21:19
Byt till tv4 Sport, ni har missat Jorge Scott dra en Roundhouse mot huvudet!
Helt sjukt, han var duktig som kampsportare! :hbang:

clinteastwood
2009-11-20, 21:32
kul att paolo är tillbaks!

ARMSTARK
2009-11-20, 21:51
kul att paolo är tillbaks!

Jag älskar hans "Oj, oj, oj, oj ! Vilken smäll, aaaaah! Han e groggy! Oj, oj, oj! :D

KalleBalik
2009-11-20, 22:46
Kul för Rickard! Trist att han lägger av dock.

Ashenshugar777
2009-11-20, 22:52
Jao... Såg senaste matchen med Abbe.. Tänkte fan vad bra det går för han.. Svensken ser ju het som fan ut.. han kommer vinna det här! Han har vunnit de 2 första ronderna lätt!.. Sen börjar jag lyssna på kommentarerna och lägger ihop med vad som händer och inser att den vita är inte svensken.. Det är negern som är svensk :smash:

Oh well..

Kwon
2009-11-20, 23:04
Jao... Såg senaste matchen med Abbe.. Tänkte fan vad bra det går för han.. Svensken ser ju het som fan ut.. han kommer vinna det här! Han har vunnit de 2 första ronderna lätt!.. Sen börjar jag lyssna på kommentarerna och lägger ihop med vad som händer och inser att den vita är inte svensken.. Det är negern som är svensk :smash:

Oh well..

Ryssen hade sköna tekniker!

Jpn
2009-11-20, 23:12
Fuuuuu!!!!! Hur kunde jag missa det? :smash:

Kwon
2009-11-20, 23:28
Fuuuuu!!!!! Hur kunde jag missa det? :smash:

Jag påminde även 15 minuter innan i MMA-tråden! :D

dared
2009-11-20, 23:34
Ruggigt bra gala måste jag säga! Ukrainarns skenben i huvudet på Abbe var riktigt brutal. Svenskarna gjorde väldigt bra ifrån sig måste jag säga. Kruth såg stark ut och Öberg, wow. Kul att Nordstrand vann VM-titeln, tråkigt att han lägger av bara.

Ashenshugar777
2009-11-20, 23:49
Ryssen hade sköna tekniker!

Japp, han var riktigt skön. Lite Styling också som uppskattas. även om det är en bit löjligt.

olwe
2009-11-20, 23:52
Löjligt bra gala. Jag ler fortfarande.

Andreas Guiance
2009-11-20, 23:54
Var på plats, och galan var som sagt bra:) Tom förmatcherna höll klass.

Kwon
2009-11-21, 08:47
Och Latifis match mot Japanen var riktigt bra, mkt hög klass!

Nitrometan
2009-11-21, 10:57
Japp, han var riktigt skön. Lite Styling också som uppskattas. även om det är en bit löjligt.

Armhävningarna?

bigtraps
2009-11-21, 11:48
Och Latifis match mot Japanen var riktigt bra, mkt hög klass!

Den var mycket underhållande. Japanen tålde verkligen att ta mot slag

Action Fighter
2009-11-21, 12:08
Jao... Såg senaste matchen med Abbe.. Tänkte fan vad bra det går för han.. Svensken ser ju het som fan ut.. han kommer vinna det här! Han har vunnit de 2 första ronderna lätt!.. Sen börjar jag lyssna på kommentarerna och lägger ihop med vad som händer och inser att den vita är inte svensken.. Det är negern som är svensk :smash:

Oh well..

Tycker att Abbe gjorde en grym match. Han chansade lite mycket vilket ledde till några svepningar och knockdowns som ju avgjorde matchen. Men jag tycker han såg ut som den starkare mannen genom matchen faktiskt eftersom han låg på och pressade och fick in relativt mycket ändå. Var bara ett par missar från hans sida som avgjorde det hela i mina ögon.
Ser fram emot att se Abbe lägga sig bland världseliten nu, Artur Kyshenko från Ukraina som Abbe mötte är ju världsmästare i år i K-1 MAX.

haa
2009-11-21, 12:14
Artur Kyshenko från Ukraina som Abbe mötte är ju världsmästare i år i K-1 MAX.

Det där är inte sant, Giorgio Petrosyan är världsmästare i K-1 Max detta år. Kyshenko kom inte ens vidare till Final 4.

Action Fighter
2009-11-21, 12:58
Det där är inte sant, Giorgio Petrosyan är världsmästare i K-1 Max detta år. Kyshenko kom inte ens vidare till Final 4.

Jo, var tydligen sant, ledsen för det. Läste fel på matcherna och kollade en match som han vann mot Toofan Salafzoon som stod under K1 World MAX 2009 final men var en Super fight jag kolla på så blev fel. Kyshenko kom dock till final 2008 men torska mot Masato där. Så han är ju inte direkt en dålig fighter, han är ju en av topp fightersarna i världen. Tycker det var en bra match av Abbe trots allt.

haa
2009-11-21, 13:07
Jo Kyshenko är en grym fighter, han var tippad att vinna World MAX detta år. Men blev ej så! heh :)

Action Fighter
2009-11-21, 13:57
Jo Kyshenko är en grym fighter, han var tippad att vinna World MAX detta år. Men blev ej så! heh :)

Aa, min polare satt och snacka hela kvällen om att han var världsetta etc. så var lite dumt av mig att tro på det rakt av utan att kolla upp det fullt ut.

Måste säga att jag inte gillar när han stylar, speciellt när han går ned med garden och håller på med huvet. Mest eftersom jag hatar själv när folk kör så när jag kör själv. Brukar satsa fullt på att ge dem en rejäl käftsmäll då oavsett om det ska vara lätt sparring. Eftersom de jag möter inte är särskilt superruttade så brukar det faktiskt funka bra. Många "amatörfighters" överskattar sin förmåga med att hålla på och styla.

EDIT: Märkte att jag gick lite OT, sorry för det.