handdator

Visa fullständig version : Hur ofta är eller har du varit naken-


Griip
2009-10-23, 17:22
offentligt eller i udda situationer.


Att man inte vill visa sig naken är ju på ett sätt självklart - det är kallt. Men man har väl någon slags blyghet/rädsla också..? Varför har man den?

Hur kommer det sig att vissa människor ibland näckar utan någon direkt anledning(då man inte är jättevarm, inte ska bada osv osv). Alla har väl en polare som näckat eller näckar på fyllan(Eller så är man den personen själv)?.


Tankar? *popcorn*

Civilrätt
2009-10-23, 17:23
för att man har stor balle och gillar att vädra den?

Nina L
2009-10-23, 17:23
Det undrar jag också. Vissa (killar!) verkar gå igång på det där. Me no like.

Fatalist
2009-10-23, 17:32
För att en av anledningarna till vår storhet som art är att vi lär oss såpass mycket socialt, och vi får lära oss som väldigt unga att det är fel att gå runt nakna.

Och vissa har insett att det inte spelar någon roll hur man beter sig inom rimliga gränser i ett modernt samhälle då det är såpass stort.

Jockefoten
2009-10-23, 17:35
Jag är nog ganska halvnaken rätt ofta, går runt i kallingar eller enbart handduk. Något de jag bor med får lida av, även deras flickvänner!

Yes
2009-10-23, 17:45
Förutom det vanliga söndagsblottandet är jag oftast rätt påklädd.

Allan
2009-10-23, 17:50
Jag har strippat på busstorget i Bollnäs 1980 under följande premisser: avslutad fjäll- och svältövning, nattåg hem med byte i jävla Bollnäs, ap-packad lumparpolare som spydde ner mig. Alltså byta kläder. Och när jag ändå var halvnaken så tog jag av resten också och körde lite YMCA som alla jublade åt. Utom polisen. Fast jag fick telefonnumret till den kvinnliga polisen...

Archos
2009-10-23, 17:51
Jag har strippat på busstorget i Bollnäs 1980 under följande premisser: avslutad fjäll- och svältövning, nattåg hem med byte i jävla Bollnäs, ap-packad lumparpolare som spydde ner mig. Alltså byta kläder. Och när jag ändå var halvnaken så tog jag av resten också och körde lite YMCA som alla jublade åt. Utom polisen. Fast jag fick telefonnumret till den kvinnliga polisen...

I22 eller K4?

Griip
2009-10-23, 17:57
Jag har strippat på busstorget i Bollnäs 1980 under följande premisser: avslutad fjäll- och svältövning, nattåg hem med byte i jävla Bollnäs, ap-packad lumparpolare som spydde ner mig. Alltså byta kläder. Och när jag ändå var halvnaken så tog jag av resten också och körde lite YMCA som alla jublade åt. Utom polisen. Fast jag fick telefonnumret till den kvinnliga polisen...

Du växer för var dag i mina ögon :)

L Johnsson
2009-10-23, 18:00
Jag har strippat på busstorget i Bollnäs 1980 under följande premisser: avslutad fjäll- och svältövning, nattåg hem med byte i jävla Bollnäs, ap-packad lumparpolare som spydde ner mig. Alltså byta kläder. Och när jag ändå var halvnaken så tog jag av resten också och körde lite YMCA som alla jublade åt. Utom polisen. Fast jag fick telefonnumret till den kvinnliga polisen...

Skönaste hittills ikväll!!:thumbup:

Trapper Buzz
2009-10-23, 18:02
Hämta tidningen i fillingarna, räknas det? Många grannar har nog kul.

tjabon
2009-10-23, 18:15
Brukar "näcka" 20-30 sek på badstranden på somrarna när jag tar
av badbyxorna och tar på mej kallingar + shorts.

En del killar virar handduken runt livet och krånglar,
men det orkar inte jag ....:)

Allan
2009-10-23, 18:23
i22 eller k4?

fjs

Archos
2009-10-23, 18:27
fjs

Det var ett coolare faktum än dina bravader på torget! :)

Det hade varit drömmen!..

Krampus
2009-10-23, 18:30
Inte så ofta offentligt. Var på nudiststrand förra sommaren och det var ganska roligt.
Hemma: Jämt. Skriver många inlägg naken....*jorgen*

MrBurner
2009-10-23, 18:57
Har börjat få av mig kläderna på senare tid när jag är full. Jag tror att det har med att göra att jag börjat intala mig själv att livet är alldeles för kort för att bry sig, vilket kan låta som en sund inställning men inte när man är som jag är.

Annars kan jag gå runt i kalsongerna i tid och otid utan att bry mig något större, det begränsas till bostaden då så klart, man måste ju försöka ta hänsyn till sociala normer.

Baan
2009-10-23, 21:30
Inte så ofta offentligt. Var på nudiststrand förra sommaren och det var ganska roligt.
Hemma: Jämt. Skriver många inlägg naken....*jorgen*

Nudiststrand är ju knappast offentligt om du menar att implicera det. Där ska DASEN fram!!1

Krampus
2009-10-24, 10:52
Nudiststrand är ju knappast offentligt om du menar att implicera det. Där ska DASEN fram!!1

Naturligtvis är det så min kära Bosnier.
Jag är en dålig blottare.

von huff
2009-10-24, 10:58
aldrig är för ful att vara naken:)

smeander
2009-10-24, 11:18
jag gillar att vara naken