handdator

Visa fullständig version : lol åt snickare


Nelson81
2009-11-17, 15:09
Har haft snickare hemma som alla fått ge bud för vad dom ska ha för att sätta upp vårat nya kök. är ett mindre ikea kök där vi kommer riva ner det gamla köket samt skruva ihop stommarna etc, enda dom behöver göra är att skruva upp stommarna samt sätta på bänkskivan. Ena firman skulle ha 2k för det, den andra skulle ha 20k + moms :laugh: vi snackar om 1 dags arbete typ. vilken jävla skillnad det kan vara..då var det vitt och båda var firmor.


så nu har jag fått skratta av mig det....fortsätt med va ni än höll på med

/herkulez

Baan
2009-11-17, 15:10
Leta vidare, någon kanske ska ha 100 000 i handen?

Nelson81
2009-11-17, 15:14
haha ja precis.

MrPowa
2009-11-17, 15:18
Kolla vad det är för snickare bara för dem jobbar som snickare behöver dem inte veta vad en skruv är.

Langster
2009-11-17, 15:19
Verkar det vara en dags jobb så kan du räkna med att det kommer att ta ca en månad för dom.

De som ville ha 20 laxar ville nog inte göra jobbet alls, de hade antagligen för mycket att göra.

Civilrätt
2009-11-17, 15:39
Vilka företag var det horhan?

Nelson81
2009-11-17, 15:55
achmeds bygg och cigg

Scratch89
2009-11-17, 16:07
Avslutade de alla verb och substantiv med -ski?

norpx
2009-11-17, 16:48
http://www.bonniershop.nu/cm/1.963

hahavaffan
2009-11-17, 17:05
Mina päron ska bygga hus, och har lagt ut det till typ 8st byggfimor så att de kan ge ett kostnadsförslag/offert. Det skiljde miljonER mellan de olika firmorna :D

Jure
2009-11-17, 17:39
Hade han haft 22 tjejer och varit en gammal raggare och även kallats putte som barn? I så fall är det fan värt varje jävla slant!

KalleBalik
2009-11-17, 18:08
Hade han haft 22 tjejer och varit en gammal raggare och även kallats putte som barn? I så fall är det fan värt varje jävla slant!

Och hängt med motorcyklistgäng, icke att förglömma.

Three pigs
2009-11-17, 18:43
achmeds bygg och cigg

hahahha.