handdator

Visa fullständig version : VPX No Shotgun V3


Mineur
2009-11-08, 16:38
Hej!
Har sett och läst lite om denna pre-workout produkt: VPX No Shotgun V3


Någon som har lite erfarenhet ifrån den, ifall den är bra och så vidare?

Snoozer
2009-11-08, 17:09
Väldigt inviduellt för hur folk svarar på olika PWO produkter. Den fungerar skitbra för mig iallafall, en av dem bästa jag testat och då har jag testat en hel del... Det är en omtyckt produkt om man ser efter helheten, så du blir nog inte besviken. *popcorn*

Mineur
2009-11-08, 17:19
Okej, låter bra:)


Har kollat lite på Rage och Rage x2 oxå å de verkar bra, har du testat dem?

sKedbladh
2009-11-08, 19:16
Jag har kört ShotgunV3, Rage och Rage x2.
Min favorit av dessa är Rage x2 eller Rage.
Shotgun får jag ta nästan 2x portion av för att få några som helst uppiggande känningar.
Men som ovanstående talare sade: Alla svarar olika.

Om du bestämmer dig för shotgun dock, så vill jag ge dig ett snabbt råd om att inte ta Exotic Fruit, den är vidrig.

Förövrigt den PWO jag prövat som haft mest riv, är Eiselts Truck, oj oj oj säger jag bara :)

Mineur
2009-11-08, 19:24
Jag har kört ShotgunV3, Rage och Rage x2.
Min favorit av dessa är Rage x2 eller Rage.
Shotgun får jag ta nästan 2x portion av för att få några som helst uppiggande känningar.
Men som ovanstående talare sade: Alla svarar olika.

Om du bestämmer dig för shotgun dock, så vill jag ge dig ett snabbt råd om att inte ta Exotic Fruit, den är vidrig.

Förövrigt den PWO jag prövat som haft mest riv, är Eiselts Truck, oj oj oj säger jag bara :)

Okej tack! :)

Blir nog vanliga Rage, har kollat runt lite och tycks nästan som flera gillar den första än x2. ;)

sweaberg
2009-11-08, 21:30
har kört en halv burk rage och jag är iallafall nöjd. från att vara astrött och släpa sig ur soffan så blir man pigg och taggad på 40minuter. gött mos!

Mineur
2009-11-08, 22:12
har kört en halv burk rage och jag är iallafall nöjd. från att vara astrött och släpa sig ur soffan så blir man pigg och taggad på 40minuter. gött mos!

Låter finfint! Blir en burk av det då;)

MrPowa
2010-01-15, 19:22
Ska man göra nått uppehåll med Shotgun. Eller kan man bara köra på, tycker ja inte hittar nått.

Psyla
2010-01-15, 20:03
Shotgun i alla lägen :) Men det är nog väldigt individuellt....uppenbarligen.

CrazyJoeDavola
2010-01-15, 22:37
Shotgun innehåller väl något omdiskuterat ämne har jag för mig, du får söka på forumet. Annars så innehåller den ju EAA vilket ju kan vara bra.

MrPowa
2010-01-30, 21:27
nu har man provat shotgun i nästan 2 veckor(ca 7-8 pass) och jag mår dåligt utav den.
Har snackat med gympolarn men han vill inte ha nå Pwo produkt finns nån kololit i sala trakten som vill taa över burken ca halva? Gratis.

TehSaxo
2010-01-30, 22:24
Shotgun smakar gott, två st av mina vänner som säger att den är as bra, själv så märker jag ingen skillnad på shotgun och koffeintabletter :p

Heniin
2010-01-31, 14:53
Shotgun e bland de bättre jag testat, riktigt bra produkt men som någon sa är kanske inte exotic den goaste smaken.. påminner om marsipan lr något.

MrPowa
2010-01-31, 16:43
Jag käka Black Cherry och det smakar och luktar som marsipan.

wreka
2010-06-22, 19:19
Om du bestämmer dig för shotgun dock, så vill jag ge dig ett snabbt råd om att inte ta Exotic Fruit, den är vidrig.
Fick hem just den idag (grape var slut), fick bara lov att prova den så jag inte är helt oförberedd på smaken när det gäller.
Den luktade inte gott, smakade inte bra men inte alls så illa jag jag befarade, ingen eftersmak heller!
Efter att ha tvingat i sig Brutal + Gakick (FX) kanske man tycker allt är hanterbart. ;)

Men jag hade inte tackat nej till att den smakade mer som superpump250 apelsin, den är det sjukligt bra smak på!

Albin Eriksson
2010-06-23, 10:35
Shotgun är tveklöst bästa PWO-n jag prövat hittills, smaken jag valde var dessutom helt ok.
Nästa inköp bli NanoProxil, hört folk som gillat shotgun som finner den likvärdig eller bättre...

Endorah
2010-06-23, 11:35
Jag väger väldigt lite (kring 60~) och jag måste ta MINST 3 skopor rage x2 för att få bra tryck under ett pass. Jag har kört klart min burk och ben-passen svarade knappt något alls på ragen, men om jag körde 3 skopor fick jag fint tryck i armarna och latsen.
Min sammanfattning : Jag tränar hellre med ragex2 än utan, men det var inte värt 350 spänn för burken.

MrPowa
2010-06-23, 17:48
Jag väger väldigt lite (kring 60~) och jag måste ta MINST 3 skopor rage x2 för att få bra tryck under ett pass. Jag har kört klart min burk och ben-passen svarade knappt något alls på ragen, men om jag körde 3 skopor fick jag fint tryck i armarna och latsen.Min sammanfattning : Jag tränar hellre med ragex2 än utan, men det var inte värt 350 spänn för burken.

Pressa med benen så bör du känna av nått där.