handdator

Visa fullständig version : känns som en bakfylla


collieweed
2009-10-26, 21:04
Hej ibland när jag har tränat ett riktigt hårt pass styrka i ca 30 min med ca 20 min kondition efter. Så kan det dagen efter, på morgonen/förmiddagen kännas som man nästan är bakis jag är då helt sjukt trött och seg ibland med lätt huvudvärk som sen går över.

Jag är noga med maten, så jag har svårt att tro att det kan vara därför. Jag dricker också mycket vatten, så tror heller inte att det är fallet, o jag tycker att jag sover ganska bra också.

Är det någon som upplever samma sak?
Dela gärna med dig och kom gärna med förslag eller tips på varför det blir så eller vad som jag eventuellt kan göra åt saken.

machine gun
2009-10-26, 21:10
Det händer mig ganska ofta efter långa hårda pass. Tror helt enkelt att det är ett tecken på att man tagit ut sig lite för mkt. Tröttheten är ett tecken på att kroppen är sliten.

TomasB
2009-10-26, 21:42
Det händer mig ganska ofta efter långa hårda pass. Tror helt enkelt att det är ett tecken på att man tagit ut sig lite för mkt. Tröttheten är ett tecken på att kroppen är sliten.


Speciellt vid lite för lite sömn. Jag blir väldigt sömnkänslig efter ett stenhårt pass!

machine gun
2009-10-26, 21:55
speciellt vid lite för lite sömn. Jag blir väldigt sömnkänslig efter ett stenhårt pass!

+1

Bjorneman
2009-10-26, 22:13
Välkommen till klubben :D
Se till att sova och käka ordentligt så ska det inte vara någon större fara, men visst är det jobbigt.

zydar
2009-10-26, 22:47
brukar också få de när ja sover dåligt. värst migränen o allmänt seg.

Semiramis
2009-10-27, 09:57
+1 på ovanstående, kan vara en släng av vätskebrist också.

shut teh face
2009-10-27, 10:14
Du säger att du äter bra, men äter du tillräckligt mycket, och äter du fett?