handdator

Visa fullständig version : Var inte oroliga grabbar


Kwon
2009-10-21, 11:25
http://phalliccymbals.files.wordpress.com/2009/05/world_penis_sizes.gif

hahavaffan
2009-10-21, 11:26
Lol på Sydkoreanerna.

ceejay
2009-10-21, 11:27
haha, såg en liknande fast med fler länder inkl sverige. Tänkte lägga upp ;)
http://noids.files.wordpress.com/2009/04/sizes_around_the_world.jpg

Bigger!

von huff
2009-10-21, 11:36
Har svårt att tro på det där:MrT:Vilka åldergrupper och hur utfördes udersökningen?

stafh
2009-10-21, 11:36
Haha, de afrikanska länderna ligger högst. 1-0 till stereotyperna.

Miiix
2009-10-21, 11:37
Sedan hur länge för SCB statistik på snoppstorlekar? :Virro

stridis
2009-10-21, 11:44
Har svårt att tro på det där:MrT:Vilka åldergrupper och hur utfördes udersökningen?

Det är ett standardiserat mätningsförfarande. Lite som när jag mätte min midja och insåg att enligt det rätta förfarandet så var det +3cm på midjan.

Sedan så skulle jag gärna se vad för population de mätt på egentligen.

Archos
2009-10-21, 11:46
:(

Jag måste nog flytta till Sydkorea för att hävda mig! *cry*

stridis
2009-10-21, 11:48
Haha, de afrikanska länderna ligger högst. 1-0 till stereotyperna.

Men sydamerikanerna är ju också ganska macho. Kan det vara demografin som spökar när det gäller de afrikanska länderna?

kalle_banan
2009-10-21, 11:48
epic win

hahavaffan
2009-10-21, 11:54
:(

Jag måste nog flytta till Sydkorea för att hävda mig! *cry*Seså. Det kunde varit mycket värre. Du kunde varit en kvinna, dom har ingen alls :(

Cilia
2009-10-21, 11:54
Så det är Frankrike eller Belgien man borde bosätta sig?

stafh
2009-10-21, 11:56
Så det är Frankrike eller Belgien man borde bosätta sig?

Nää, kongo!

Archos
2009-10-21, 11:57
Seså. Det kunde varit mycket värre. Du kunde varit en kvinna, dom har ingen alls :(

:laugh:

renad
2009-10-21, 12:00
jag tycker det låter litet, är det många missbildningar osv som drar ner snittet? mätteknik?

Ganymedes
2009-10-21, 12:01
Seså. Det kunde varit mycket värre. Du kunde varit en kvinna, dom har ingen alls :(

Ja, hur fan gör man deras mätningar då? Jämställt ska det ju vara! Fram med mått på djupet för kvinnor i olika länder! :)

ryss
2009-10-21, 12:02
Sydkorea låter som kvinnornas drömresemål. Denna undersökning måste gjots på 12 åringar?

ligne
2009-10-21, 12:05
har ni inte sett Howard Sterns smallest penis contest så leta upp den!

när ni har sett den så lär ni känna er som män igen, haha ...

Yes
2009-10-21, 12:08
Man kanske skulle flytta till Sydkorea och bli en sexgud.

Archos
2009-10-21, 12:08
har ni inte sett Howard Sterns smallest penis contest så leta upp den!

när ni har sett den så lär ni känna er som män igen, haha ...

..kan du garantera att jag inte känner mig omanlig när jag sett den då?..*jorgen*

ligne
2009-10-21, 12:13
..kan du garantera att jag inte känner mig omanlig när jag sett den då?..*jorgen*

det kan jag så klart inte göra eftersom det tydligen finns människor med så små penisar.

men för din skull hoppas jag att du inte håller samma nivå som dom gör :D

Archos
2009-10-21, 12:16
det kan jag så klart inte göra eftersom det tydligen finns människor med så små penisar.

men för din skull hoppas jag att du inte håller samma nivå som dom gör :D

Vet i fan om jag vågar chansa här!.. :(

stridis
2009-10-21, 12:17
Apropå Howard Sterns smallest penis contest:
Vilka penisar, jag såg inga penisar på dem, busken gömde ju totalt. Klinefelter syndrom?

Archos: du vågar, tro mig.

Nitrometan
2009-10-21, 12:23
Apropå Howard Sterns smallest penis contest:
Vilka penisar, jag såg inga penisar på dem, busken gömde ju totalt. Klinefelter syndrom?
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis

Nåt sånt kanske?

MasterChief
2009-10-21, 12:28
Hittade originalet (som blivit redigerat pga av jante):


http://img29.imageshack.us/img29/2677/namnlst1s.jpg

stridis
2009-10-21, 12:30
De två finalisterna var ungefär som helkroppsbilden på wikilänken. Den som hade störst i gänget hade fortfarande penis som hade spelat mediokert i sydkorealigan, eller så hade han en grower.

Edit: Arne gillar sin penis men n=1 är nog lite klent underlag.

Nitrometan
2009-10-21, 12:33
Ja, hur fan gör man deras mätningar då? Jämställt ska det ju vara! Fram med mått på djupet för kvinnor i olika länder! :)

Ett skjutmått har ju en "pinne" i änden som används för att mäta djup.

http://i38.tinypic.com/1raq8j.jpg


MC: :thumbup:

stevebc
2009-10-21, 12:33
Hahaha ofta. Den där listan ser sjukt fel ut.

Archos
2009-10-21, 12:34
Ett skjutmått har ju en "pinne" i änden som används för att mäta djup.

http://i38.tinypic.com/1raq8j.jpg



Jösses!

:laugh:

Yes
2009-10-21, 12:37
Hahaha ofta. Den där listan ser sjukt fel ut.
Ja, medellängden på Kolo borde vara minst 50+.

Fokusera
2009-10-21, 13:02
Ganska stor kontrast mellan Afrika-Asien ;P

userfriendly
2009-10-21, 13:06
Ja, hur fan gör man deras mätningar då? Jämställt ska det ju vara! Fram med mått på djupet för kvinnor i olika länder! :)

Vadå djupet?
Det stavas klitoris och den är faktiskt runt 10cm lång, största delen syns inte :smash:

Verbatim
2009-10-21, 13:07
Vadå djupet?
Det stavas klitoris och den är faktiskt runt 10cm lång, största delen syns inte :smash:

Var inte gay.

bertbert
2009-10-21, 13:08
Masterchief: :laugh:

kungconny
2009-10-21, 13:09
lol på masterchiefs lista:D

Cilia
2009-10-21, 13:10
Vadå djupet?
Det stavas klitoris och den är faktiskt runt 10cm lång, största delen syns inte :smash:
Han pratar inte om klitoris här. Det är männens vanliga försvar. Det är inte penisen som är för liten det är kvinnan som är för stor och sladdrig.

Jag har sett Sterns program. Modigt av dom att ställa upp måste jag säga.



btw, Kongo är för långt bort. Det finns gränser för hur mycket besvär vi tar oss till för att uppnå någon form av tillfredställelse.

Krampus
2009-10-21, 13:11
hittade originalet (som blivit redigerat pga av jante):


:d

Fokusera
2009-10-21, 13:13
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis

Nåt sånt kanske?

Haha!
hade jag haft en sån hade jag byggt extremt mycket muskler och köpt en riktigt stor bil ;P

userfriendly
2009-10-21, 13:14
Han pratar inte om klitoris här. Det är männens vanliga försvar. Det är inte penisen som är för liten det är kvinnan som är för stor och sladdrig.

Jag har sett Sterns program. Modigt av dom att ställa upp måste jag säga.



btw, Kongo är för långt bort. Det finns gränser för hur mycket besvär vi tar oss till för att uppnå någon form av tillfredställelse.

Okej, kanske missförstod vad han menade då.
Men upplysning behövs hur som helst *popcorn* :D

hultman
2009-10-21, 13:18
Han pratar inte om klitoris här. Det är männens vanliga försvar. Det är inte penisen som är för liten det är kvinnan som är för stor och sladdrig.


:) Har man myst runt i lite olika grottor så är man väl medveten om att storlek och längd skiljer sig rejält mellan olika kvinnor. Skulle gissa att spridningen är större än för olika penisar.

Verbatim
2009-10-21, 13:18
Haha!
hade jag haft en sån hade jag byggt extremt mycket muskler och köpt en riktigt stor bil ;P

Med tanke på att du hänger på ett forum som (till stor del) handlar om styrketräning, är det ett erkännande? :)

Fokusera
2009-10-21, 13:21
Med tanke på att du hänger på ett forum som (till stor del) handlar om styrketräning, är det ett erkännande? :)

Haha, med tanke på hur jag skrev det inlägget så skulle man ju faktiskt kunna tro det ialafall ;P

Nej skämt åsido, det kan inte vara direkt trevligt med en så liten ***, och något måste man ju kompensera det med. En riktigt bra personlighet skulle karnske funka ;P

MasterChief
2009-10-21, 13:22
btw, Kongo är för långt bort. Det finns gränser för hur mycket besvär vi tar oss till för att uppnå någon form av tillfredställelse.

Så långt behöver du inte resa. Jag är säker på att du hittar någon från Kongo som hänger i Kungsträdgården.

hultman
2009-10-21, 13:22
Med tanke på att du hänger på ett forum som (till stor del) handlar om styrketräning, är det ett erkännande? :)

Sen är väl de flesta på kolozzeum inte större än genomsnittspersonen :)

Nitrometan
2009-10-21, 14:28
Sen är väl de flesta på kolozzeum inte större än genomsnittspersonen :)

Jo, titta på Masterchiefs lista.

hultman
2009-10-21, 14:33
jo, titta på masterchiefs lista.

Haha :D

renad
2009-10-21, 14:49
Jag tycker det är rätt fascinerande att det ändå skiljer så mycket inom Europa och även USA.

shut teh face
2009-10-21, 15:01
Om man rakar sig så ser de ut som man har större penis -> tips till jwzrd, snälla låt honom få det någon som har hans msn.

Trapper Buzz
2009-10-21, 15:05
Bland det roligaste jag upplevt var på Mallis 1987 när några svenska grabbar och några svarta USA-flottister jämförde sina med varann.

"Kolla grabbar!" hojtade en av dom svenska grabbarna. "Blodkorv!"

hultman
2009-10-21, 15:16
Om man rakar sig så ser de ut som man har större penis -> tips till jwzrd, snälla låt honom få det någon som har hans msn.

Du verkar väldigt fascinerad av jwzrd. Är han din idol eller känner ni varandra?

Three pigs
2009-10-21, 15:22
Hahaha, orka medel på 17+ :laugh:

von huff
2009-10-21, 15:40
Dom sysslar med jelqing i Kongo=(

Fatalist
2009-10-21, 15:45
Haha vafan, intressant att just Frankrike har så högt snitt. Kan det vara det franska egot som spökat lite och vinklat resultaten vid publicering? ;)

Yes
2009-10-21, 15:53
Lär ju ha en hel del att göra med hur studierna utförts. Jag har svårt att tänka mig att snittet ökar med 2.5cm för att man på ena stället säger "sacredieu!" och på andra stället säger "schnoodle noodle!".

Archos
2009-10-21, 16:14
btw, Kongo är för långt bort. Det finns gränser för hur mycket besvär vi tar oss till för att uppnå någon form av tillfredställelse.

Du förvånar mig Cilia! :)

Archos
2009-10-21, 16:20
Hittade originalet (som blivit redigerat pga av jante):


http://img29.imageshack.us/img29/2677/namnlst1s.jpg

Fan, inte underligt att man har svårt att hävda sig här!.. :laugh:

Trance
2009-10-21, 16:20
Han pratar inte om klitoris här. Det är männens vanliga försvar. Det är inte penisen som är för liten det är kvinnan som är för stor och sladdrig.

Jag har sett Sterns program. Modigt av dom att ställa upp måste jag säga.


Heh, vadå försvar? Som Hultman skriver så skiljer sig kvinnor åt en del, precis som män, och en stor kvinna passar självklart sämre ihop med en liten man än vad en liten kvinna skulle göra.

Men det man ser är ju ofta killen och det är väl också därför just penisen har mer fokus när det kommer till storlek.

BobaFett
2009-10-21, 16:29
Heh, vadå försvar? Som Hultman skriver så skiljer sig kvinnor åt en del, precis som män, och en stor kvinna passar självklart sämre ihop med en liten man än vad en liten kvinna skulle göra.

Men det man ser är ju ofta killen och det är väl också därför just penisen har mer fokus när det kommer till storlek.

Ja men en stor snopp kan tillfredsställa både stora och små pullor, en liten bara små. Om man inte har värsta tekniken :D

hultman
2009-10-21, 16:38
Ja men en stor snopp kan tillfredsställa både stora och små pullor, en liten bara små. Om man inte har värsta tekniken :D

Har du en kärring som får in ett huvud eller en stor jävla gurka i grottan så tror jag inte det spelar så stor roll om du har 13 eller 22 cm att bjussa på.

Archos
2009-10-21, 16:42
Har du en kärring som får in ett huvud eller en stor jävla gurka i grottan så tror jag inte det spelar så stor roll om du har 13 eller 22 cm att bjussa på.

hmm ... de flesta kärringar brukar ju trots allt kunna krana ur ett huvud ur den dära grejen!.. :smash:

Andy.da.wohoo
2009-10-21, 16:45
hmm ... de flesta kärringar brukar ju trots allt kunna krana ur ett huvud ur den dära grejen!.. :smash:

Men det ligger nog ingen njutning alls i det, faktiskt ;)
/irony

Archos
2009-10-21, 16:46
Men det ligger nog ingen njutning alls i det, faktiskt ;)
/irony

Säg inte det! ;)

Trapper Buzz
2009-10-21, 16:46
Men huvena kommer bara ut tack vare att fontanellerna är flexibla.

Andy.da.wohoo
2009-10-21, 16:46
Säg inte det! ;)

it's a conspiracy!

Archos
2009-10-21, 16:49
it's a conspiracy!

Scchh, prata inte högt om det, men jag tror du är nåt på spåret!...

hultman
2009-10-21, 16:49
hmm ... de flesta kärringar brukar ju trots allt kunna krana ur ett huvud ur den dära grejen!.. :smash:

Yes. Det finns ju antagligen en anledning till att det gör ont när de klämmer ut huvudet, att de är slappa efteråt och att folk gör ingrepp för att minska ingången. Säkerligen korrelerar väl minskad känsla vid sex med lägre sexdrift till viss del åsse.

Trapper Buzz
2009-10-21, 16:50
Somliga tror att tjejerna blir större efter att ha fött barn. Haha! säger jag då.

Archos
2009-10-21, 16:52
Säkerligen korrelerar väl minskad känsla vid sex med lägre sexdrift till viss del åsse.

Det beror väl på vad du har att "bjuda på" så att säga hultman?? :cool:

hultman
2009-10-21, 16:53
Det beror väl på vad du har att "bjuda på" så att säga hultman?? :cool:

5 cm vi vet jag heter.

Archos
2009-10-21, 16:54
5 cm vi vet jag heter.

..ja, då måste det va ett litet huvud då!.. :)

Andy.da.wohoo
2009-10-21, 16:57
Men huvena kommer bara ut tack vare att fontanellerna är flexibla.

Hur lång tid tar det innan de är i samma storlek då?

Trapper Buzz
2009-10-21, 17:02
Huvena eller F*ttorna?

Archos
2009-10-21, 17:17
Huvena eller F*ttorna?

En relevant fråga faktiskt!.. :)

Trapper Buzz
2009-10-21, 17:35
Eftersom ingen svarar.. Huvena blir väl normala ganska snart men fontanellerna tar bort 1½ år innan dom växer ihop. Det andra beror på hur mycket knipträning din kvinna gjort. Dom flesta snubbar får ändå inte komma till och prova närmsta månaderna, och de flesta har kanske ingen större lust heller efter blodbadet på bb.
Klassisk fråga av barnmorskorna: "Vill du se moderkakan?" Sure. *spy*

KlopFer
2009-10-21, 17:54
Fram med mått på djupet

klitoris

kvinnan som är för stor och sladdrig.


grottor

stora och små pullor

den dära grejen!

fontanellerna är flexibla.

Låter som något gott :MrT:

Archos
2009-10-21, 18:18
Låter som något gott :MrT:

Har du aldrig smakat menar du? ;)

stafh
2009-10-21, 18:31
Har du aldrig smakat menar du? ;)

Har du smakat fontanell?

Archos
2009-10-21, 18:35
Har du smakat fontanell?

Nej, det har jag inte stafh!

Rahf
2009-10-21, 18:41
Varför verkar alla killar tro att medellängd på en penis ska vara större i ett samhälle med flertalet miljoner män? Alla går inte runt och svänger med en +20cm ;).

hahavaffan
2009-10-21, 18:47
Varför verkar alla killar tro att medellängd på en penis ska vara större i ett samhälle med flertalet miljoner män? Alla går inte runt och svänger med en +20cm ;).Tror alla verkligen det? Skulle penisarna bli större för att det bor mycket folk i området?

Kwon
2009-10-22, 16:46
http://i29.photobucket.com/albums/c266/hiclmbr68/random/littlepenis.gif

Lellan
2009-10-22, 17:02
Yes. Det finns ju antagligen en anledning till att det gör ont när de klämmer ut huvudet, att de är slappa efteråt och att folk gör ingrepp för att minska ingången. Säkerligen korrelerar väl minskad känsla vid sex med lägre sexdrift till viss del åsse.

Killen som inte lägrat en milf? :D Ingrepp låter drastiskt, iofs kan man ju ha blivit felsydd om man blivit klippt el spruckit, men det är ganska stora kroppsliga förändringar som sker när kroppen gör sig redo att pressa ut ngt som känns fysiskt omöjligt. Foglossning är tex ett mindre trevligt tillstånd men som helt enkelt bara innebär att fogarna lossnar lite (dvs skelettdelarna) så att det kan töjas nog att klämma ut ett huvud, det går sedan tillbaka. Dessutom är jag tveksam till det där med känsel, jag råkar veta att det kan vara tvärt om. Dessutom är graviditet och födsel ett bra tillfälle med att lära känna vad man har därnere (som tjej är könet inte lika uppenbart in your face liksom), lägre sexdrift vet jag inte heller vad du grundar på - man brukar ju säga att kvinnor peakar senare än män och vid den ålder har ju de flesta ynglat av sig.

Du kanske menar veckorna efter då det råder blod och hormonbad för många, och tja - det påverkar kanske inte heller kvinnans utan även partners lust? Hursomhelst tar det ju ngn vecka att fatta att man skapat en individ som är rätt bra på att be om uppmärksamhet. Hela kroppen blir liksom lite inställd på snarare tillfredställa ungen (brösten sprutar, man mensar konstant osv) och sinnet är ju hormoförvirrat att ha samma fokus snarare än att porra. Men när allt lugnat ner sig så kan ju lusten vara större än tidigare. Har jag hört.

Eftersom ingen svarar.. Huvena blir väl normala ganska snart men fontanellerna tar bort 1½ år innan dom växer ihop. Det andra beror på hur mycket knipträning din kvinna gjort. Dom flesta snubbar får ändå inte komma till och prova närmsta månaderna, och de flesta har kanske ingen större lust heller efter blodbadet på bb.
Klassisk fråga av barnmorskorna: "Vill du se moderkakan?" Sure. *spy*

"Den är som ett vackert trääd...." Eh, jaha.. *dinglande köttslamsa framför ögonen* :D

Äh, man kan be om att slippa se den vid förlossningen också, å andra sidan är man så kollrig att man inte bryr sig. *cupid*

hultman
2009-10-22, 17:11
Killen som inte lägrat en milf? :D Ingrepp låter drastiskt, iofs kan man ju ha blivit felsydd om man blivit klippt el spruckit, men det är ganska stora kroppsliga förändringar som sker när kroppen gör sig redo att pressa ut ngt som känns fysiskt omöjligt. Foglossning är tex ett mindre trevligt tillstånd men som helt enkelt bara innebär att fogarna lossnar lite (dvs skelettdelarna) så att det kan töjas nog att klämma ut ett huvud, det går sedan tillbaka. Dessutom är jag tveksam till det där med känsel, jag råkar veta att det kan vara tvärt om. Dessutom är graviditet och födsel ett bra tillfälle med att lära känna vad man har därnere (som tjej är könet inte lika uppenbart in your face liksom), lägre sexdrift vet jag inte heller vad du grundar på - man brukar ju säga att kvinnor peakar senare än män och vid den ålder har ju de flesta ynglat av sig.

Du kanske menar veckorna efter då det råder blod och hormonbad för många, och tja - det påverkar kanske inte heller kvinnans utan även partners lust? Hursomhelst tar det ju ngn vecka att fatta att man skapat en individ som är rätt bra på att be om uppmärksamhet. Hela kroppen blir liksom lite inställd på snarare tillfredställa ungen (brösten sprutar, man mensar konstant osv) och sinnet är ju hormoförvirrat att ha samma fokus snarare än att porra. Men när allt lugnat ner sig så kan ju lusten vara större än tidigare. Har jag hört.


Hehe. Jodu, jag har faktiskt lägrat ett flertal milfar. Sedan har jag väl inte direkt lyssnat till några längre föreläsningar angående hur de förändrats rent fysiologiskt efter sitt barnafödande. Att äldre par har sex betydligt mer sällan än yngre antar jag grundas i en lägre sexdrift helt enkelt, eller vad finns det för andra logiska förklaringar? Sexualdriften kan väl inte nedregleras bara för att man nypt samma partner i flera år?

Mitt påstående att äldre kvinnor är slappare än yngre är nog inte särskilt kontroversiellt.

Liven
2009-10-22, 17:38
Stämmer listan? Om den gör det är det ju nice, men här låter det som många givetvis har ett snitt lååångt över medel. ;)

erks
2009-10-22, 17:55
Stämmer listan? Om den gör det är det ju nice, men här låter det som många givetvis har ett snitt lååångt över medel. ;)

Ja det är ett jävla galande på 20+arna. Vi med 30+ brukar vara lite med ödmjuka.

Osten80
2009-10-22, 18:04
PwyFXOcGKO4&feature

Ja, vad säger man.

stevebc
2009-10-22, 18:06
Ja, medellängden på Kolo borde vara minst 50+.Haha nej men alltså, i regel är ju storleken en funktion av kroppslängden, övriga lemmar - generellt. Finns ju alltid undantag. Men när N -> oändligheten så borde detta stämma. Det förklarar varför afrikaner sägs ha störst och asiater sägs ha minst, följer kroppsstorleken. Det jag reagerade på var att storleken sades vara större i medelhavsländer/Latinamerika än i skandinaviska länder. Detta går emot allt vad biologi/logik heter. Jag tror inte det stämmer. Jag tror de har samlat ihop en drös mer eller mindre seriösa studier med N kanske på mindre än 1000 och säkert studier där försökspersonerna själva mätt (lol) vilket typ blir vad, 2 cm längre per person i snitt?

Som sagt, det lättaste är nog bara att gå på genomsnittlig kroppslängd. I längden blir det mer rätt, tror jag. Just för att folk inte ljuger om det i lika stor grad och de studier som finns om kroppslängd är 1000000000 gånger bättre. Möjligt att testosteron också spelar in här, vet inte.

:) Har man myst runt i lite olika grottor så är man väl medveten om att storlek och längd skiljer sig rejält mellan olika kvinnor. Skulle gissa att spridningen är större än för olika penisar.Haha, nu blev det lite privat här, men ja. +1

shadowfire
2009-10-22, 18:32
Håller med om att även kvinnornas storlekar kan vara precis alla möjliga (och känslan därefter). Personligen har jag inte märkt något mönster mellan graviditet och känsla, utan det har varit högst individuellt.

Sedan får man inte glömma å "olja upp'et" också som man säger i mina hemtrakter. Storlekarna på respektive kön står ju i ekvation till hur blöt kvinnan blir dessutom och det är väl en kombination av grad av upphetsning men också genetiskt antar jag. En ökentorr grotta kan upplevas som sju svåra år, men det kan också niagarafallet deluxe göra oavsett storlekar hos respektive.

Verbatim
2009-10-22, 18:41
haha, såg en liknande fast med fler länder inkl sverige. Tänkte lägga upp ;)
http://noids.files.wordpress.com/2009/04/sizes_around_the_world.jpg

Bigger!

Varför har Etiopiens militär en databas över penisstorlekar? Hur ser deras mönstring ut egentligen?

shadowfire
2009-10-22, 18:46
Varför har Etiopiens militär en databas över penisstorlekar? Hur ser deras mönstring ut egentligen?

Kollar iofs doningen på svenska mönstringen också, eller gjorde på min tid iaf. Det var en tant med stora glasögon, krulligt lockigt hår och julaftonslikt leende som trädde på plasthandsken med ett klatchande ljud och sedan var det klippt.

Poxeman
2009-10-22, 19:55
Kollar iofs doningen på svenska mönstringen också, eller gjorde på min tid iaf. Det var en tant med stora glasögon, krulligt lockigt hår och julaftonslikt leende som trädde på plasthandsken med ett klatchande ljud och sedan var det klippt.

Skönt att nedrustningen har bidragit till att ta bort den rätt onödiga biten av mönstringen iaf...

Verbatim
2009-10-22, 21:12
Skönt att nedrustningen har bidragit till att ta bort den rätt onödiga biten av mönstringen iaf...

+1, Speciellt om dom mätte utrustningen i slakt och erigerat tillstånd, lyckades damen mäta din penis i erigerat tillstånd shadowfire?

Lellan
2009-10-23, 00:02
Hehe. Jodu, jag har faktiskt lägrat ett flertal milfar. Sedan har jag väl inte direkt lyssnat till några längre föreläsningar angående hur de förändrats rent fysiologiskt efter sitt barnafödande. Att äldre par har sex betydligt mer sällan än yngre antar jag grundas i en lägre sexdrift helt enkelt, eller vad finns det för andra logiska förklaringar? Sexualdriften kan väl inte nedregleras bara för att man nypt samma partner i flera år?

Mitt påstående att äldre kvinnor är slappare än yngre är nog inte särskilt kontroversiellt.

Jag försökte nog bara förklara att barnafödandet inte behöver innebära permanent större organ, även om det kan bli så.

Män peakar innan 25 - sedan linjärt nedåt? Kvinnor peakar vid 35? Och sen uppåt innan det går neråt igen. För yngre tjejer kan det tvärt om var svårt att ha koll på allt ens kön kan åstadkomma innan man använt det ordentligt liksom. Kan tänka mig att killar har lite samma "lära känna" problematik, även om de blir kompisar tidigare kanske.

En logisk förklaring vad gäller äldre människors sexfrekvens, då ska man väl beakta hur gamla de tu är i förhållande till varandra, att man nypt samma kan kanske också bidra - men så kanske man har bättre sex mer sällan än frekvent halvkoll? Bara filosoferar... men har man övat på en sak i 20 år som är en rolig syssla så är väl chansen att man förfinar det, jämfört med när man som novis lär känna sin och motsatta könets kropp. Individuellt såklart, men knappast kontroversiellt?

Vet inte vilken ålder vi snackar om när vi syftar på äldre här, men män har ju viagra att ta till och kvinnor efter klimakteriet olika östrogenpreparat osv + träning. Vi hänger på ett träningsforum och alla vet väl vad träning kontra inaktivitet kan åstadkomma? Jämför en vältränad 50 åring med en otränad, varför skulle det vara skillnad på muskler och muskler.. (Att försöka muskulärt träna sig till en större hårdare snopp har jag ingen aning om hur det funkar dock, även om jag vill minnas en koloit som gjorde manliga pc-muskeln känd.. :D (Oldies, minns ni?! )).

Håller med om att även kvinnornas storlekar kan vara precis alla möjliga (och känslan därefter). Personligen har jag inte märkt något mönster mellan graviditet och känsla, utan det har varit högst individuellt.

Sedan får man inte glömma å "olja upp'et" också som man säger i mina hemtrakter. Storlekarna på respektive kön står ju i ekvation till hur blöt kvinnan blir dessutom och det är väl en kombination av grad av upphetsning men också genetiskt antar jag. En ökentorr grotta kan upplevas som sju svåra år, men det kan också niagarafallet deluxe göra oavsett storlekar hos respektive.

Haha, sju svåra år vill ju ingen ha.. :D

Fast nu är det ju inte bara organen som styr över om det blir sju svåra el sjunde himlen, även om olika människor har olika preferenser så är ju inte kvalitén på sexet korrelerat till det det mest perfekt utformade organet rent fysiskt, mig veterligen. Krävs en bra mix personer och aktivitet för att det ska hängas i julgran.

/ Nu ska jag inte babbla i sexualupplysningsnattmössan mer. Och kom ihåg att det inte är tjejen som skrivit brevet som är med i filmen.

Archos
2009-10-23, 07:20
Och kom ihåg att det inte är tjejen som skrivit brevet som är med i filmen.

Inte? :(

BobaFett
2009-10-23, 16:41
Jag har en teori till varför koreanerna har såna löjligt små pillesnoppar:

Jag har för mig att det var i korea som kvinnorna utövar "penis slashing" de skär alltså av sina mäns penisar för att hämnas. Sånt kan ju dra ner medlet något :D

ARMSTARK
2009-10-23, 18:49
Masterchiefs lista stämmer, man delar allt som påstås på kolo-forum med 2 och då får man fram sanningen. ;)

Kwon
2009-11-16, 09:58
Har man liten går det att fixa större

http://www.metro.se/2009/11/10/52744/forskare-har-skapat-fungerande-snoppa/index.xml

Blod
2009-11-16, 10:05
Har man liten går det att fixa större

http://www.metro.se/2009/11/10/52744/forskare-har-skapat-fungerande-snoppa/index.xml

Lol, The Penisnator. *flex*

joriice
2009-11-16, 10:51
+1, Speciellt om dom mätte utrustningen i slakt och erigerat tillstånd, lyckades damen mäta din penis i erigerat tillstånd shadowfire?

*popcorn*

Liven
2009-11-16, 11:30
PwyFXOcGKO4&feature

Ja, vad säger man.

Det var då det värsta svamlet jag hört av den där troll liknande kvinnan.

-C-
2009-11-16, 15:50
Bland det roligaste jag upplevt var på Mallis 1987 när några svenska grabbar och några svarta USA-flottister jämförde sina med varann.

"Kolla grabbar!" hojtade en av dom svenska grabbarna. "Blodkorv!"

:laugh::laugh::laugh: Hahah!

Yes
2009-11-16, 15:58
Har man liten går det att fixa större

http://www.metro.se/2009/11/10/52744/forskare-har-skapat-fungerande-snoppa/index.xml

"När tekniken förfinas ska forskarna kunna skräddarsy penisarna efter patientens behov."

Jag vill ha en som är 35cm, ledad så den kan rotera och med steglös vibrator. Kan jag få den i brittisk racing-grön med vita stripes blir jag extra glad.

Doctor Snuggles
2009-11-16, 16:05
Sydkorea låter som kvinnornas drömresemål. Denna undersökning måste gjots på 12 åringar?

Ja, för alla kvinnor vill bli spetsade med trubbigt föremål i livmoderstappen.

von huff
2009-11-29, 19:28
Hur mycket skiljer sig omkretsen och längden?Vad är medel omkretsen,nån som vet?

hugok
2009-11-29, 20:42
Jag som trodde medellängden på kolo va typ 5 cm eller nåt. Jag menar det finns ju en anledning till att man pumpar på gymmet 5 dagar i veckan:D

Andy.da.wohoo
2009-11-29, 20:49
Jag som trodde medellängden på kolo va typ 5 cm eller nåt. Jag menar det finns ju en anledning till att man pumpar på gymmet 5 dagar i veckan:D

Du tror alltså att majoriteten på kolo kompenserar upp för sin korta längd med muskler? Haha!:)

Scratch89
2009-11-29, 21:05
Jag som trodde medellängden på kolo va typ 5 cm eller nåt. Jag menar det finns ju en anledning till att man pumpar på gymmet 5 dagar i veckan:D

Så du har en liten snopp, alltså? ;)

ceejay
2009-11-29, 21:06
Så du har en liten snopp, alltså? ;)

http://vksempireofdirt.com/wp-content/uploads/2009/09/kelso-burn.jpg

Andy.da.wohoo
2009-11-29, 21:06
Så du har en liten snopp, alltså? ;)

Tråkigt selfownage från hans sida.

hugok
2009-11-29, 22:38
Så du har en liten snopp, alltså? ;)

vadå? något fel med det?:smash:

Slartibartfast
2009-11-30, 13:00
Jag tränar för att resten av kroppen ska komma ikapp snåpen.

Nån kört det skämtet redan? Orka läsa tråden.

Nitrometan
2009-11-30, 13:19
Jag tränar för att resten av kroppen ska komma ikapp snåpen.

Nån kört det skämtet redan? Orka läsa tråden.

Arne. För 30 år sen.

:thumbup:

hugok
2009-11-30, 19:20
Jag tränar för att resten av kroppen ska komma ikapp snåpen.

Nån kört det skämtet redan? Orka läsa tråden.

:thumbup:

salmiak
2009-11-30, 21:46
Jag tränar för att resten av kroppen ska komma ikapp snåpen.

Nån kört det skämtet redan? Orka läsa tråden.

Allt handlar ju om proportioner.

Skillnad på de som tränar ben och inte kanske??