handdator

Visa fullständig version : 4 veckor kvar


pia
2009-11-07, 10:46
Nu är det bara 4 veckor kvar till Lucia Body Fitness

pia
2009-11-07, 10:47
2 bilder till

Cerberus
2009-11-07, 10:55
omg, här var det inte brist på muskler :D

ser grymt ut!

Kappman
2009-11-07, 10:59
Snyggt jobbat Pia. Bra prestation hitills. Hela vägen in i kaklet nu och du kommer krossa!!

pia
2009-11-07, 11:01
Tack! Ska bli intressant hur man ser ut när man får på lite färg och efter att ha tömt och fyllt kroppen samt rätta bikinin

Baan
2009-11-07, 11:16
Looking hot! Mer bodybuilding än body fitness, fast har iofs lite dålig koll... :)

Cilia
2009-11-07, 11:20
tycker det är kul att du ska upp *s*

Ser riktigt bra ut, duktigt jobbat

pia
2009-11-07, 11:21
Looking hot! Mer bodybuilding än body fitness, fast har iofs lite dålig koll... :)

Nu tog jag bilderna i bra ljus och ser nog lite större ut än jag egentligen är. Skulle behöva några kilo till tycker jag för att klassa i bodybuilding annars tycker jag mer om byggningen. Om jag hade haft 3 kg muskler till kanske jag hade gått upp på byggarscenen.

pia
2009-11-07, 11:24
tycker det är kul att du ska upp *s*

Ser riktigt bra ut, duktigt jobbat

Tack! Är glad att det gått så pass bra fast jag slarvat ganska mycket. Skulle börjat köra cardio för 2 veckor sedan men har fortfarande inte börjat. Rör på mig en del ändå så jag sitter inte still precis men ändå. Kör inget strikt dietschema heller utan äter äter lite på känn. Ska öka på lite sista 2 veckorna innan tömningen så då ska jag försöka skärpa till mig och vara lite striktare. Orkar aldrig upp på morgonen utan jag sätter klockan och sedan stänger jag av den igen men då ska jag ta mig upp. Vet man att det bara är 2 veckor kan jag nog greja det. Sedan är jag också ledig sista veckan vid tömning och laddning.

CalleP
2009-11-07, 14:18
Riktigt jävla fint, perfekt exempel på hur en kvinna kan ha muskler utan att det ser fult ut. Hoppas det går bra för dig

userfriendly
2009-11-07, 15:15
Riktigt jävla fint, perfekt exempel på hur en kvinna kan ha muskler utan att det ser fult ut. Hoppas det går bra för dig

det är alltid snyggt med muskler på tjejer... :smash:


Tycker det ser riktigt bra ut! Stort lycka till!! :hbang:

Sniggel
2009-11-07, 15:16
Det ser incredible ut helt klart. De andra tjejerna får akta sig :D

puls
2009-11-07, 15:24
oooj, en sån mage skulle man ha...

Lycka till

Lisen

ryss
2009-11-07, 15:26
grym rygg!

pia
2009-11-07, 15:57
Tack för alla snälla ord!:em: Har tränat i 17 år nu så lite muskler har man hunnit bygga upp!

AFanatic
2009-11-07, 16:20
En muskelmassa to die for. :hbang:Grymt!

Jag skulle vilja se bilder på kvartsvändningar i helkropp där kameran är i midjehöjd och rakt på, inte från någon sidovinkel. *drool* :em:

joyride
2009-11-07, 22:14
Ser riktigt imponerande ut! Lycka till de sista veckorna. Ös på så kommer det gå hur bra som helst :D

Morris
2009-11-08, 10:35
Imponerade, ser riktgit bra ut.. lycka till.

Sess
2009-11-08, 10:47
Shit tjejen!! Grymt jobbat!

Ska bli riktigt kul att se dig - jag kommer att heja som en galning. :)

martikainen
2009-11-08, 10:53
ouf, Grymt jobbat! Lycka till

pia
2009-11-08, 11:59
Tack för alla lyckönskningar! Nu är det bara att köra på sista veckorna.

Theres
2009-11-12, 13:58
Jag tycker också det ser kanonbra ut men jag skulle nog önska lite mer axelparti iaf när man kollar på bilden framifrån! Hade gärna velat se en helbild inkl ben :)
BRA jobbat tycker jag och LYCKA till!!

Luttis
2009-11-12, 16:30
en muskelmassa to die for. :hbang:grymt!

Jag skulle vilja se bilder på kvartsvändningar i helkropp där kameran är i midjehöjd och rakt på, inte från någon sidovinkel. *drool* :em:

+1

PepzAdept
2009-11-12, 17:06
Ryggen är ju så jäkla grym!!! Tycker att frontlinen skulle se bättre ut om du fick ut latsen och axlarna mer?

pia
2009-11-16, 23:16
Ryggen är ju så jäkla grym!!! Tycker att frontlinen skulle se bättre ut om du fick ut latsen och axlarna mer?

Är lite tajt i bröstmuskeln så därför har jag problem att få ut dem. Stretchar och går på massage men jag är framåtroterad. Skickar med en ryggbild från i lördags

pia
2009-11-16, 23:19
+1

Det var svårt att ta för utrymmet var så litet så ni får vänta till tävling om jag inte tar några mer foton innan

shadowfire
2009-11-17, 00:07
jävlar i gatan vilken go form o massan är det inget fel på. Ser riktigt, riktigt bra ut!
lycka till!

Tricce
2009-11-17, 00:44
Akta du blir för grov och för vaskulär ;)

"5. Judges are reminded that this is not a bodybuilding contest. The competitors
should have shape to their muscle but not the size, definition or vascularity that is
seen at bodybuilding competitions. Any competitor who exhibits these features is to
be marked down."

pia
2009-11-17, 09:39
jävlar i gatan vilken go form o massan är det inget fel på. Ser riktigt, riktigt bra ut!
lycka till!

Tack!:)

pia
2009-11-17, 09:44
Akta du blir för grov och för vaskulär ;)

"5. Judges are reminded that this is not a bodybuilding contest. The competitors
should have shape to their muscle but not the size, definition or vascularity that is
seen at bodybuilding competitions. Any competitor who exhibits these features is to
be marked down."

Om jag bedöms ner på det så ser jag det bara som positivt ändå för jag har inte tänkt fortsätta att tävla i detta och bryr mig inte om placering utan detta var bara en test för mig själv och vad jag kan göra med min kropp. Är jag nöjd med mig själv när jag ställer mig på scenen så duger det för mig. Om man ser på t ex åsa hällstorp så är hon oftast riktigt hård och vinner ofta och vann ju både byggning och body fitness så det är väl lite upp till domarna för några tydliga som vinner verkar inte finnas utan de är olika både i massa och hårdhet.

Tricce
2009-11-17, 11:17
Om jag bedöms ner på det så ser jag det bara som positivt ändå för jag har inte tänkt fortsätta att tävla i detta och bryr mig inte om placering utan detta var bara en test för mig själv och vad jag kan göra med min kropp. Är jag nöjd med mig själv när jag ställer mig på scenen så duger det för mig. Om man ser på t ex åsa hällstorp så är hon oftast riktigt hård och vinner ofta och vann ju både byggning och body fitness så det är väl lite upp till domarna för några tydliga som vinner verkar inte finnas utan de är olika både i massa och hårdhet.

Tycker iaf du har grym kropp och håller med verkar rejält olika hur dom bedömmer. Lite läskigt när man läser reglerna dock vissa bedömningspunkter dom har som man tycker inte har ett jota med just BODYfitness att göra som tex

"1. The judge should first assess the overall athletic appearance of the physique. This
assessment should take the whole physique into account. The assessment,
beginning with a general impression of the physique, should take into consideration
the hair and facial beauty"

Well well man får tycka som man vill om reglerna men det är en annan tråd antar jag :D Hursom stort lycka till och jag tror det kommer gå bra för det ser toppen ut! :hbang:

pia
2009-11-17, 11:27
Tycker iaf du har grym kropp och håller med verkar rejält olika hur dom bedömmer. Lite läskigt när man läser reglerna dock vissa bedömningspunkter dom har som man tycker inte har ett jota med just BODYfitness att göra som tex

"1. The judge should first assess the overall athletic appearance of the physique. This
assessment should take the whole physique into account. The assessment,
beginning with a general impression of the physique, should take into consideration
the hair and facial beauty"

Well well man får tycka som man vill om reglerna men det är en annan tråd antar jag :D Hursom stort lycka till och jag tror det kommer gå bra för det ser toppen ut! :hbang:

Tack! Jag tänker köra på och sedan får det gå som det går.

Lasse Kongo
2009-11-17, 16:53
Jägarns!

Rejält med muskler och riktigt trevlig form, lycka till!

Sess
2009-11-18, 15:01
Otroligt snyggt tjejen! Kan inte säga det nog för många ggr!

:)

Sniggel
2009-11-18, 15:08
Om jag bedöms ner på det så ser jag det bara som positivt ändå för jag har inte tänkt fortsätta att tävla i detta och bryr mig inte om placering utan detta var bara en test för mig själv och vad jag kan göra med min kropp. Är jag nöjd med mig själv när jag ställer mig på scenen så duger det för mig. Om man ser på t ex åsa hällstorp så är hon oftast riktigt hård och vinner ofta och vann ju både byggning och body fitness så det är väl lite upp till domarna för några tydliga som vinner verkar inte finnas utan de är olika både i massa och hårdhet.

Bra inställning. Det kan säkert gå jättebra trots din hårdhet skulle jag tro.

pia
2009-11-26, 21:20
Bara någon vecka kvar nu. Känner mig tom och platt i kroppen men det förbättras förmodligen på fyllningen sedan

Jpn
2009-11-26, 21:35
Ser vasst ut Pia!

Din rygg är supergrym! :thumbup:

pia
2009-11-26, 22:00
Ser vasst ut Pia!

Din rygg är supergrym! :thumbup:

Tack! Jag kör på så får jag snart se slutresutlatet. Ska bli spännande.

Fidde_Mannen
2009-11-27, 09:42
Ser ju svin bra ut rent ut sagt *flex*

pia
2009-11-27, 11:09
Ser ju svin bra ut rent ut sagt *flex*

Tack! Hoppas fyllningen går bra så att formen blir bra på scenen. Det är första gången så man vet inte riktigt hur kroppen reagerar.

Mourten
2009-11-27, 11:14
Galen ratio midja/axlar. BRA!

pia
2009-11-27, 13:49
Galen ratio midja/axlar. BRA!

Tack! Hade velat haft mer bredd på axlarna men midjan är smal så det är en fördel. Kanske ser lite större ut också efter fyllningen eftersom kroppen är ganska tom nu. Hoppas det i alla fall. Har inget tryck alls i kroppen nu. Jag ser verkligen fram emot när man har fyllt på har färgen och lite uppumpad. Det är då man verkligen kan se hur det kommer se ut.

Kappman
2009-11-27, 14:01
Snart i mål! Håll i. Du ligger helt rätt för en grym tävling.

pia
2009-11-27, 14:14
Snart i mål! Håll i. Du ligger helt rätt för en grym tävling.

Tack! Vem vet men jag är nöjd i alla fall så jag är inte nervös för det går som det går och jag kan bara göra det jag kan sedan är det upp till domarna. Är glad för alla postiva kommentarer jag får från männsikor och det räcker långt för mig men det allra viktigaste är att jag är nöjd med mig själv. Har ingen aning heller vilka jag tävlar mot. Tävlar i långa klassen och jag vet inte vem någon är.

smürfpücko
2009-11-27, 15:24
Ja inte syns det att du har "slarvat" i alla fall... (dina egna ord). Riktigt snyggt!

Gillar också din inställning att är du bara nöjd själv så är det det viktigaste.

Commando1980
2009-11-27, 17:01
Bara någon vecka kvar nu. Känner mig tom och platt i kroppen men det förbättras förmodligen på fyllningen sedan

bra jobbat. du har en riktigt bra rygg!

Baan
2009-11-27, 20:27
Rygg/Midja proportionerna är riktigt najs, och ryggen i sig har bra bredd och givetvis även hårdhet. Av det man ser av låren ser dom bra ut med, men man ser väl inte riktigt tillräckligt...

Lycka till!

Anders The Peak
2009-11-27, 22:05
Pia du har en av de bästa baksidorna jag har sett under alla år bland tjejerna.
Bra axlar och armar så att det stänker om det. Lycka till nu men du vet att jag hade hellre sett dig bland byggarna:thumbup:
http://www.kolozzeum.com/forum/attachment.php?attachmentid=67329&d=1259266814

Lellen
2009-11-27, 22:19
Jädrar vilken ryggtavla! Imponerande!

pia
2009-11-28, 11:20
Tack så mycket för alla kommentarer. Benen kommer fram mer och mer faktiskt nu. Idag börjar jag se ådror som tittar fram. De är okej men kunde helt klart vara bättre. Skulle vilja haft lite större ben. Vaderna är de som tyvärr växer i slow motion så mina sämre sidor är just ben och bredden på axlar men resten är jag ganska nöjd med. Nu ska jag handla för tömningen som börjar imorgon.

Lasse Kongo
2009-11-28, 14:06
Fyfan, världklass på sista bilden, riktigt imponerande rygg och vform, formen är ju sjukt bra med, har lite svårt att förstå att du inte ska köra bb.

Sess
2009-11-29, 08:32
Inte långt kvar nu tjejen. Tyvärr kommer jag inte att komma och heja på dig, pga flytt (till din hemtrakt btw...iaf nästan - Mariehäll.) så hoppar vi LP i år. Men jag kommer att tänka på dig och ge dig lite styrka på telepatisk väg. ;)

Visst är du hård som många påpekar. Men hellre åt det hållet...bara att kolla in övriga och om du känner att det behövs så är det betydligt mkt lättare att reglera hårdheten med lite extra vätska än om det vore omvänd situation.

Otroligt bra jobbat tjejen!! Du är en inspiration som vågar köra ditt race, trots andras uppmaningar...med en sund inställning och dessutom våga uttrycka den i en ganska speciell värld som detta trots allt är.

You go girl!!!! :)

pia
2009-11-29, 12:49
Inte långt kvar nu tjejen. Tyvärr kommer jag inte att komma och heja på dig, pga flytt (till din hemtrakt btw...iaf nästan - Mariehäll.) så hoppar vi LP i år. Men jag kommer att tänka på dig och ge dig lite styrka på telepatisk väg. ;)

Visst är du hård som många påpekar. Men hellre åt det hållet...bara att kolla in övriga och om du känner att det behövs så är det betydligt mkt lättare att reglera hårdheten med lite extra vätska än om det vore omvänd situation.

Otroligt bra jobbat tjejen!! Du är en inspiration som vågar köra ditt race, trots andras uppmaningar...med en sund inställning och dessutom våga uttrycka den i en ganska speciell värld som detta trots allt är.

You go girl!!!! :)

Tack! Vad synd men lycka till med flytten. Det är ganska skönt att kunna ta det lite lugnare för då behöver man inte heller stå och spänna sig på scenen och se mer avslappnad ut samt få dricka lite så man också är piggare. Jag är som sagt hellre för hård än tvärtom.

El Maco
2009-12-23, 11:33
det ser inte riktigt sunt ut, kanske är ormen på magen som gör det