handdator

Visa fullständig version : Ta med proteinpulver till Mexiko?


sumialic
2009-10-26, 02:27
Funderar på att dra till Mexiko och undrar om någon vet om det är något problem att ta med proteinpulver?

p1r
2009-10-26, 03:02
Skulle inte ha chansat vad än nån säger, Mexikanskt fängelse eller bara häkte låter inte lockande!

Degpekka
2009-10-26, 06:28
Finns nog en hel del proteinpulver där så slipper du bära på en massa skit i resväskan.

Bahir
2009-10-26, 08:28
Som jag alltid brukar säga till de som frågar: var inte en idiot för in i helvete. Tycker du verkligen det är värt att få problem med mexikanska polisen över lite proteinpulver? Du kanske har missat det, men man kan faktiskt hitta protein i vanligt mat också, och du kommer inte att tappa alla dina gains på att missa att ta proteinpulver under några veckor. Man tar inte med pulver ombord på plan, oavsett vilket typ av behållare de ligger i. FFSYA!

Morrris
2009-10-26, 09:51
Funderar på att dra till Mexiko och undrar om någon vet om det är något problem att ta med proteinpulver?

Allt är ett problem i Mexico. Ge fan i att ta med dig pulver dit.

von huff
2009-10-26, 09:56
Gom det i arslet så klarar du dig:)

ARMSTARK
2009-10-26, 10:15
Gummihandskarna åker på..."You have more powder hidden, sir?" :cryout:

sumialic
2009-10-26, 15:18
Som jag alltid brukar säga till de som frågar: var inte en idiot för in i helvete. Tycker du verkligen det är värt att få problem med mexikanska polisen över lite proteinpulver? Du kanske har missat det, men man kan faktiskt hitta protein i vanligt mat också, och du kommer inte att tappa alla dina gains på att missa att ta proteinpulver under några veckor. Man tar inte med pulver ombord på plan, oavsett vilket typ av behållare de ligger i. FFSYA!

Betalar du maten? Jag äter ganska mycket...

von huff
2009-10-26, 15:20
Hur länge skall du vara där?Om det är frågan om en eller två semesterveckor är det ju helt onödigt med proteinpulver och maten är säkert billigare där en här

Daniel L
2009-10-26, 15:28
Betalar du maten? Jag äter ganska mycket...

http://www.proteinperkrona.se/
Där hittar du säkert något annat proteinrikt och billigt

joriice
2009-10-26, 15:29
Skit i pulvret. :) Sedan tar du med det och äter det.

burre
2009-10-26, 15:30
https://realbikers.com/catalog/images/SlapStupid.jpg

Rex
2009-10-26, 15:34
Vafan ska du ta med dig protein pulver till Mexico för?! Allvarligt.. Köp en hel jävla kyckling och tryck i dig de istället. Ha kul medans du är borta, palla ens bry sig om kost o sånt.

Hmm, vet inte om nån kommer ihåg detta men det var ju nån jävel som ville ta med sig tonfisk till cypern eller vad de va?

Bullen!
2009-10-26, 17:04
det finns bra skit i mexico. så du behöver inte asa dit något.

Delta_
2009-10-26, 19:12
klart du ska ta med dig proteinpulver. Orka käka en massa buritos eller hur?

Helst av allt ska du använda dig av proteinpulver med vaniljsmak. Ta gärna med kreatin också. Se till att förpacka det tätt, gärna med tejp och i genomskinliga ziplock påsar.
Går du sen förbi kontrollen i rask takt med solglasögon och undviker ögonkontakt med vakterna så sparar du dessutom tid.

Pepparkakssmurfen
2009-10-26, 20:04
Tullen kommer att tro att du smugglar kokain!!


Först:
du-->:cryout: :whipped: <--mexikansk polis


Sen:
din mexikanske roommate i fängelset--> :kinky: <--du



edit:är det värt det för lite prottepulvers skull?

Morrris
2009-10-26, 20:20
klart du ska ta med dig proteinpulver. Orka käka en massa buritos eller hur?

Helst av allt ska du använda dig av proteinpulver med vaniljsmak. Ta gärna med kreatin också. Se till att förpacka det tätt, gärna med tejp och i genomskinliga ziplock påsar.
Går du sen förbi kontrollen i rask takt med solglasögon och undviker ögonkontakt med vakterna så sparar du dessutom tid.

Vid närmare eftertanke: +1 på Delta_'s inlägg. Glöm inte heller:

1. Kritvit kostym.
2. Att försöka muta tjänstemannen med blodiga $100 sedlar.
3. Uppträd stressigt.

ryss
2009-10-26, 20:52
En kompis släpade med sig 34kg proteinpulver till thailand. Mexico kanske känns lite läskigare att ta med sig pulver till som tidigare nämnt ;P

Imni
2009-10-26, 20:53
Men shit. Denna tråd ska inte ens få finnas.

Nordenator
2009-10-26, 20:58
Jag har då flygit med en väska halvfull med proteinpulver. Hade kasein som jag inte kunde sätta i mig utan att hela bröstet började bränna obehagligt. Jag fick självklart öppna handbagaget i säkerhetskontrollen, men inte var det mer med det. Däremot vet jag inte om jag skulle tycka att det var värt att ta med det utomlands. Men mer då av bekvämlighetsskäl. Vem fan smugglar knark till Mexico? Hade med en burk EAA i somras till götet också. Nemas problemas.