handdator

Visa fullständig version : aviseringshjälp!


Tonto
2009-11-13, 11:03
Jag beställde lite grejer från bodystore och nu hitta jag en funktion där det står status på mitt paket. Det har kommit till min lokala utbud för paket. Men på något sätt misslyckades sms-aviseringen och det står att dom nu skickat ut postavisering till mig. Är det några viktiga detaljer som jag måste ha med mig vid uthämtningen eller räcker det med att jag tar med mig legitimation för att ta ut paketet?

Gabber
2009-11-13, 11:07
Jag beställde lite grejer från bodystore och nu hitta jag en funktion där det står status på mitt paket. Det har kommit till min lokala utbud för paket. Men på något sätt misslyckades sms-aviseringen och det står att dom nu skickat ut postavisering till mig. Är det några viktiga detaljer som jag måste ha med mig vid uthämtningen eller räcker det med att jag tar med mig legitimation för att ta ut paketet?

Kollinummer o leg har alltid funkat för mig fast jag hämtat ut utan avi.

tsp
2009-11-13, 11:07
Blir krångligare för dem att hitta paketet om du kommer dit utan nummerkod. Så håll du hårt i kuken och vänta en dag till!

skans
2009-11-13, 11:08
Med kollinummer ska det inte vara några problem

Tonto
2009-11-13, 11:13
jag har ingen aning va kollinummer är.

man blir ju lagom lack när sms-avisering har "misslyckats" när jag har fyllt i mitt telefonnummer.

De brukar ta dom 1-3 dagar - jag är på dag 5 såklart man blir sne.

Tonto
2009-11-13, 11:15
Jag har hittat kollinummer, jag åker förbi om 1h och kollar om det + legitimation räcker.

Gabber
2009-11-13, 11:46
Jag har hittat kollinummer, jag åker förbi om 1h och kollar om det + legitimation räcker.

Så länge du vet vart det skickats ska det med kollinummer räcka. Har även fått ut utan kollinummer, du säger att det är från Bodystore eller vart det nu kommer från(lär ju 1 paket eller några st därifrån) sedan ger du leg.

Resten får de fram i datorn.