handdator

Visa fullständig version : Ladies...! Fixar ni bikinilinjen? Poll!!


Madame
2009-11-19, 12:48
Ja nu är jag lite nyfiken på om ni snyggar till er där nere och om det bara är inför special occasions eller alltid? Jag har märkt att det är mer jobb att hålla efter nu än när man var 17... :rolleyes: slutar ju fasen aldrig att växa! Men ser ju för täskigt ut om man inte håller efter :(
Vad tycker ni, är det viktigt att hålla linjen snygg?

Det kommer en poll!

Osten80
2009-11-19, 12:52
Funderar på anusblekning.

Mimix
2009-11-19, 12:54
Var är alternativet har influensa och hot nog...*grr*

ryss
2009-11-19, 13:05
Ladies ladies, det är ju helrakat som är sexigt, en hårig brud är det värsta som finns

Grahn
2009-11-19, 13:07
en hårig brud är det värsta som finns

Är det verkligen så att det är det värsta som finns?

Jpn
2009-11-19, 13:10
fuuuu! det skulle ju ha varit en öppen röstning :D

Madame
2009-11-19, 13:10
Var är alternativet har influensa och hot nog...*grr*
Nej orka liksom, är nog det val som passar dig isf! :) :) :) *ler trevligt och tillmötesgående*

Madame
2009-11-19, 13:12
fuuuu! det skulle ju ha varit en öppen röstning :D
Ja jag vet, men jag var på för snällt humör idag så den blev stängd. Nännän nä nään nnä nännäää :D

Parachutes
2009-11-19, 13:12
Är det verkligen så att det är det värsta som finns?

Lite könshår är ju harmlöst.. jag tror att han syftar på chewbacca-tjejer

hahavaffan
2009-11-19, 13:14
Är det verkligen så att det är det värsta som finns?Det värsta jag vet är folk som häller mjölk i kaffet.

ryss
2009-11-19, 13:16
Är det verkligen så att det är det värsta som finns?

Mjaa bland det mest avtändande som finns iallfall enligt mitt tycke, lite stubb och sådär funkar men det är fortfarande inte särskillt sexigt när hon ser ut som en mans 3-dagars skägg där nere

Mimix
2009-11-19, 13:16
Nej orka liksom, är nog det val som passar dig isf! :) :) :) *ler trevligt och tillmötesgående*

Ok då. Man är ju ansvarsfull och vill ju gärna utnyttja sin demokratiska rättighet (skyldighet!!) att rösta...:hbang:
Hasta la Victoria Siempre lixom.

hahavaffan
2009-11-19, 13:17
Mjaa bland det mest avtändande som finns iallfall enligt mitt tycke, lite stubb och sådär funkar men det är fortfarande inte särskillt sexigt när hon ser ut som en mans 3-dagars skägg där nereHåller med där alltså. Har fan fobi för håriga tjejer.

Verbatim
2009-11-19, 13:17
Det värsta jag vet är folk som säger att det värsta dom vet, eller det värsta som finns, och sedan säger någon liten osignifikant pettites.

Whistler
2009-11-19, 13:18
Den här tråden är dömd att misslyckas av följande anledningar:

1. Bara killar kommer skriva i tråden.
2. Alla killar som skriver har åsikten att allt könshår ska rakas bort helt.
3. Tjejer som tittar in i tråden kommer inte våga skriva att de bara ansar var tredje dag, av anledningarna i punkt 1 och 2.

Mimix
2009-11-19, 13:19
Mjaa bland det mest avtändande som finns iallfall enligt mitt tycke, lite stubb och sådär funkar men det är fortfarande inte särskillt sexigt när hon ser ut som en mans 3-dagars skägg där nere

Så en febersvettig kropp och rinnande näsa hade inte stört...:D...men det hade ens stackars tredagarsstubb.

Jpn
2009-11-19, 13:21
Den här tråden är dömd att misslyckas av följande anledningar:

1. Bara killar kommer skriva i tråden.
2. Alla killar som skriver har åsikten att allt könshår ska rakas bort helt.
3. Tjejer som tittar in i tråden kommer inte våga skriva att de bara ansar var tredje dag, av anledningarna i punkt 1 och 2.

Risken är tyvärr överhängande stor, även om jag personligen inte håller med om punkt 2, vet fler som inte heller tycker så...

Blod
2009-11-19, 13:22
Det värsta jag vet är folk som häller mjölk i kaffet.

Ord!

Om det ska hällas något i kaffet så ska det vara Twinlabs AWESOME CALORIES :hbang::hbang::hbang:

Parachutes
2009-11-19, 13:22
Så en febersvettig kropp och rinnande näsa hade inte stört...:D...men det hade ens stackars tredagarsstubb.

svett = lube
stubb = friktion
så tekniskt sett.. ja

Grahn
2009-11-19, 13:23
Mjaa bland det mest avtändande som finns iallfall enligt mitt tycke, lite stubb och sådär funkar men det är fortfarande inte särskillt sexigt när hon ser ut som en mans 3-dagars skägg där nere

Jobbigt att va tjej idag och om du tänker efter lite så tror jag nog faktiskt du kan komma på mer avtändande saker, men det var ju iofs riktigt det jag menade. Verbatim är mer på rätt spår.

Det värsta jag vet är folk som säger att det värsta dom vet, eller det värsta som finns, och sedan säger någon liten osignifikant pettites.

Madame
2009-11-19, 13:24
Den här tråden är dömd att misslyckas av följande anledningar:

1. Bara killar kommer skriva i tråden.
2. Alla killar som skriver har åsikten att allt könshår ska rakas bort helt.
3. Tjejer som tittar in i tråden kommer inte våga skriva att de bara ansar var tredje dag, av anledningarna i punkt 1 och 2.

Precis, jag märkte det :( men pluspoäng till dig whistler! *kissass*

Killar! för hlevtee, skärpning om ni vill ha tråden kvar!! :whipped:


OnT: klart man håller efter, men det fattade ni i min första post. Vaxning är det som gäller!

Piranha
2009-11-19, 13:24
Som alltid på kolo när tjejer frågar andra tjejer så besvaras frågan av 245 killar,
samt som enbart sett en bikinilinje på bild.

Mimix
2009-11-19, 13:24
Whatever. Nu går jag och badar UTAN att raka mig.
...[DoinDaHairyAttentionWhoringHamboIkon]

shut teh face
2009-11-19, 13:28
Som alltid på kolo när tjejer frågar andra tjejer så besvaras frågan av 245 killar,
samt som enbart sett en bikinilinje på bild.

:laugh:

Jag håller med om hår där nere, men vad ska man göra? "Hej, om vi ska ha sex, måste jag säkerställa att du är rakad som en 12 åring först!"

Jag föredrar rakat, men det är väl inget att egentligen bry sig om. Jag älskar med personen jag älskar, själen. Inte kroppen.

ryss
2009-11-19, 13:32
Så en febersvettig kropp och rinnande näsa hade inte stört...:D...men det hade ens stackars tredagarsstubb.

haha alltså det beror ju på, tänk dig som kille om du träffar en fräsch brud, det slutar med att ni hamnar i sängen och du ska gå ner på tjejen, drar sakta ner byxorna/trosorna och möts av regnskogen själv. Jag kan säga av egen erfarenhet att det är värre när man märker att tjej har hår i röven(egen erfarenhet), så jag måste väl kanske ändra mig lite med att det är det mest avtändande.... *spy*

backflash
2009-11-19, 13:36
... Jag kan säga av egen erfarenhet att det är värre när man märker att tjej har hår i röven(egen erfarenhet), så jag måste väl kanske ändra mig lite med att det är det mest avtändande.... *spy*

I kan jag förstå, det låter som ett pony play som har gått lite för långt ...

Lelle Pelle
2009-11-19, 13:40
Haha, solly. Jag tänkte inte på att det bara var för damer när jag röstade...:D

Men, lite hår har ju ingen dött av. Bara det inte ser ut som en regnskog är det ju lungt. Födelsemärken däremot, det klarar jag inte av.

Grahn
2009-11-19, 13:42
Haha, solly. Jag tänkte inte på att det bara var för damer när jag röstade...:D

Du bär alltså bikini? *screwy*

Lelle Pelle
2009-11-19, 13:44
Du bär alltså bikini? *screwy*
Nä, men har sånna där vanliga kalsonger ibland som han Beckham gör reklam för. Inte vackert med en massa hår som letar sig ut på sidorna...

Mimix
2009-11-19, 13:45
haha alltså det beror ju på, tänk dig som kille om du träffar en fräsch brud, det slutar med att ni hamnar i sängen och du ska gå ner på tjejen, drar sakta ner byxorna/trosorna och möts av regnskogen själv. Jag kan säga av egen erfarenhet att det är värre när man märker att tjej har hår i röven(egen erfarenhet), så jag måste väl kanske ändra mig lite med att det är det mest avtändande.... *spy*

Naa...själv har jag ingen hårfobi så jag tål lätt själva looken.
Men då jag använder tandtråd dagligen så behöver jag inte långa hår mellan tänderna förstås. Det ÄR klart störande. Och host host harkel i halsen kan man komma av sig och tappa...eh...inspirationen av.

Edit to add: Se där hur snabbt man badar när man hoppar över rakningen...:D
(Har i och för sig silvershampoo i håret fortfarande så tekniskt sett är jag väl inte klar än.)

ryss
2009-11-19, 13:48
Naa...själv har jag ingen hårfobi så jag tål lätt själva looken.
Men då jag använder tandtråd dagligen så behöver jag inte långa hår mellan tänderna förstås. Det ÄR klart störande. Och host host harkel i halsen kan man komma av sig och tappa...eh...inspirationen av.

Edit to add: Se där hur snabbt man badar när man hoppar över rakningen...:D
(Har i och för sig silvershampoo i håret fortfarande så tekniskt sett är jag väl inte klar än.)

I see what you mean :)

Tycker du det här skulle vara en okej längd för en tjej att ha där nere utan att anse att det är för mycket? :)

http://www.salongk.se/_internal/cimg!0/1q3mawicm9nbztjrqy6v8mnxsa62hcz

Mimix
2009-11-19, 13:52
I see what you mean :)

Tycker du det här skulle vara en okej längd för en tjej att ha där nere utan att anse att det är för mycket? :)

http://www.salongk.se/_internal/cimg!0/1q3mawicm9nbztjrqy6v8mnxsa62hcz

Hade Madame...*cupid*...haft det så hade jag mumsat hennes måff ändå ja...:D

stevebc
2009-11-19, 13:54
Det värsta jag vet är folk som säger att det värsta dom vet, eller det värsta som finns, och sedan säger någon liten osignifikant pettites.:laugh:

Madame
2009-11-19, 13:55
Hade Madame...*cupid*...haft det så hade jag mumsat hennes måff ändå ja...:D

say w00t? Här e vi rakt på sak :D herregud... :Virro

Mimix
2009-11-19, 13:56
say w00t? Här e vi rakt på sak :D herregud... :Virro

Tja jag har aldrig lyckats bli särskilt lesbisk men what can I say du är ju för charmig...:D

Langster
2009-11-19, 13:58
Ansat får det vara, men aldrig renrakat, det är så lätt att tro att man råkat "kliva på" Mourten nu igen då http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=3995468&postcount=31. :D

Madame
2009-11-19, 14:00
Tja jag har aldrig lyckats bli särskilt lesbisk men what can I say du är ju för charmig...:D
haha :naughty:

Dr Jones
2009-11-19, 14:06
Ladies ladies, det är ju helrakat som är sexigt, en hårig brud är det värsta som finns

är det absolut det värsta du vet ? ;)

ryss
2009-11-19, 14:12
är det absolut det värsta du vet ? ;)

bland annat - ja, klart det funkar att trycka ändå men det är inte sexigt

Dr Jones
2009-11-19, 14:25
bland annat - ja, klart det funkar att trycka ändå men det är inte sexigt

:hbang:

Yes
2009-11-19, 14:30
Som alltid på kolo när tjejer frågar andra tjejer så besvaras frågan av 245 killar,
samt som enbart sett en bikinilinje på bild.
Och apropå det så... pics pliiis!

ryss
2009-11-19, 14:36
:hbang:

Tänk dig själv, nu jävlar, så drar du ner byxorna och märker att det är chewbacca som gjort en helkroppsvaxning men missade en bit, inte kuuuul. Altenativt att du köpt ett kinderägg, så käkar du halva, plockar ut den gula saken och öppnar den, men där i fanns visst ingen leksak

Baan
2009-11-19, 14:37
:laugh:

I approve this LOL-ing.

Langster
2009-11-19, 14:38
Tänk dig själv, nu jävlar, så drar du ner byxorna och märker att det är chewbacca som gjort en helkroppsvaxning men missade en bit, inte kuuuul. Altenativt att du köpt ett kinderägg, så käkar du halva, plockar ut den gula saken och öppnar den, men där i fanns visst ingen leksak

Ja tro fan du blir besviken, chewbacca är ju inte ens kvinna.

hahavaffan
2009-11-19, 14:39
I approve this LOL-ing.Ri0ax1HpRbM *popcorn*

ryss
2009-11-19, 14:41
Ja tro fan du blir besviken, chewbacca är ju inte ens kvinna.

Beror ju på vad man gillar :naughty: du ser det blir bara värre och värre, tror jag ska sluta bomba den här tråden innan jag skämmer ut mig alltför mycket *rolleyes*

Baan
2009-11-19, 14:46
Klipp.


Jaja, man hänger inte med :/

Zakath
2009-11-19, 15:07
Jag har inget emot en hel del hår där nere så länge det sitter på en villig kvinna. Kan faktiskt vara riktigt sexigt på vissa sätt som jag inte ska gå in i detalj på.

p1r
2009-11-19, 15:47
Jag har inget emot en hel del hår där nere så länge det sitter på en villig kvinna. Kan faktiskt vara riktigt sexigt på vissa sätt som jag inte ska gå in i detalj på.

Många har ju den åsikten att det känns som att ligga med ett dagisbarn om det är vaxat. Jag är inte en av dom.

Alone_in_the_dark
2009-11-19, 15:51
Fråga till Madame då...

Brasiliansk eller Hollywood style??:D

Jure
2009-11-19, 15:54
Lite hår / skit i maten rensar magen!

Madame
2009-11-19, 16:01
Fråga till Madame då...

Brasiliansk eller Hollywood style??:D

*grr* Ni killar vill gärna prata om själva frisyren märker jag, eller huruvida ni föredrar att det finns hår eller inte.


Det är inte det tråden handlar om, den handlar om ifall tjejerna bemödar sig om att fixa självaste bikinilinjen, vad som händer innanför min låter jag därför vara osagt.

Capisce?? :whipped:

p1r
2009-11-19, 16:01
Fråga till Madame då...

Brasiliansk eller Hollywood style??:D
Vad är hollywood style?

Scratch89
2009-11-19, 16:02
Det värsta jag vet är folk som häller mjölk i kaffet.

Det värsta jag vet är folk som säger att det värsta dom vet, eller det värsta som finns, och sedan säger någon liten osignifikant pettites.

Jaja, man hänger inte med :/

Fan att jag var så seg, jag skulle också länka in Aron Flam.

Förövrigt så håller jag med de övriga talarna i tråden.

Kwon
2009-11-19, 16:02
Otippat att majoriteten var killar i den här tråden... :D

Oh wait! My bad
http://i143.photobucket.com/albums/r158/azurenightmarex1/AbandonThread.gif

Alone_in_the_dark
2009-11-19, 16:03
*grr* Ni killar vill gärna prata om själva frisyren märker jag, eller huruvida ni föredrar att det finns hår eller inte.


Det är inte det tråden handlar om, den handlar om ifall tjejerna bemödar sig om att fixa självaste bikinilinjen, vad som händer innanför min låter jag därför vara osagt.

Capisce?? :whipped:

Aj....:D Jag har inga premisser hur det ska vara, men ska hon ha en tyglapp som är 3x3 cm som bikini trosa ska det vara rakat

Vad är hollywood style?

Du tar bort allt hår inklusive rövhår:naughty:

Vinter
2009-11-19, 16:56
Se det från den ljusa sidan, nu har vi fått reda på vilka killar som rakar röven hemma. Ännu en tabu sprucken hallelulja.

träningsgossen
2009-11-19, 17:00
Se det från den ljusa sidan, nu har vi fått reda på vilka killar som rakar röven hemma. Ännu en tabu sprucken hallelulja.
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html

G_lund
2009-11-19, 18:47
Capisce?? :whipped:

Du lär dej *kissass*

miss_incorrigible
2009-11-19, 19:06
Om jag vill vara riktigt riktigt elak låter jag bli. :devil: ... men oftast är jag snäll.

bigtraps
2009-11-20, 09:32
Inte många tjejer som verkar vara intresserade av den här tråden

rooz
2009-11-20, 09:36
Inte många tjejer som verkar vara intresserade av den här tråden

Hur många tjejer finns det aktiva på kolo då?

mini
2009-11-20, 09:41
Av 61 svar kommer 15 inlägg fördelat på tre tjejer. Trådskaparen 7, Mimix spammar bort 7.
Varför skulle det vara intressant för en tjej att berätta om/hur hon friserar muffen? Speciellt då tråden invaderats av killar som berättar hur äckligt det är med hår?

Whistler
2009-11-20, 10:29
Varför skulle det vara intressant för en tjej att berätta om/hur hon friserar muffen? Speciellt då tråden invaderats av killar som berättar hur äckligt det är med hår?

Det är inte så att det ekar här inne? ;)

Den här tråden är dömd att misslyckas av följande anledningar:

1. Bara killar kommer skriva i tråden.
2. Alla killar som skriver har åsikten att allt könshår ska rakas bort helt.
3. Tjejer som tittar in i tråden kommer inte våga skriva att de bara ansar var tredje dag, av anledningarna i punkt 1 och 2.

mini
2009-11-20, 10:32
Det är inte så att det ekar här inne? ;)

Ser jag ett "vad var det jag sa"?
Jag håller dock inte med dig på punkt tre. Det har inte med att våga att göra. Det handlar om vad 35 000 medlemmar på Kollo har med ens fitthår att göra.

Piranha
2009-11-20, 13:19
Ser jag ett "vad var det jag sa"?
Jag håller dock inte med dig på punkt tre. Det har inte med att våga att göra. Det handlar om vad 35 000 medlemmar på Kollo har med ens fitthår att göra.


Ähuuuuumm.

Om man öppet startar en poll om det så får man nog ifs räkna med att 35.000 vill lägga sig i ens fitthår. (då bildligt talat för många, bokstavligt för andra).

mini
2009-11-20, 13:22
Ähuuuuumm.

Om man öppet startar en poll om det så får man nog ifs räkna med att 35.000 vill lägga sig i ens fitthår. (då bildligt talat för många, bokstavligt för andra).

Absolut, men alla kanske inte delar trådskaparens intresse att dela med sig.

p1r
2009-11-20, 14:28
Absolut, men alla kanske inte delar trådskaparens intresse att dela med sig.
Vill man inte dela med sig behöver man inte skriva nåt?

Grahn
2009-11-20, 14:30
Vill man inte dela med sig behöver man inte skriva nåt?

Fast de talade väl kanske om vaför inte så många tjejer var aktiva i tråden?

mini
2009-11-20, 14:33
Vill man inte dela med sig behöver man inte skriva nåt?

Fast de talade väl kanske om vaför inte så många tjejer var aktiva i tråden?

Exakt. Det verkade vara några som var förvånade över ointresset hos tjejerna.

Cilia
2009-11-21, 20:54
Ladies ladies, det är ju helrakat som är sexigt, en hårig brud är det värsta som finns
Det är ingen som har frågat om din åsikt.



Den här tråden är dömd att misslyckas av följande anledningar:

1. Bara killar kommer skriva i tråden.
2. Alla killar som skriver har åsikten att allt könshår ska rakas bort helt.
3. Tjejer som tittar in i tråden kommer inte våga skriva att de bara ansar var tredje dag, av anledningarna i punkt 1 och 2.
Du har fattat grejen.

Martin Löwgren
2009-11-21, 21:23
Allt utom hockeyfrilla därnere är okej även om rakat eller ansat är bäst.

Ignatius72
2009-11-21, 21:38
Allt utom hockeyfrilla därnere är okej även om rakat eller ansat är bäst.

Hockeyfrilla på musen? Min fantasi må vara klen men jag kan inte ens föreställa mig.

Martin Löwgren
2009-11-21, 21:41
Hockeyfrilla på musen? Min fantasi må vara klen men jag kan inte ens föreställa mig.

...och jag försöker få ur den bilden ur min gärna men den sitter kvar trots att man var tonåring för över 5år sedan....*ryser*

Tänk dig ansat där uppe och sedan hår (långa trådar) på själva skötet.

Mimix
2009-11-21, 21:42
Hockeyfrilla på musen? Min fantasi må vara klen men jag kan inte ens föreställa mig.

Jag tror de menar att det bara är ansat ovanför världens mittpunkt.

Ignatius72
2009-11-21, 21:44
...och jag försöker få ur den bilden ur min gärna men den sitter kvar trots att man var tonåring för över 5år sedan....*ryser*

Tänk dig ansat där uppe och sedan hår (långa trådar) på själva skötet.

Jag tror de menar att det bara är ansat ovanför världens mittpunkt.

Hmm, ja det låter lite..... annorlunda.

Cilia
2009-11-21, 21:48
Jag tror de menar att det bara är ansat ovanför världens mittpunkt.
tror inte det är ansat utan att den naturliga hårväxten är lite vildare längre ner och mindre vild högre upp.

Mimix
2009-11-21, 21:52
Hmm, ja det låter lite..... annorlunda.

Ja jag tror inte att den är vanlig. Men jag har i alla fall en kompis som gjorde en sådan innan vi rollerbladade till stranden för ett par år sedan.

Mimix
2009-11-21, 21:59
tror inte det är ansat utan att den naturliga hårväxten är lite vildare längre ner och mindre vild högre upp.
Right...du menar...

http://i46.tinypic.com/2ihrz0p.jpg

...typ...?

Ignatius72
2009-11-21, 21:59
Ja jag tror inte att den är vanlig. Men jag har i alla fall en kompis som gjorde en sådan innan vi rollerbladade till stranden för ett par år sedan.

why on earth?

Mimix
2009-11-21, 22:01
why on earth?

En kombination av boxerbikinishortsen med låg midja och brådska skulle jag tro ;o)

Ignatius72
2009-11-21, 22:07
En kombination av boxerbikinishortsen med låg midja och brådska skulle jag tro ;o)

:laugh:

panzerpig
2009-11-21, 23:31
...och jag försöker få ur den bilden ur min gärna men den sitter kvar trots att man var tonåring för över 5år sedan....*ryser*

Tänk dig ansat där uppe och sedan hår (långa trådar) på själva skötet.

Har också råkat ut för detta.. Tror tjejen ville ansa men inte vågade längre ner.. brr...

Alox
2009-11-21, 23:34
Det är ingen som har frågat om din åsikt.


Varför skulle det ha någon betydelse? Det är väll fritt fram för honom att skriva hans åsikt oavsett om någon har bett om den eller inte?

Martin Löwgren
2009-11-22, 00:00
Har också råkat ut för detta.. Tror tjejen ville ansa men inte vågade längre ner.. brr...

Haha trodde jag var ensam om detta fenomen :thumbup: Det ser ju faktiskt jävligt roligt ut haha.